Багато водіїв нехтують правилами безпеки в авто й не пристібаються. У тих, в кого автомобіль подає сигнал про непристібнуті паски, користуються "обманками" чи "пристібають" крісла позаду. Пояснюють, що паски безпеки не зручні, натирають, сковують рухи тощо.
Але за екстремальній ситуації на дорозі саме ремінь безпеки здатен врятувати життя - при зіткненні на швидкості 60 км/год на людину впливає сила співмірна 3 тоннам. Важко уявити, що може відбутись з водієм або пасажирами, якщо аварія станеться на швидкості за 100 км/год.
У лютому 2017 року Nissan Qashqai виповнюється 10 років.
Автовиробник святкує ювілей родоначальника сегмента кросоверів у світі, підготувавши спеціальне відео під назвою "10 років успіху".
Ексклюзивний короткометражний фільм розповідає про основні етапи становлення моделі, починаючи з початкових розробок 2002 року і старту активного виробництва 2007 року.
21 червня 1947 року вперше після Другої світової війни провели автоперегони Mille Miglia. Гонки проходили по дорогах загального користування і, на відміну від класичного ралі, її не перекривали. На маршруті перегонів таблички-показники, які вказували дорогу екіпажам. Згодом ці таблиці стали офіційним символом Mille Miglia.
До 1950-х років на серійні автомобілі не встановлювали зовнішніх дзеркал заднього огляду з обох сторін. До цього автомобілі оснащували лише одним зовнішнім та одним внутрішнім дзеркалом, яке кріпили в салоні автомобіля.
Перший час дзеркала кріпили тільки по одну сторону - водійську. Хромоване кругле дзеркало можна побачити на Fiat 508 Balila. Цю модель випускали в 1930-х роках. Тож можна стверджувати, що дзеркала були популярними в Європі вже тоді.
"Справді у понеділок і середу трапляється багато аварій, - каже "Автопогляд" працівник страхової компанії "Провідна" Наталія Дементьєва. - Крім понеділок і середа, аварійним днем є п"ятниця. Минулого місяця в ці дні у нас сталося 15 дорожньо-транспортних пригод. Якщо у понеділок і середу водії напружені, то у п"ятницю, навпаки, розслабляються. Потрапляють у аварію через неуважність. У вихідні аварій небагато".
Автомобілі у фільмах страждають досить часто. В бойовиках, детективах, трилерах і навіть комедіях їх б'ють тоннами, аби отримати потрібні спецефекти. Причому машини часто не з дешевих. Згадаймо хоча б трейлер з десятками розбитих BMW M3, які везли на утилізацію після відзнятих дублів фільму "Місія нездійсненна 5". І таких прикладів сотні.
Зрозуміло, робиться це все усвідомлено. Але ми вирішили поцікавитися, які найдорожчі автомобілі постраждали під час зйомок по чистій випадковості.
"Міцний горішок 5" і Lamborghini Aventador
Вихід фільму: 2013
Потужність: 700 к.с.
Вартість автомобіля: $ 400 тис.
На зйомках цієї картини примудрилися розбити 518 автомобілів загальною сумою 11 млн. доларів. Однак дорогий спорткар Lamborghini Aventador, на відміну від інших, розбили випадково - під час однієї з погонь. Режисер оскаженів. І не тільки тому що побили справжню Ламбо. Справа в іншому - "вбивство" італійського суперкара ніхто не зняв... загалом, не бачиш Авентадор? А він є ...
2 і 3 серпня у Києві проходитиме фестиваль ретро автомобілів "Old Car Fest". Його організовуватимуть вперше. На виставковий майданчик на вул. Освіти, 3 приїде понад 100 автомобілів. Серед них будуть радянські, американські і європейські.моделі Для всіх власників старих машин участь у виставці безкоштовна.
Минулого року реклама вантажівок Volvo з Жан-Клодом Ван Даммом за лічені години облетіла весь світ. Відеоролик одразу став популярним, й обріс багатьма легендами та припущеннями про постановки трюків актора. Жоден колишній креатив від автогіганта не набирав стільки переглядів за один день - більше 8 мільйонів користувачів оцінили і прокоментували нове творіння в області автореклами.
У рекламі не використали жодного автомобіля, не зобразили жодного реального паска безпеки, не показали спецефектів із вибухами та битим склом, але ідею безцінності життя водія зуміли передати якнайкраще.
Творці соціального ролика показали, що життя водія дороге не лише йому, а і його рідним. Тому, не пристібаючись за кермом, ви ризикуєте не лише своїм майбутнім, а й щастям найрідніших! Пам"ятайте про це й не економте 2 секунди на пристібання паска!
В рекламі Volkswagen Golf 3 йдеться про те, як батько обирає синові автомобіль. Чоловік з усіх боків оглядає потриманий Volkswagen Golf 3. Машина в бездоганному стані. Батько із сином навіть не здогадуються, як попередня власниця давала жару на автівці, й купують машину... Про якість моделі в ролику ніхто не згадує, це зрозуміло без слів.
В одній із найкреативніших реклам німецького автовиробника Mercedes-Benz режисери зобразили автомобіль таким, що рятує від смерті.
За сюжетом рекламного ролика, на передньому пасажирському кріслі машини Mercedes-Benz Е-класу, який рухається трасою, зявляється чоловік похилого віку з косою. Він уособлює смерть. Як тільки водій німецького легковика його помічає, Смерть йому каже "вибач" - і машина на повній швидкості летить у напрямі важкої техніки, що займається лісоповалом. Кілька секунд віддаляє "мерседес" від перетворення в брухт, а водія від загибелі. Але власник авто встигає зупинити автомобіль й тріумфально відповідає Смерті "вибач".