16.04.2014

Який автомобіль обслуговувати найдешевше

Найдешевше обходиться масовий автомобіль

-Можна зекономити, купити бюджетний автомобіль, а потім щосезону витрачати на нього, як на дороге авто, - каже 42-річний Олексій Москалюк, із столичної компанії, що займається автовикупом автомобілів. - Про поточні витрати потрібно думати ще перед покупкою машини.


Автомобіль із великим радіусом коліс потребує значно більших витрат на сезонну гуму.
- Наприклад, на зміну гуми базовому "Ланос" із 13-дюймовими колесами піде 2100 грн на зимовий комплект, на таку ж "люксову" машину із кондиціонером 14-дюймовими колесами — 2900 грн, плюс 200 гривень на заправку кондиціонера раз у два роки, та 70 гривень кожного ТО на заміну фільтра салону, - розповідає Олексій. - Якщо брати авто із легкосплевними дисками, то доведеться на 40-60 гривень більше віддавати за їхню рихтовку. Потім їх треба ще й фарбувати.
Для економії він радить не обирати машини кольору металлік.
- За цей колір зазвичай просять доплату 1-3 тисячі гривень. Робити локальний ремонт цього кольору набагато важче, ніж нематалізованихї фарб. Фарбування коштує на 10-20 відсотків дорожче.
Найменше грошей потребуватиме масова модель, вважає Олексій Москалюк.
- Не треба обирати непопулярні машини. З ними більше мороки. Знайомий взяв 2009 року китайського "Шевроле Авео" із двигуном 1,6 на свою голову. За ТО платить на третину більше, ніж власники популярного "авео" із 1,5-літровим двигуном. Після аварії він не міг знайти кріплення для кондиціонера під капотом, чекав його з Китаю три місяці.

Автопогляд