03.01.2018

Від Tama на свинцевих акумуляторах до технологічного Leaf - як розвивалися електромобілі Nissan

Нещодавно японський автовиробник Nissan відзначав День народження. 84 роки тому, 26 грудня, компанію створили. Звичною для нас її назва стала після злиття потужних японських фірм Nichon Sangio і Тobata Casting Co.

Слово Nissan виникло із перших складів Nichon Sangio. І невідомо було задумом чи співпадінням те, що "ніссан" із аккадської мови - це перший весняний плід. В Туреччині так називають перший теплий місяць року - квітень за Григоріанським календарем, а в Швеції протікає річка із такою назвою.

Однак, від чого б назва японського виробника не походила, він вже увійшов в історію як драйвер запровадження нових технологій в автомобільній галузі.

Наш портал пропонує 5 успішних електрифікованих моделей цього японського виробника, які виробляли серійно.

Tama використовували у кур’єрських доставках і державних службах
Tama використовували у кур’єрських доставках і державних службах

Tama

Так називався переший електромобіль японської компанії. І взагалі перша серійна електрична машина в світі. Модель почали випускати 1947 року - після того, як ціни на нафту й пальне у післявоєнній Японії підскочили майже удвічі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ракетні крила, море хрому та ненажерливі 7-літрові двигуни – як рекламували машини 1950-х

Машину робила фірма Tokyo Electric Cars Company, яка згодом увійшла в склад Nissan. Tamа мала на той час сучасний дизайн. Але оскільки акумулятори розмістили у днищі, то авто виглядало коротким і високим. Його електродвигун мав 100-кілометровий запас ходу. Двигун живився від свинцевих акумуляторів, йдеться на порталі electrocars.ua. Їх треба було заряджати більше 15 годин.

Каркас електромобіля зроблений із алюмінієвих труб
Каркас електромобіля зроблений із алюмінієвих труб

Hypermini

Цей електромобіль почали випускати 1999 року. Продавали через інтернет за $36,5 тис. Hypermini протримався на конвеєрі недовго - до 2001 року, зробили 219 одиниць. Електромобіль був призначений для великих міст. Його запас ходу - 115 км у міських умовах. Особливість кузова моделі в тому, що його каркас із алюмінієвих труб. Зовнішні панелі - із пластика.

Гібридний легковик на електротязі й повному баці авто долає відстань 110 км
Гібридний легковик на електротязі й повному баці авто долає відстань 110 км

Altima Hybrid

Седан почали виробляти 2007 року. В машини - 2,5-літровий бензиновий двигун і 30-кіловатний електричний. На електротязі й повному баці авто долає відстань 110 км. Середня витрата палива авто - 6,5-7 літрів, що дуже непогано для важкого седана великих розмірів.

Це найпопулярніший електромобіль у світі. З початку його виробництва продали понад 220 тис. Leaf
Це найпопулярніший електромобіль у світі. З початку його виробництва продали понад 220 тис. Leaf

Leaf

Модель стала одним із найбільш успішних електромобілів у світі. Його називають першим масовим електромобілем. Таке звання Leaf заслужив завдяки збалансованій пропорції ціни, якості й запасу ходу. На одному заряді електромобіль проїжджає 160 км. Має деталі ходової частини, взаємозамінні із іншими моделями цього японського виробника. На відміну від дорожчої "Тесли", у цій машині можна відносно недорого й без завад для електроніки автомобіля відновлювати розряджені елементи акумуляторної батареї.

МОЖЕ ЗАЦІКАВИТИ: 700 кілометрів по снігу, ожеледиці й найгірших українських дорогах – тест-драйв нового Nissan X-Trail

Всього продали понад 220 тис. Leaf. Вже стартував запис на покупки другого покоління цієї моделі. Схоже, вона буде не менш успішною, адже 10 тис. людей вже подали заявки.

Вантажопідйомність електричного фургона - 770 кг
Вантажопідйомність електричного фургона - 770 кг

e-NV200

Це електричний фургон. Його випробовували на полігонах компанії у різних країнах більше трьох років. Запустили виробництво з 2014 року. Машина оснащена тим же силовим агрегатом, що і Leaf. Проте завдяки використанню іншої системи рекуперації енергії від гальмування машина має хороший запас ходу -170 км з повним навантаженням. А він може везти 770 кг. Максимальна швидкість фургону - 120 км/год.

Ці машини вже закупили служби таксі США, компанія Coca-Cola та інші.

electrocars.ua

 

Володимир Мукан