25.11.2021

В Україні стартували продажі нового елекросовера Mercedes-EQB

Новий електричний позашляховик Mercedes-EQB вийшов на ринок України. Цю інформацю оприлюднили на сайті компанія "АвтоКапітал", яка є генеральним представником Mercedes-Benz в Україні.
Не дивлячись на складний стан із напівпровідниками у всіх автовиробників, наші прогнози, тим не менш, оптимістичні. За інформацією на сьогодні, перші EQB очікуємо вже на початку 2 кварталу 2022.
 
Електричний кросовер EQB став другим компактним, повністю електричним автомобілем бренду Mercedes-EQ. Автомобіль продають у двох повнопривідних версіях EQB 300 4MATIC потужністю 228 к.с. та EQB 350 4MATIC потужністю 292 к.с. Запас ходу моделі за циклом WLTP, не залежно від потужності, складає 419 км. Компанія планує випуск інших версій позашляховика із збільшеним запасом ходу, а також передньопривідну модифікацію.
 
Електрична мобільність сімейного формату
Стандартна комплектація EQB передбачає п'ять посадочних місць. Третій ряд сидінь, що включає два додаткові місця, опційний. До систем безпеки входять висувні підголівники, ремені безпеки з натягувачами та обмежувачами натягу на всіх зовнішніх сидіннях, а також бокові подушки безпеки, які також захищають пасажирів третього ряду. У салоні авто можна встановити пять дитячих автокрісел. Щоб збільшити об'єм багажного відсіку, сидіння третього ряду можна скласти врівень із підлогою.
 
Компактний зовні, просторий всередині
Версія EQB стала чудовим доповненням успішного сімейства компактних автомобілів Mercedes і тісно пов'язана з двома моделями – EQA, з якою у них спільна технологія приводу, та компактним позашляховиком GLB. EQB відрізняється значною місткістю завдяки довгій колісній базі моделі GLB (2829 мм). Об'єм багажного відсіку охопляє 495-1710 л або  465- 1620 л для п'яти- та семимісної версії відповідно. У стандартній комплектації нахил спинок сидінь другого ряду регулюється з можливістю фіксації в декількох положеннях, як опція доступні сидіння із регулюванням по довжині в межах 140 мм.
 
Естетика електричного дизайну, що випромінює характер
EQB інтерпретує прогресивну розкіш Mercedes-EQ у стильній та своєрідній манері. Автомобіль отримав характерну для Mercedes-EQ чорну решітку радіатора з зіркою в центрі. Ще однією відмінністю дизайну автомобілів Mercedes-EQ з повністю електричним приводом є суцільна світлова смуга у передній і задній частинах. Горизонтальна оптоволоконна смуга з'єднує денні ходові вогні світлодіодних фар, забезпечуючи високий рівень упізнаваності як вдень, так і вночі. Широка колісна база підкреслює потужний характер EQB і забезпечує впевненість на дорозі. Ексклюзивними для цієї моделі є дво- або триколірні легкосплавні колісні диски діаметром до 20 дюймів, деякі варіанти із вставками синього кольору або кольору рожевого золота.
Світлодіодні задні фари бездоганно поєднуються із суцільною світлодіодною смугою клиноподібної форми. Візуально цей елемент підкреслює ширину EQB ззаду. Крім того, номерний знак знаходиться на бампері, що дозволило надати кришці багажного відсіку привабливу скульптурну форму. Рейлінги із текстурованою поверхнею підкреслюють високий рівень практичності нового EQB.
Велика передня панель має заглиблення у зоні водія та переднього пасажира. Перед водієм розташований широкоекранний дисплей панелі управління – керування та відображення забезпечується за допомогою системи MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Стильний характер салону підкреслюють трубчасті елементи з оздобленням під алюміній. Вони використовуються у дверних ручках, на центральній консолі та на панелі приладів з боку пасажира.
В залежності від дизайну та комплектації ефектна накладка з підсвічуванням та декоративні елементи кольору рожевого золота, якими прикрашені дефлектори системи вентиляції, сидіння та ключ від автомобіля, підкреслюють електричний характер салону EQB. Колірне оформлення приладів із характерною для електромобіля індикацією поєднується з декоративними елементами кольору рожевого золота та синього кольору.
 
Навігація з Electric Intelligence
Система Electric Intelligence, яка входить у стандартну комплектацію новинки, розраховує найшвидший маршрут до пункту призначення з урахуванням максимальної потужності заряджання та тривалості можливих зупинок для заряджання. Крім того,  навігація забезпечує оптимальну температуру високовольтної батареї перед запланованою зупинкою для підзарядки.
 
Надсучасна технологія заряду батареї
Як удома, так і на загальнодоступних зарядних станціях EQB можна зручно заряджати змінним струмом з потужністю до 11 кВт, використовуючи бортовий зарядний пристрій. Час до повної зарядки залежить від доступної інфраструктури та особливостей обладнання автомобіля. Заряджання від зарядної станції Mercedes-Benz Wallbox відбувається значно швидше ніж від побутової розетки.
Залежно від рівня заряду (SoC) та температури високовольтної батареї від відповідної зарядної станції EQB може заряджатися з потужністю до 100 кВт. При цьому тривалість зарядки від 10% до 80% SoC становить лише трохи більше 30 хвилин. А лише за 15 хвилин рівень енергії поповнюється до рівня, достатнього для подолання додаткових 150 км (згідно WLTP). Для заряджання змінним та постійним струмом у моделі EQB для ринку Європи та США у стандартній комплектації передбачено роз'єм CCS (Combined Charging System, комбінована система заряджання), розташований у боковій панелі справа.
 
Високий рівень безпеки
Модель EQB обладнана інтелектуальними системами допомоги під час водіння. У стандартну комплектацію входять активна система утримання смуги руху Active Lane Keeping Assist та активна система екстреного гальмування Active Brake Assist. Остання здатна у багатьох критичних ситуаціях запобігти зіткненню чи пом'якшити його наслідки за рахунок автономного гальмування. Крім того, на типових для руху в місті швидкостях система може гальмувати перед нерухомими автомобілями та пішоходами, що перетинають проїжджу частину. Перелік удосконалених функцій пакета допоміжних систем включає, наприклад, функцію маневрування в поворотах, функцію попередження при виході, яка сповіщає водія про велосипедистів або пішоходів, що наближаються, а також попередження при виявленні пішоходів поряд з пішохідними переходами.
 
Двигун та привід
На передній осі використовується асинхронний двигун. Електричний двигун, трансмісія з фіксованим передатним числом та диференціалом, система охолодження та електроніка утворюють надзвичайно компактний модуль з високим ступенем інтеграції – електричний силовий агрегат eATS. У моделях EQB 300 4MATIC та EQB 350 4MATIC на задній осі встановлені модулі eATS з новим синхронним електродвигуном із постійними магнітами. До переваг такої конструкції належать висока питома потужність, а також висока та стабільна продуктивність.
У версіях 4MATIC інтелектуальний розподіл потужності між передньою та задньою осями регулюється із частотою 100 разів на секунду з урахуванням умов руху. Філософія Mercedes-EQ полягає в оптимізації енергоспоживання за рахунок використання переважно заднього електродвигуна, причому в режимі часткового навантаження асинхронний електродвигун на передній осі генерує лише мінімальні втрати на тертя. У режимі холостого ходу або під час гальмування електродвигуни стають генераторами: їхнє механічне обертання перетворюється на електричну енергію, яка використовується для заряджання високовольтної акумуляторної батареї (процес рекуперації).
 
Акумуляторна батарея
Модель EQB обладнана літій-іонною акумуляторною батареєю з високою питомою енергоємністю. Максимальна напруга батареї дорівнює 420 В, а при номінальній ємності близько 190 А·год корисна ємність становить 66,5 кВт год.
Батарея складається з п'яти блоків та розташована під салоном у центральній частині автомобіля. Алюмінієвий корпус і конструкція кузова автомобіля захищають цей компонент від пошкодждень. Корпус батареї є частиною конструкції автомобіля і, як наслідок, займає важливе місце у концепції захисту під час зіткнень.
Акумуляторна батарея є складовою інтелектуальної системи терморегулювання моделі EQB. Для постійної підтримки температури в оптимальному діапазоні батарея може охолоджуватися або підігріватися за допомогою рідинного теплообмінника у вигляді пластини, що знаходиться під батареєю.
Якщо активовано навігацію з Electric Intelligence, батарея може підігріватися або охолоджуватися під час руху, щоб забезпечити оптимальну температуру на момент підключення до швидкої зарядної станції. В іншому випадку, якщо на момент прибуття до швидкої зарядної станції батарея буде холодною, для її підігріву на початковому етапі буде використана значна кількість енергії, що споживається в процесі зарядки. Кінцева мета полягає в оптимізації часу заряджання, а це важливо для значного скорочення тривалості зупинки для заряджання.
 
Початкова ціна версій EQB 300 4MATIC та EQB 350 4MATIC складає 1 млн 377 тис.грн. та 1 млн 442 тис.грн. відповідно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Краще пізно, ніж ніколи - Subaru офіційно представила свій перший електромобіль

Нагадаємо, у 2021 році Mercedes-Benz Cars планує збільшити частку моделей xEV (плагін-гібридів та автомобілів із повністю електричним приводом) до 13 відсотків. Крім того, "м'які" гібриди зі стартером-генератором та електричною системою з напругою 48 В поступово завойовують позиції у продуктовій лінійці.

Підписуйтеся на нас у facebook

Підписуйтеся на наш instagram

Підписуйтеся на наш telegram

Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube

 

 

 

 

 

 

Автопогляд