03.08.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: зійшов з конвеєра перший передньопривідний Renault

3 серпня 1961 року випустили Renault 4 - перший передньопривідний серійний автомобіль компанії.

Автомобіль отримав торсіонну підвіску, цільнометалевий  кузов, трубчастий каркас та рівну підлогу і багажник. Торсіони розмістили по всій ширині кузова. Через це колісна база ліворуч є  більшою на 3,8 см, ніж праворуч. Різниця відстані від задніх дверцят до задньої колісної арки правої і лівої сторони помітна під час огляду. Оскільки до цього часу компанія випускала автомобілі із заднім приводом, проєктувати нову коробку передач не стали. Конструктори просто перемістили агрегат в передню частину кузова. Ручку перемикання передач перемістили на панель приладів.

Одночасно з R4 випускали модель R3, однак вона була меншппулярною. Ці машини оснащували двигунами об"ємом 603 куб.см потужністю 22,5 к.с. та 747 куб. см на 27 к.с. Також була модифікація R4 Super Confort  з мотором  845 к.с. і потужністю 32 к.с. 

Версію Parisienne компанія Renault представила 8 березня 1963 року. Автомобіль мав два стилі оформлення кузова: плетіння з соломи та велика клітинка.

До 5000 тисяч франків ціни автомобіля, покупець додатково сплачував 260 франків за декор.

Протягом всіх років випуску автомобіль виготовляли на одній платформі, крім версії Rodeo. Основні відмінності модернізації припали на передню частину кузова і капот. Хромована решітка була у випуску 1961-67 року. До 1974 року встановлювади алюмінієву решітку, яка охопювала фари, а решітку з пластмаси протягом 1975-1992 років.  Renault 4 випускали у кузовах седана, кабріолета, фургона та пікапа.

Всього протягом 32 років випустили 8 млн 126 тис. Renault R3 і R4 у різних модифікаціях. Продавали машини в понад 100 країнах світу. У Європі  Renault R4 зняли з виробництва у січні 1993 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: англійський винахідник отримав патент на "Еолійський двигун"

Нагадаємо, у липні в Україні презентували друге покоління французького кросовера Renault Captur.

 

Автопогляд