10.06.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: припинили випуск розкішного Mercedes-Benz

10 червня 1981 випустили останній Mercedes-Benz 600 der Grosser найпрестижніший лімузин ХХ століття — Mercedes-Benz 600 або Mercedes-Benz W100. 

Ще до другої світової війни німецька компанія Mercedes-Benz мала хорошу репутацію виробника автомобілів представницького класу. Попередником Mercedes-Benz 600 була післявоєнна 300 модель, із застарілою конструкцією та скромним силовим агрегатом. Технічна революція 50-х років вимагала розробки нового автомобіля представницького класу. Над створенням прототипів нової моделі працював німецький інженер-конструктор Фріц Наллінгер. 1963 року світ побачив перший Mercedes-Benz 600.

Автомобіль оснастили автоматичною коробкою передач, кондиціонером, гідропідсилювачем керма, а також пневматичною підвіскою. Силовий агрегат

М100 об'ємом в 6,3 л потужністю 247 к.с. розганяв 3 тонний лімузин до 205 км/год. В 1963 році таку швидкість міг перевищити лише  Porsche 911.

Mercedes-Benz 600 збирали в ручну у двох варіантах кузова: звичайного лімузину і подовженого "Pullman".  Автомобіль з короткою базою мав дві версії салону: стандартний і салон зі скляною перегородкою.

Pullman випускали з 1968 року. Ці лімузини мали чотири і шестидверні версії. Всього випустили 428 екземплярів. Салон автомобіля був оббитий бежевою шкірою та декорований вставками вишневого дерева,  вміщував телевізор Sony і стереосистему Panasonic. Також існувала мала серія з 59 відкритих ландо, у яких задня частина даху над пасажирами відкидалася, як у кабріолета. Такі моделі використовували у парадах.

Ціна автомобіля з роками зростала, на початку випуску лімузин коштував 22 тис. доларів, а подовжена версія 24 тисячі доларів. В 1978 році вони коштували в 6,5 раз дорожче.

За час випуску Mercedes-Benz 600  створили  2677 екземплярів. Модель була настільки успішно, що її не змогли замінити три наступні покоління флагманів -W112, W109 і V116 S класу. Таким чином, лімузин встановив рекорд тривалості виробництва, який змогли побити лише 1997 року. Це зробив позашляховик Гелендваген.

Автомобіль став символом розкоші та престижу своєї епохи. Власниками були: президент лідер Югославії та Румунії - Йосипу Брозу Тіто і Ніколає Чаушеску, імператор Японії  Хірохіто, президент Іраку - Саддам Хусейн, кубинський революціонер  Фідель Кастро, китайський політичний лідер Мао Цзедун  та радянський лідер Леонід Брежнєв. Ним володіли актори та телезірки: Елізабет Тейлор, Джек Ніколсон, музиканти: Елвіс Преслі та Джон Леннон. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: Випустили перший серійний автомобіль східної Європи

Нагадаємо, нещодавно компанія Mercedes-Benz представила серійний електричний автомобіль S-класу - EQS. Варто відзначити, що електрифікація є основним завданням для німецького преміум–бренду. До 2039 компанія планує відмовитися від бензинових і дизельних двигунів. 

 

Автопогляд