25.03.2019

Новинка Opel Grandland X – що про нього треба знати

Двигун об'ємом 1,5 літри, потужність – 130 к.с.
Двигун об'ємом 1,5 літри, потужність – 130 к.с.

Нещодавно у Львові відбулася всеукраїнська прем'єра лінійки нових моделей Opel. Його приурочили до 120-ліття марки та її перезавантаження після купівлі французькою групою компаній PSA. Однію із нивинок, з якою вдалося познайомитися, став кросовер Grandland X.

Із німецьким дизайном і французьким підходом – знайомство

Модель має корпоративний дизайн німецького виробника, який перегукується із новою Astra та Insignia. У машини фірмові "опелівські" лінії ходових вогнів у блок фарах, система Full LED покращеного освітлення дороги вночі. На боковинах в районі кріплення дверних ручок - різке ребро жорсткості й ледь помітна лінія по центру капота. Цікаво, що Grandland X став однією із моделей Opel , який має змінену решітку радіатора, – від емблеми йдуть накладки у формі крил ближче до центру решітки.

Силует Opel виглядає гармонійно. Дах і бічні стійки між вікнами пофарбовані у глянцевий чорний колір. Завдяки цьому кузов виглядає легшим. Пороги, колісні арки й нижні частині бамперів оздоблені чорним нефарбованим пластиком. На даху встановлена антена у формі акулячого плавника. Місце для заднього номерного знаку розміщене на між задніми ліхтарями на кришці багажника, як у більшості моделей, а в задньому бампері.

Кросовер побудований на платформі EMP2. На такій же випускають французькі Peugeot 3008.

Багато місця і двері з електроприводом – відчиняємо багажник

Багажний відсік широкий і зручний для завантаження. Його об'єм 514 літрів. За потреби, потягнувши за пластикові важелі в багажнику, можна скласти спинки задніх сидінь і збільшити його місткість до 1652 літрів. У спинці задніх дверей є люк – його відчиняють для перевезення довгих речей – наприклад, лиш, дощок чи ще чогось.

Кришка багажника має електропривід. Можна замовляти версію із дистанційним відкриттям порухом ступні. Внутрішні боковини багажного відсіку оббиті практичним пластиком.

З обох бортів є гачки для пакетів і сумок. А також – металеві петлі для кріплення багажу. Ліворуч біля плафону освітлення встановлена розетка на 12 вольт для приєднання різноманітних пристроїв – автохолодильника, пилососа, компресора чи ліхтаря.

Водійське крісло моделі має чимало налаштувань. Окремо, як і в "Інсігнії", можна регулювати підколінну зону зону
Водійське крісло моделі має чимало налаштувань. Окремо, як і в "Інсігнії", можна регулювати підколінну зону зону

Просторо та функціонально – сідаємо на пасажирські місця

Салон машини просторий. Крісла мають спеціальну "опелівську" конструкцію, вони рекомендовані ортопедами. Дверці відчиняються на доволі широкий кут. Завдяки цьому сідати буде зручно огрядним і високим людям. Перед заднім сидінням є дефлектори повітря, гнізда для зарядки мобільних телефонів, підлокітник із підстаканниками. Крісла мають підігрів. Завдяки тому, що спинки передніх сидінь мають вдавлені до середини виямки, місця для ніг на задньому ряду вдосталь для людей зростом понад 185 сантиметрів. Єдине, було б краще, якби центральний тунель із дефлекторами повітря трохи менше випирав – було просторіше для центрального пасажира заднього ряду.

"Опелівська" ергономіка та мінімалізм – за кермом

Водійське крісло моделі має чимало налаштувань. Окремо, як і в "Інсігнії", можна регулювати підколінну зону зону. Є пам'ять крісел і масажер.

Торпеда виглядає сучасно. На відміну від попередніх поколінь машин цієї німецької марки впадає в кого мінімальна кількість кнопок. На центральном місці торпеди великий сенсорний дисплей. До речі, в автомобілі є Apple CarPlay Android і Autо, о дозволяють транслювати на екран інформацію із мобільного телефона.

Під дисплеєм – блок керування кліматичними налаштуваннями - кондиціонером, пічкою, підігрівом і вентиляцією сидінь. Підігрів керма вмикається з лівої шпиці рульового колеса.

Під кліматичним блоком розташована ніша для речей із системою безпровідної зарядки для мобільних пристроїв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Збалансований характер і приємна ціна — огляд Opel Astra

Над дзеркалом заднього огляду є табло, що відображає статус безпеки пасажирів – чи пристібнуті вони пасками.

Панель приладів – традиційна. Ліворуч розміщено тахометр, праворуч – спідометр. Вгорі прилад температури двигуна та рівня пального. По центру – дисплей бортового комп'ютера, який відображає різноманітні попередження підказки й дорожні знаки, зчитані електронікою.

Кросовер побудований на платформі EMP2. На такій же випускають французькі Peugeot 3008
Кросовер побудований на платформі EMP2. На такій же випускають французькі Peugeot 3008

Між передніми сидіннями розташовано регулятор режимів їзди. Цікаво, що жодна версія моделі не має повного приводу. Тому машину оснастили якомога ширшими можливостями для долання доріг різного рівня. Можна обрати режим руху піском, снігом, бездоріжжям тощо.

Від початкового рівня до розширених функцій – в яких комплектаціях продають кросовер

Grandland X продають в Україні із найновішим "опелівським" дизельним двигуном. Його об'єм 1,5 літри, потужність – 130 к.с. В парі із нею встановлюють 6-ступеневу механічну або 8-ступеневу автоматичну коробку передач.

Модель пропонують у двох комплектаціях – ENJOY вартістю від 721 700 грн. й NNOVATION ціною від 815 300 грн.

У початковій версії автомобіль оснащений 2-зонним клімат-контролем, підігрівом передніх крісел, датчиками світла і дощу, мультимедійною системою тощо. У найдорожчій комплектації є камера заднього огляду, передні та задні датчики паркування, адаптивні світлодіодні фари, реслінги тощо.

Нагадуємо, "Автопогляд" нещодавно представив огляд Opel Astra. 

Володимир Мукан