20.07.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: з'явились передсерійні автомобілі ЗіС-110

20 липня 1945 року з конвеєра зійшов перший автомобіль ЗіС-110. Зразком для лімузина представницького класу стали американські машини Packard Super Eight 1941 року та Buick Limited-90L. (ВІДЕО)

Автомобіль мав бути броньованим і це створювало проблему, адже посилений кузов прототипа Packard Super Eight не міг приховати механізм гідравлічних склопідіймачів. Тому дизайн кузова частково запозичили у іншого американця - Buick Limited-90L. Художники змінили форму задньої частини передніх крил, забрали дві запаски, додали горизонтальні молдинги на передньому бампері і закруглили форму багажника.

Салон автомобіля і фурнітура повторювали стиль Packard. Спідометр на панелі приладів вперше в історії радянських автомобілів отримав лічильник добового пробігу. Важіль коробки передач винесли на кермо.

Це - перший серійний радянський автомобіль, який отримав отримав гідравлічні штовхачі 16 клапанів, незалежну підвіску предніх коліс, гіпоїдну передачу. До списку інновацій ввійшли гальмівні механізми барабанного типу, гідравліка гальм та колодки плаваючого типу.

ЗіС-110 оснащували модифікованим двигуном американського Packard. Завдяки цьому він став найпотужнішим серед інших радянських автомобілів. Роботу восьмицилінрового шестилітрового силового агрегата потужністю 140 к.с. доповнювала триступенева коробка передач. 

ЗіС-110 створювали у різних модифікаціях: фаетон, швидка допомога, кабріолет, повнопривідний автомобіль, автомобіль з автоматичною коробкою передач та інші. Всього з 1946 по 1958 рік виготовили 2089 машин, з них 32 броньованих.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: 1954 випустили Ford Thames 300E

Нагадаємо, ЗІС-110 1946 року випуску показали на найбільшому технічному фестивалі України OldCarLand 2021 року. Цей фестиваль проводять у Києві двічі на рік.

Автопогляд