17.11.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: заснували гоночну команду Ferrari

16 листопада 1929 року в італійському місті Модена в офісі нотаріуса Альберто Делла Фонтана Енцо Феррарі підписав договір про створення Scuderia Ferrari або конюшні Феррарі. Документ отримав судове схвалення 29 числа того ж місяця. 

Основним завданням компанії було обслуговування гоночних автомобілів для заможних громадян, які бажали виступати на автоперегонах. Згодом організація розпочала співпрацю з щонайменше 40 гонщиками, більшість з яких змагались на болідах Формули-1 Alfa Romeo.

Енцо Феррарі вперше побував на перегонах Кубку Фіоріо поблизу Болоньї разом з батьком і братом 6 вересня 1908 року.  Відтоді десятилітній хлопчик захопився світом автоперегонів.

Після Першої світової війни Феррарі переїхав до Турина, щоб працювати на заводі Fiat, але йому відмовили. Тоді він став тестувальним водієм заводу C.M.N. у Мілані. Як гонщик Енцо дебютував на Парма-Поджо-ді-Берчето 1919 року, де зайняв четверте місце.

Через чотири роки він виграв Circuito del Savio. Саме там він зустрів матір героя Першої світової війни Франческо Баракку, яка запропонувала використати символ гарцюючого коня, зображеного на фюзеляжі літака сина, як емблему команди.

У жовтні 1929 року під час святкування з нагоди встановлення нового світового рекорду швидкості Баконіном Борцаккіні, Енцо Феррарі та гонщики Альфредо Каніато і Маріо Тадіні вирішили об'єднати зусилля для участі в гонках.

Виробництво автомобілів компанія розпочала 1947 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: за кермо реактивного автомобіля вперше сіла жінка

Нагадаємо, У Формулі-1  Ferrari завоювала 16 кубків конструкторів і 15 чемпіонських титулів в особистому заліку. У гонках на витривалість  "24 години Ле-Мана" команда перемагала дев"ять разів, ще двічі  – на "24 години Дейтони", а також взяла п"ять титулів FIA WEC та навіть кілька перемог у гонках категорії Hill-Climb.

Підписуйтеся на нас у facebook

Підписуйтеся на наш instagram

Підписуйтеся на наш telegram

Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube

 

Автопогляд