05.07.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: припинили випуск покращеної "Волги"

5 липня 1970 року завершили випуск експортної версії "Волги" - ГАЗ- 21УС, яка прийшла на заміну ГАЗ-21У 1965 року.

Цю версію збирали на окремому конвеєрі, а кожну машину тестували на якість тричі, оскільки автомобіль був призначений для продажу за кордон. 

Тому,  у Радянському Союзі був доступний лише обраним. Від звичайної моделі "Волги", яка йшла на внутрішній ринок, ГАЗ- 21УС відрізнялась: молдингами вздовж передніх і задніх крил, написом "Волга", жовтими, а не безколірними поворотниками спереду, хромованами накладками на ущільнювачах вікон, зовнішнім дзеркалом заднього оглядуз боку водія.

Двигун автомобіля карбюраторний, на 4 цилиндра. Експортна версія була потужнішою від стандартної на 10 к.с. і складала 85 к.с. Роботу двигуна доповнювала механічна триступенева коробка передач.

Салон автомобіля комплектували радіо на 5 діапазонів і вбудованим годинником. Праворуч на кермі встановили важіль для перемикання передач.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: Почали виробляти Smart

Нагадаємо, радянський легковий автомобіль середнього класу ГАЗ 21 почали випускати з 1956 року. В основу технічних вимог автомобіля лягли розробки "Побєди" другого покоління.  Над дизайном працював головний конструктор Горківського автомобільного заводу, який проектува "Победу" М-20 -  Андрій Ліпгарт.

 

Автопогляд