19.07.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: подали патент на дизайн закритих фар

19 липня 1934 року запатентували автомобільні фари із механізмом зачинення. На патент подав віцепрезидент й інженер корпорації Cord, президент Duesenberg Гарольд Т.Еймс. 
Ця унікальна конструкція - одна з багатьох інновацій автомобіля Cord 810/812, який вперше представили в листопаді 1935 року на автосалонах у США. Ця модель не врятувала компанію Auburn Automobile від банкрутства, зате стала легендою автомобілебудування. 
фото: themotorhood

Історія створення Cord 810 розпочалась 1933 року, коли Гарольд Еймс найняв американського інженера Гордона Міллера Бьюріга для роботи над проєктом нової моделі середньої цінової категорії. Вона стала елегантнішою за Auburn V12, але дешевшою за Duesenberg Model J. 

Машина виглядала футуристично. Обтічні крила, горизонтальні лінії замість традиційної решітки радіатора і цільнолитийкапот алігаторного типу не мав аналогів у світі. 
Крім цього, дверні петлі були приховані. Нетиповим і оригінальним рішенням були приховані ліхтарі й горловина паливного бака, а також освітлення номерного знака. У відкритих моделях, м'який складний дах ховався під металевою кришкою. 
 
Салон автомобіля був обтягнутий шкірою та оздоблений цінними породами дерева. Панель приладів виконали авіаційному стилі - з алюмінію, на якому розмістили круглий циферблат, тахометр, радіоприймач та ручку гальм. Кнопку звукового сигналу вмонтували в кермо. Швидкість роботи двірників можна було регулювати. Для того, що відкрити фари автомобіля, слід покрутити ручку на панелі приладів. 

Після презентації модель викликала зацікавлення покупців - дилери отримали 7 тис. замовлень на нову модель. Проте заводи Auburn не були готові до масового виробництва. Сord 810 надійшов у продаж у версіях дво- і чотиримісного кабріолета та седана: Westchester або Beverly вартістю 2000- 2200 доларів. Він став найдорожчою машиною середнього класу, але дешевшим за Duesenberg, Pierce-Arrow, Lincoln та Packard. За перший рік виробництва 1936 року вручну зібрали 1174 екземплярів Cord 810, після чого індекс моделі змінили на 812.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Під Києвом стартують масштабні змагання з мотокросу

Нагадаємо, цього дня 1951 року Гордон Міллер Бьюріг отримав патент на знімні конструкції даху автомобіля - прообраз автомобільних люків.

 

Євгенія Звольська