11.06.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: кузов лімузина виливали із цільного шматка металу

11 червня 1968 року британська автомобільна компанія Daimler Motor Company анонсувала вихід нового лімузина - DS 420.

Представницький автомобіль створили на базі седана Jaguar 420 G. Для реалізації конструктивних рішень платформу розтягнули на 53 см. Силовий агрегат також перейшов від іншого "Ягура". Це був рядний шестилітровий бензиновий двигун від J об'ємом 4,2 л, що розвивав 245 к.с. Його роботу доповнювала триступенева планетарна коробка передач Borg-Warner Model 8 з подвійним діапазоном передач і гідротрансформатором.

Розкішний салон автомобіля мав скляну перегородку, три додаткові розкладні сидіння та електричні склопідіймачі.  Вся обробка корпуса салона була виконана з горіхового дерева, включаючи панель приладів. Оббивку сидінь пропонували у шкіряній та тканинній версіях. 

Перші лімузини мали на порогах особливе маркування - напис "Daimler Vanden Plas".

Спочатку автомобілі випускали на заводі Vanden Plas в Кінгсбері-Лейн у Лондоні. Кузов автомобіля виливали з цільного металу, покривали фосфатом, запікали бітумом, обпалювали, грунтовали і фарбували відповідно до найвищих стандартів. Над цим працювала компанія Park Sheet Metals. Збіркою панелей приладів займались компанії Motor Panels of Coventry та Pressed Steel-Fisher. Зрештою, заплутаний процес виробництва автомобіля призвів  до закриття "Кінгсбері" 1979 року і переїзду на виробництво Jaguar в Ковентрі, де випускали автомобілі до 1992 року.  

Машина пережила кілька модернізацій, але принципово її консервативний вигляд не змінився. 

Перший фейліфтингпровели 1974 року. Тоді незначних змін зазнав дизайн передньої частини автомобіля та решітка радіатора, змінили розміщення вікон задньої частини салону. Інтер'єр отримав нові варіанти оббивки та оздоблення, з'явилася версія в кузові лондо. Зміни 1979 року додали автомобілю гумові бампери та іншу рамку номерних знаків. Саме в такому легендарному вигляді модель випускали до кінця виробництва. 

1984 року для директора компанії Jaguar Джона Ігана, автомобіль оснастили новітнім технічним оснащенням вартістю 1 млн.874 тис. грн на той час: встановили кольоровий телевізор Sony Trinitron, відеомагнітофон Sony F1, два комп"ютери Epson HX20, принтер Sony SM1, радіо Pye, два касетні програвача та аудіосистему Tenvox.

Daimler DS420 входив в автопарк королівських родин Великобританії, Данії та Швеції.

Всього виготовили 4141 лімузинів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інший капот, ковпаки, сидіння - чим перший "Запорожець" відрізнявся від решти "горбатих"

Нагадаємо, Британську автомобільну марку Daimler Motor Company заснували 1896 року.  У 1960 року компанія увійшла до складу Jaguar, а потім Ford Motor Company. 2009 року випустили останній автомобіль легендарної марки.

 

Автопогляд