11.10.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: MG презентував спорткар, який приніс небувалу славу компанії

11 жовтня 1928 року на автосалоні у Лондоні британська автомобільна марка MG представила новий спортивний автомобіль - MG M-type, також відомий як MG Midget. Назву цієї успішної моделі MG використовуватиме для лінійки невеликих спортивних авто до 1980 року.

Прототипом новинки став автомобіль Morris Minor, який 1928 року розробив інженер, а згодом директор компанії Morris Леонард Лорд. На трохи занижене готове шасі цього авто MG встановила легкий кузов виробництва Carbody та оновлену версію чотирициліндрового атмосферного двигуна об'ємом 0, 8 л з одним верхнім розподільним  валом, як у Morris Minor та Wolseley 10, потужністю 20 кінських сил. Привід рухався до задніх коліс через триступеневу несинхронізовану коробку передач. Нова модель також мала напівеліптичні пружини та фрикційні дискові амортизатори Хартфорда з жорсткими передніми та задніми осями та болти на дротяних колесах. Пізніше, після 1930 року потужність двигунів зросла до  27 к.с., що було достатньо для  Midget вагою півтонни. 

Тоді ж штангову гальмівну систему Morris, з ручним гальмом, що працює на трансмісії, замінили на тросову систему з поперечним валом, з"єднаним з ручним гальмом. Офіційно пропонували чотириступеневу коробку передач. Покращену версію 1932 року можна було розігнати до 130 км/год.

Основним фактором популярності MG M-Type Midget була його ціна:він коштував дешевше, ніж Morris Minor.

Секрет низької вартості Midget полягав у простій конструкції кузова, який виготовили зі сталі та пофарбованої тканини, натягнутої на дерев'яний каркас за технологією Вейманна. Авто також не мав ані даху, ані підніжок, ані дверних ручок. З 1931 року кузов ства цільнометалевим. 

Автомобіль здобув спортивний успіх - самостійно і у складі офіційних команд, завоював медалі в Land's End Trial 1929 року та отримав перемогу у гонці "Double Twelve" 1930 року у Бруклендсі.

Спортивне авто продавали за 350 доларів або 9 200 грн на той час, і за ці гроші покупець отримав автомобіль, який був таким самим швидким, як і найдорожчі гран -турери. Цікаво, що на платформі цього авто також створили фургон для розвозки продуктів.

Повноцінне виробництво карлика відбулося в березні 1929 року  і тривало по 1932 рік.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Створений на славу - назвали найкрасивіший гіперкар у світі

Нагадаємо, наступними моделями компанії стали C-Type, D-Type та J-Type Midget потужністю 27 к.с.  Фінальний Р-Туре 1934 року отримав 1,0-літровий двигун потужністю 43 л. с., який розганяв авто до 120 км/год. Загалом компанія випустила 9000 Midget. Вони стали настільки популярними, що вже 1930 року заснували перший автоклуб MG.

Підписуйтеся на нас у facebook

Підписуйтеся на наш instagram

Підписуйтеся на наш telegram

Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube

 

Автопогляд