Міністр інфраструктури спростував заяву своєї заступниці про платні дороги
Вчора міністр інфраструктури Олександр Кубраков спростував заяву своєї заступниці Анни Юрченко про платні дороги в Україні. Про це пише 5 канал.

"Інформація про те, що Україна збудує шість платних автобанів, і вже визначено граничну вартість стягнення плати за проїзд, не відповідає дійсності" ,- написав Олександр Кубраков у Facebook. Він пояснив що відбувається.
Проекти державно-приватного партнерства – це формат "оплати частинами" інвестору від держави, без плати за проїзд.
У жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, "Укравтодор", Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували "Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі". Вона охоплює шість ділянок автодоріг загальною довжиною 1 500 км:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18)
Бориспіль — Полтава (М-03)
Херсон — Миколаїв (М-14)
Київ — Житомир — Рівне (М-06)
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19)
Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, H11)
У цьому проекті дороги не будуть платними, а витрати інвестора компенсує держава. Крім виплат, інвестор також матиме контракт на утримання оновленої ділянки терміном на 20-25 років.
Такий формат співпраці допомагає державі пришвидшити процес оновлення та якісного утримання доріг, а інвестору — гарантувати прибутки у довгостроковій перспективі.
Міністр також розповів, що плата за проїзд можлива винятково для концесійних проєктів. Зараз розробляють два таких: будівництво дороги Стрий – Мукачево і дороги Краковець – Броди – Рівне. До кінця цього року планують завершити техніко-економічні обґрунтування. Тоді оголосять відкритий конкурс, який визначить майбутнього концесіонера.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Польщі вдвічі менше електромобілів, ніж в Україні
Нагадаємо, нещодавно заступниця міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Анна Юрченко заявила, що уряд опрацьовує питання щодо будівництва на умовах концесії шести доріг. Про це інформувало "Суспільне мовлення".