14.04.2014

Які машини можна купити за 100 тисяч гривень

У через коливання курсу гривні більшість автомобілів подорожчали на 9 -30 тисяч гривень Найбільше піднялася ціна на популярні корейські та німецькі машини. Вибрати автомобіль вартістю до 100 тисяч гривень стало складніше.

"Ще сім років тому машина вартістю 100 тисяч гривень була розкішшю, а зараз за ці гроші не купиш не те що європейського, а й навіть корейського автомобіля. Вибирати приходиться між українськими, російськими, китайськими та узбецькими автівками", - розповідає автолюбитель Олександр Корнійчук. Він за все життя поміняв 12 машин. Працював водієм та експертом із автовикупу в лізинговій компанії.

З 2003 року чоловік купував лише нові машини. Змінював їх через півтора-два роки. Їздив на багатьох популярних моделях. Першою новою машиною Олександра стала "Лада Самара 2114" у комплектації із передніми електросклопідйомниками та двигуном на 1,5 л. Зараз таку продають за 99270 грн.
"Ця машина добре підійде для сільської місцевості, де погані дороги. Вона немає великих звісів переднього та заднього бампера, як у сучасних моделях. Нею зручно їздити бездоріжжям, вибиратися на круті підйоми по грунтовці. Двигун добре тягне, споживає на півтори-дві літри більше ніж "корейці". Він швидко розганяє авто, на світлофорі ніколи позаду не лишався. На трасі можна без напрягу їхати 120 кілометрів на годину. Машина не парусить, як "Авео". У місті не проблема прижатися до бордюру, бампер не зачіпається. Мотатися щодня містом на "ладі" не зручно, в неї немає підсилювача керма, сидіння жорсткі й мають мало регулювань. Особливо не зручно високим. Мені зі зростом 190 см довелося довго звикати до цієї машини, голова майже впиралася у стелю".

Після продажу "лади" чоловік придбав "Деу Ланоса". Користувався ним півтора роки, здебільшого їздив на роботу та назад. Зараз машина в такій комплектації коштує 93790 грн.
""Ланос" значно комфортніший за "ладу". На ньому не так відчуваються каналізаційні люки та горби. Ним набагато зручніше їздити містом, бо має гідропідсилювач керма та кондиціонер. Пластик такий же жорсткий, але не скрипить. Проте передній бампер посаждений дуже низько, обдер його вже в перший місяць. На дачі невдало розвернувся, зачепив камінюку, тому згодом підняв машину — поставив проставки. Але все одно "лада" для бездоріжжя краща. Довго звикав до огляду в заднє скло. На "ладі" видно більше. А в "ланоса" якесь маленьке скло і високий багажник, орієнтуюся тільки по дзеркалах. Треба ставити парктронік. Вночі їздити не зручно, фари дуже високо встановлені. Завжди вмикав протитуманки".
Через місяць після купівлі "ланоса" чоловікові на фірмі, де він працював, виділили новий "Чері Амулет". Автомобіль використовувався для їзди у місті. Така рейстайлінгова модель коштує 110 260 грн.
"У машини є підігрів сидінь і задні електросклопідйомники. Багато цікавих дрібниць, як наприклад, регулювання часу роботи двірників. Багажник мало не вдвічі більший ніж у "ланоса". Ззаду просторіше, ніж у "ладі". Спочатку я навіть пожалкував, що купив собі не китайця. Салон поки новий, дуже нарядний. А потім — це головна біль. На світлій оббивці та пластикових панелях сильно видно бруд. Машина жорсткіша, ніж "ланос". У повороти заходить гірше, ніж "девятка". "Амулет" зручний для перевезення. Я складав задні сидіння і возив ним письмові столи в офіс, плитку собі додому, цеглу. Правда, довелося викинути запаску й вирізати із фанери нове дно багажника. Бо заводське дно із виступом для колеса. Через це не зручно складати речі. Поганими дорогами на "Амулеті" краще не їздити. За два місяці їзди київською бруківкою дуже розшатався пластик салону, почав гриміти. Стали випадати пістони кріплення карт дверей. У "лади" пластик міцніше зафіксований.
Через півроку чоловікові замість "Амулета" видали нову "Деу Нексію". Зараз така коштує від 81500 грн. Таку модель продають без запасного колеса. Нею Олександру зручніше було керувати, ніж "Чері". Рульове керування було гостріше і машину не так кренило на поворотах.
"Машина добре підходить для роботи. Вона найменш прихітлива із тих, на яких я їздив. Бампери чорні. Мене пару разів теронули на парковці, а сліду майже не видно. Якби це був "ланос", бампер довелося б підфарбовувати. Двигун їде на всьому, що горить, перейшов на 92 бензин, а по потужності майже не відчутно. Раз навіть спирт заправляв — їхала. Пластик не шумить, як у "лади" та "амулета". У "нексії", як і в "ланоса", можна відчиняти багажник як із салону, так і ключем. Це дуже зручно. Проте менше місця заду, ніж у "Амулеті", не розкладається заднє сидіння. На місці водія не вистачає простору".
З 2007 року чоловік перейшов на машини, що зараз коштують понад 130 тис. грн. Купив "Шевроле Лачетті", потім "Опель Астра" та "Шкоду Суперб".
"Це інший рівень машин. У них є шумоізоляція, краще зачиняються двері, є вставки із м"якого пластика. Зазори між кузовними деталями та пластиковими панелями рівномірні. Але якщо в розпорядженні сім"ї є лише 100 тисяч гривень, не варто позичати ще десь 30-50 на дорожчу машину. Воно того не коштує".

Салон найдешевшого на українському ринку легковика "ЗАЗ Сенс". Машина має просторий салон, грамотно спроектований кузов і міцну ходову частину. Коштує у найдешевшій комплектації 79 тисяч гривень
Салон найдешевшого на українському ринку легковика "ЗАЗ Сенс". Машина має просторий салон, грамотно спроектований кузов і міцну ходову частину. Коштує у найдешевшій комплектації 79 тисяч гривень

"Лада Пріора" популярний в України легковик, до нього без будь-яких зусиль можна знайти деталі в будь-якому райцентрі. Однак вартість машини у 119 тисяч гривень явно завищена. Вона не падкріплена відповідною якістю моделі
"Лада Пріора" популярний в України легковик, до нього без будь-яких зусиль можна знайти деталі в будь-якому райцентрі. Однак вартість машини у 119 тисяч гривень явно завищена. Вона не падкріплена відповідною якістю моделі

"Деу Нексія" - одна з найстаріших бюджетних моделей на нашому ринку. Її почали продавати з 1998 року. Автомобіль побудований на базі "Опель Кадет", має витривалу ходову чатину та міцний кузов. Машину збирають в Узбекистані. Це єдина модель вартістю до 100 тисяч гривень, яка має лінзовані фари. Недоліком автомобіля є те, що спинка заднього сидіння не розкладається
"Деу Нексія" - одна з найстаріших бюджетних моделей на нашому ринку. Її почали продавати з 1998 року. Автомобіль побудований на базі "Опель Кадет", має витривалу ходову чатину та міцний кузов. Машину збирають в Узбекистані. Це єдина модель вартістю до 100 тисяч гривень, яка має лінзовані фари. Недоліком автомобіля є те, що спинка заднього сидіння не розкладається

"ЗАЗ Ланос" найпопулярніший автомобіль в Україні. Він обіймав місце абсолютного лідера продажів із 2006 по 2011 рік. На жаль, за цей час на ЗАЗі комплектацію машин дещо спростили, однак надійність конструкції й відносно низька ціна схиляють більшість покупців зробити вибір на користь вітчизняного "ЗАЗ Ланос"
"ЗАЗ Ланос" найпопулярніший автомобіль в Україні. Він обіймав місце абсолютного лідера продажів із 2006 по 2011 рік. На жаль, за цей час на ЗАЗі комплектацію машин дещо спростили, однак надійність конструкції й відносно низька ціна схиляють більшість покупців зробити вибір на користь вітчизняного "ЗАЗ Ланос"

Ця модель розроблена на замовлення корейської компанії "Деу" має міцний кузов та хороші експлуатаційні показники. Зараз "Деу Матіз" виробляють в Узбекистані. Автомобіль ідеально підходить для їзди у місті, а його вартість ніколи не була завищеною. До речі, дизайн цієї машини, як і "Ланоса" розробляли в знаменитому козовному ательє "Італдизайн"
Ця модель розроблена на замовлення корейської компанії "Деу" має міцний кузов та хороші експлуатаційні показники. Зараз "Деу Матіз" виробляють в Узбекистані. Автомобіль ідеально підходить для їзди у місті, а його вартість ніколи не була завищеною. До речі, дизайн цієї машини, як і "Ланоса" розробляли в знаменитому козовному ательє "Італдизайн"

"ЗАЗ Віда" - це той самий "Шевроле Авео" тільки зі зміненою назвою та емблемою. Кузов машини також проектували італійці. 1,5-літровий двигун моделі той самий, що встановлюють на "Ланосах". Однак машина має більш сучасний дизайн ніж "Ланос" і кращу шумоізоляцію. Автомобіль має хороші експлуатаційні характеристики, чудово підходить для поїздок за місто. Машину комплектують також автоматичною коробкою передач із новим 1,4-літровим двигуном
"ЗАЗ Віда" - це той самий "Шевроле Авео" тільки зі зміненою назвою та емблемою. Кузов машини також проектували італійці. 1,5-літровий двигун моделі той самий, що встановлюють на "Ланосах". Однак машина має більш сучасний дизайн ніж "Ланос" і кращу шумоізоляцію. Автомобіль має хороші експлуатаційні характеристики, чудово підходить для поїздок за місто. Машину комплектують також автоматичною коробкою передач із новим 1,4-літровим двигуном

"ЗАЗ Форца" один із найсвіжиших вітчизняних моделей. Його випускають з 2011 року на базі китайського "Чері А-13". Машину оснащуюють одним 1,5-літровим силовим агрегатом на 109 кінських сил. "ЗАЗ Форца" має найбагатшу базову комплектацію із усіх ЗАЗів. За три роки експлуатації автомобіль показав себе як неприхітливий. Однак деталі до нього дістати значно складніше, ніж до "ЗАЗ Віда", "ЗАЗ Сенс", "ЗАЗ Ланос" і "Лада Пріора"
"ЗАЗ Форца" один із найсвіжиших вітчизняних моделей. Його випускають з 2011 року на базі китайського "Чері А-13". Машину оснащуюють одним 1,5-літровим силовим агрегатом на 109 кінських сил. "ЗАЗ Форца" має найбагатшу базову комплектацію із усіх ЗАЗів. За три роки експлуатації автомобіль показав себе як неприхітливий. Однак деталі до нього дістати значно складніше, ніж до "ЗАЗ Віда", "ЗАЗ Сенс", "ЗАЗ Ланос" і "Лада Пріора"
Автопогляд