Автопрактикум

02.04.2016

Як обрати літню гуму - поради фахівця

— На теплий період краще купувати не всесезонні шини, а літні. Такі повільніше стираються й не м'якнуть у спеку. Краще утримують авто в дощову погоду, — розповідає30-річний Іван Шевель, директор магазину "Альфашина". П'ять років продає покришки.

Як обрати літню гуму?

Читати далі →

23.03.2016

Сьогодні оприлюднили календар найважливіших автомобільних подій 2016 року

Вчора провідні автомобільні організації під егідою ФАУ відкрили автосезон. У ході зустрічі в ресторані Mille Miglia у Києві анонсували календар автомобільних подій на цей рік.

Почнеться сезон масових заходів із найбільшого фестивалю ретро-автомобілів OldCarLand-2016. Він проходитиме 22-24 квітня в Державному музеї авіації. Його організовує клуб технічної класики Оldcarservic і "Проект Кофейбус".

Читати далі →

11.01.2016

3 випадки, після яких варто позбутися свого авто

В конструкції автомобіля є елементи, які складно відремонтувати. Проте навіть після ремонту вони повністю не  виконуватимуть своєї функцію.Gazeta.ua пропонує три основні поломки, після яких краще позбутися автомобіля. Інакше його ремонт буде невиправданим.

Читати далі →

04.01.2016

За скільки продають найдешевші старовинні авто в Україні

Ретро автомобілі в Україні можна придбати від 5 тис грн, але на реставрацію тоді піде більше 50 тис. Якщо зруйнований автомобіль продають за 8-10 тис грн, то відреставрований аналог дешевше 70 тис. грн буде важко знайти. Найдешевші автомобілі, яким понад 40 років, зараз радянські. В цьому сегменті є великий вибір.

Читати далі →

02.01.2016

Назвали найбезпечніші моделі в світі

У США назвали найбезпечніші автомобілі року за версією страхового інституту дорожньої безпеки IIHS, повідомляє Mail.ru.

Американський страховий інститут дорожньої безпеки IIHS назвав найбезпечніші машини 2015 модельного року, які продають у США. Порівняно з попереднім рейтингом, кількість машин, які заслужили звання найбезпечніших, збільшилася на 32 моделі до 71 автомобіля.

Читати далі →

10.04.2015

10 порад, які допоможуть швидко і якісно помити машину

Кузов - найдорожча деталь автомобіля. Від стану його лако-фарбового покриття залежить термін служби металу, його антикорозійна стійкість і, звичайно, вигляд машини.

Ми зробили підбірку порад, які допоможуть якісно помити автомобіль і не пошкодити його фарби, пишуть на порталі gazeta.ua.

Читати далі →

01.04.2015

Як зібратися у подорож за кордон

До поїздки за кордон на автомобілі слід ретельно підготуватися. В першу чергу, потрібно приклеїти наліпку "UA" овальної форми у правому нижньому кутку заднього скла, а також замовити авторизований переклад прав.

"Його можуть зробити в ДАІ, міжнародних організаціях під егідою ООН і міжнародною асоціацією водіїв", - розповідає "Автопогляд" Вадим Карнаухов, водій-професіонал, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв 

Читати далі →

01.03.2015

Як не потрапити в аварію під час дощу

У дощ обмежена видимість і довший гальмівний шлях, тому трапляється більше аварій ніж у суху погоду.

"Найбільш небезпечний період – це 3-10 хвилин після початку зливи. Водії не встигають прейти на інший стиль водіння. Їдуть, як і в суху погоду, а машина вже поводить себе інакше",  -  каже "Автопогляд" Сергій Гільов, інструктор-викладач школи контраварійного водіння "Драйв-клуб Альфа щит". Там навчають діяти в екстремальних ситуаціях за кермом.
У дощ гіршає видимість. На бічних дзеркалах накопичуються краплі, вікна пріють. Погано видно на далекі відстані.

Читати далі →

28.01.2015

Як поводитися у перші 5 хвилин після аварії

 

Від поведінки водія у перші хвилини після аварії залежить, яку відповідальність на нього покладуть правоохоронці й наскільки швидко вдасться врятувати життя пасажирів чи інших учасників руху, вважає автоюрист Богдан Глядик. Він розповідає, як поводитися після ДТП.

 "Спочатку треба зробити два глибоких видихи, заспокоїтись і подивитися, чи постраждав хтось. Якщо є поранені, треба одразу викликати швидку допомогу,  поставити знак аварійної зупинки й зателефонувати в ДАІ. Якщо машина застрахована КАСКО, варто викликати ще й аварійного комісара своєї страхової компанії, - розповідає Богдан Глядик.  – Також бажано знайти кількох свідків на вулиці, взяти їхні номери телефонів".

Читати далі →

18.01.2015

Як не заснути під час нічної їзди за містом (+інфографіка)

Більше половини нічних аварій в Україні стається через те, що водії несподівано засинають за кермом. Таке стається здебільшого на міжміських трасах, де мало машин і одноманітна дорога. Засинаючі водії самі не помічають свого стану. Прокидаються вже під час аварії чи від того, що автомобіль сходить із дороги. Щоб не заснути за кермом, притримуйтесь порад у інфографіці.

Читати далі →

12.01.2015

Як розпізнати бите авто на авторинку

Під час купівлі потриманого автомобіля на авторинку його слід уважно перевірити, чи не був він в аварії. Адже биті машини мають порушену геометрію кузова, часто неякісне лакофарбове покриття, яке швидко вигоряє на сонці. Така машина має меншу жорсткість кузова через це з часом з"являється цілий комплекс проблем – нерівномірне зношення шин, деталей ходової частини, шум пластикових панелей в салоні тощо.

Читати далі →

05.01.2015

Як правильно завести автомобіль у мороз

 

 У морози нижче за 20 градусів варто уважніше ставитися до автомобіля. Якщо акумулятор чи свічки працюють із перебоями, краще їх замінити, радить інструктор-викладач "Драйв клубу Альфа-щит" Олексій Пилипенко.

 Перед запуском двигуна слід увімкнути дальнє світло фар.

Читати далі →

04.01.2015

Через 15 років машини з "механікою" не продаватимуть

В Україні з кожним роком продається більше машин до 200 тис грн із автоматичною коробкою передач. Однакові моделі пропонують із двома типами коробок передач. З "автоматом" машини дорожчі на 6-15 тис. грн. Вони повільніше розганяються, мають на 5-10 меншу максимальну швидкість й споживають 1-2 л більше пального.

Читати далі →

02.01.2015

Як залишати авто на зимову ночівлю

 

У сильні зимові морози всі пластикові та гумові деталі автомобіля втрачають еластичність, а акумулятор швидше розряджається.

Про те, які факти потрібно враховувати при залишанні автомобіля взимку на стоянку, розповідає інструктор-викладач "Драйв клубу Альфа-щит" Олексій Пилипенко.

Читати далі →

10.09.2014

Як дурять на СТО

- Вже вдруге обманули на СТО. Взяли 900 гривень за заміну помпи системи охолодження, насправді її навіть не знімали, - розповідає киянин  Богдан Компанієць, власник "Деу Нексії", їздить нею на роботу. Раніше автомобіля не мав.

- У майстерні по вул. Гвардійській нарікав на систему охолодження - прилад показував нульову температуру двигуна, а антифризу щотижня меншало. Майстер звернув всі проблеми на помпу. Сказав прийти ввечері за машиною, коли відремонтує, - каже чоловік. Ввечері прилад вже працював, антифриз не тік. – Через тиждень мій сусід, колишній механік, глянув під капот авто. Сказав, ніхто й не торкався помпи. Поміняли лише датчик температури та наклали хомут на шланг від бачка з охолоджувальною рідиною. Такий ремонт коштує 150-200 гривень.  

Читати далі →

01.09.2014

Як зменшити витрати пального?

- За останній рік бензин подорожчав більш ніж на чотири гривні. Якщо минулого літа я витрачав на 100 кілометрів у місті 110-120 гривень, зараз близько 160. Вже півроку, як економлю пальне, - розповідає киянин Олександр Ващук. Він має "ладу-дев"ятку". Їздить нею на роботу й до батьків у Кіровоград.

Читати далі →

18.07.2014

Що повинен знати водій-початківець

 

Після покупки першого автомобіля водії-новачки потрапляють у несподівані ситуації, пов"язані із сервісом, співробітниками ДАІ та паркувальниками. Про те, до чого слід приготуватися водію-початківцю, розповідає віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв Вадим Карнаухов
 
-Що після покупки автомобіля повинен засвоїти водій-початківець?

Читати далі →

15.07.2014

Кодиціонер чистять двічі на рік

Кондиціонер будь-якого авто треба чистити двічі на рік. Також слід перевіряти тиск, — радить  Євген Клюзко, працівник фірми "Автохолод" в Запоріжжі.

— Кондиціонер ламається не так часто. А от шланги, прокладки та сальники доводиться міняти. У деталях кондиціонера легковиків "пежо" випуску 1990-х часто знаходимо корозію. Охолоджувальні пристрої в "ауді" у незручних місцях. Найслабші ланки — трубки та сальники. Особливо в "Ауді А4" й "Ауді А6". У "четвірки" до кондиціонера не підлізеш. Він тече через погане з'єднання трубок із конденсатором та корпусом. Кожні п'ять–сім років їх треба міняти, — пояснює майстер. — Трубки, що йдуть від компресора, течуть найчастіше. Вони розташовані низько, і при різкому наїзді на "лежачого поліцейського" або у глибоку вибоїну сплющуються і розгерметизовуються. Деформовані ділянки вирізають та приварюють нові. На гнучких трубках через вібрацію утворюються тріщини. Але в "ауді", на відміну від інших машин, їх не вдасться замінити. Доводиться знімати весь радіатор і припаювати інші. Це здорожчує ремонт.

Читати далі →

12.07.2014

Де краще не ховати авто від спеки?

Біля глухих стін будинку влітку ставить свою "Шкоду Октавію" автолюбитель із Києва Максим Синиця.

- Це краще, ніж ставити під деревами. Двічі вже попадався з ними. Одного разу приїхав до друзів на дачу й лишив під деревом. А то яблуня була, тепер маю дві невеликі ум"ятини на даху. Після того, як лишив під тополею, машина покрилася коричневими цятками від клею. На моєму сірому металіку їх дуже помітно. Їх не брала жодна автохімія. Довелося віддерати ребром звичайного шкіряного паска до штанів. Це товариш порадив.

Після паркування автомобіля під деревами, на кузові з"являються сліди посліду птахів.

- На авто мого батька раз впала суха гілка з дерева, відбила дзеркало.

Під вікнами будинків автомобілі не ставлять. Під час сильного вітру створку вікна може відірвати й вона впаде на авто.

- Я намагаюся слідкувати за рухом сонця. Якщо зараз на авто падають промені, то не значить, що й через 4 години падатимуть, адже сонце світитиме вже з протилежного боку.

Читати далі →

09.07.2014

Як правильно їздити із відчиненими вікнами, щоб не застудитися

Без кондиціонера можна зробити довгу подорож в авто комфортною, вважають у автоклубі "Рекстон клуб Україна".
- Слід привідкрити водійське вікно та заднє за водійським місцем під час руху, щоб не було протягу. Аби не дуло у голову, повністю відчиняють вікна задніх дверей. Але їхати із відчиненими вікнами бажано не швидше 90 кілометрів на годину. Бо тоді у машині стоїть такий гул, що за ним можна не почути не те, що пасажира-співрозмовника, а й сигналу автомобіля позаду, - радить Олег Квач із авоклубу.

Читати далі →