27.07.2021

Розганяється до стоні за 2 секунди - тест-драйв нового Porsche за кілька мільйонів гривень

Porsche Taycan у кузові Cross Turismo – нова модифікація німецького електромобіля. Його вже продають в Україні. (ВІДЕО)

Дві такі електричні машини поставили перед входом у автосалон "Порше Центр Київ Аеропорт" в с. Чубинському Київської області неподалік від Бориспільської траси.

Беремо машину на невеликий тест, аби познайомитися ближче.

Знайомство

Вартість електромобіля – від 2,76 млн грн., залежно від модифікації і виконання. Машина долає на одному заряді батарей 389-456 км, залежно від варіації моделі та режиму їзди. Cross Turismo може бути оснащений силовим агрегатом потужністю від 476 до 761 кінських сил. Від цього залежать і динамічні показники Porsche Taycan Cross Turismo. Найпотужніша версія розганяється до "сотні" за 2,9 секунди.

Комплектації

Taycan у новому кузові пропонують із повним приводом та двома двигунами – по одному на кожну вісь, акумулятором на 93,4 кВт. Модель продають у чотирьох варіаціях - Taycan 4, Taycan 4S, Taycan Turbo, а також Taycan Turbo S.

4 Cross Turismo коштує від 85,7 тис. євро. У цьому варіанті виконання електромобіль оснащений двигунами сумарною потужністю – 380 к.с. Він розганяє машину до 100 км/год за 5,1 секунду. Максимальна швидкість становить 220 км/год.

Запас ходу електромобіля, за підрахунками WLTP, – 389-456 км.

4S Cross Turismo коштує від 101,6 тис. євро. Має потужність 490 "коней". До 100 км/год розганяється за 4,1 с. А максимальна швидкість є на 20 км/год вищою, ніж в початковій комплектації – 240 км/год. На одному заряді електромобіль проїжджає 388-452 км.

Turbo Cross Turismo коштує від 139 тис. євро. Потужність моделі становить 625 к.с. Прискорюється машина до "сотні" за 3,3 с. Найбільша швидкість – 250 км/год. Однієї зарядки батарей вистачить на 395-452 км шляху.

Найдорожча версія S Cross Turismo обійдеться від 168,4 тис. євро. Має двигуни на 625 "коней", але з більшою піковою потужністю і швидшим розгоном до 100 км/год – за 2,9 с. "Максималка" цього варіанту виконання така ж, як Turbo Cross Turismo – 250 км/год. А ось запас ходу трохи менший - 388-419 км.

За доплату можна придбати пакет для їзди бездоріжжям Off-Road. Він включає в себе збільшений кліренс ще на 3 см.

Дизайн

У новинки - інший тип кузова – універсал. Також збільшений до 18 см кліренс, зменшені обвіси. Дах електромобіля, хоч і має каплеподібну форму, але її спад не такий великий, як у седана.

По периметру колісних арок і нижньої частини встановлені накладки із чорного пластика.

Лицева частина така сама, як і в седана. Від світлодіодних фар йдуть вертикальні дефлектори повітря для покращення рівня аеродинаміки, лючки гнізд зарядки із електроприводом і сенсором знаходяться із двох боків. Достатньо провести пальцем по сенсору й порт для зарядження електромобіля відчиниться. Праворуч - порт для швидкого заряду, ліворуч - для звичайного. Встановлені приховані ручки дверей. Як тільки до машини підходиш із брелком, вони виїжджають.

Найголовніша зміна саме у Cross Turismo – корма. Вона вигядає інакше. Машина нагадує хетчбек, хоча виробник поцизіонує новинку як універсал. Задні ліхтарі оформлені в одну вузьку лінію із фірмовим написом марки по центру. Якщо дивитися здалеку прямо на Cross Turismo, можна подумати, що це седан.

Салон електромобіля

Салон машини виконаний так само, як у седана Taycan. На торпеді – три рідкокристалічні сенсорні дисплеї. Четвертий можна встановити як опцію. Всі чотири сидіння – ковшоподібні, спортивні. Позаду стало більше місця, порівняно із седаном. Люди зростом 190 сантиметрів на задніх місцях головою в стелю не впиратимуться. Вдосталь їм місця й для ніг.

Для пасажирів задніх сидінь передбачена окрема вентиляція і дисплей. Під ним встановили спеціальну поличку для смартфона.

Багажник

У моделі – два багажники. Спереду на 84 літри. Та позаду.

Задній багажний відсік став зручнішим для завантаження речей, оскільки має більший проєм задньої дверці. Його місткість також збільшилася до 446 літрів об'єму і до 1212 літрів зі складеними задніми сидіннями. Під підлогою багажника є спеціальна ніша, в які можна тримати компактні речі. Праворуч і ліворуч теж є дві місткі ніші.

Відчиняти багажники можна за допомогою сенсорів.

Під час руху

Електромобіль заводиться натиском на педаль акселератора. Аби він поїхав, достатньо перевести важіль руху в режим "драйв" і натиснути на газ.

Машина рушає плавно і абсолютно беззвучно. У перші секунди здається, що двигун не працює. Оглядовість із водійського місця хороша. Дзеркала, хоч і невеликі, але добре охоплюють простір позаду. У лобове скло видно вигини передніх крил маини.

Із Бориспільської траси спрямовуємо машину у бік об'їздної дороги на Рогозів. Там вузький автошлях і неідеальне покриття. Тут відчувається, що підвіска машини стала м'якшою, ніж у седана. Підвіска у всіх версіях моделі – пневматична Має систему електронного контролю. Із водійського місця можна змінювати кліренс електромобіля.

Кермо "Порше" під час руху має точне й гостре керування. На швидкості понад 100 км/год чутно звук двигуна в салоні. Це шум електромотора позбавлений додаткових звуків і перешкод. Він лунає з динаміків.

Гальма машини чутливі. Достатньо тільки трохи торкнутися до педалі – і машина гальмує. Сильного відчуття рекуперації і відчутного сповільнення при забиранні ноги з гальм немає. Для того, аби рекуперація була ефективнішою, варто натиснути кнопку на лівій спиці керма.

Машина має різні режими - стандартний, налаштований під себе, розрахований на максимальний пробіг, спортивний, спортивний плюс. Переводжу "крутілку" на правій спиці керма в спортивний режим. Автомобіль одразу прискорюється швидше, кермо стає чутливіше, підвіска жорсткіша. Машина миттєво набирає швидкість до 140 км/год. Вмикаю "спорт плюс" - авто стає ще динамічнішим, всі налаштування провокують на розгін і різкі маневри. На мить показник спідометра сягає понад 180 км/год, керованість при цьому лишається чіткою.

У режимі довгого пробігу електромобіль прискорюється неспішно, розгін понад 120 км/год відбувається із затримкою, а кліматична система працює в пів потужності. Електроніка машини робить все, аби зменшити розряд акумулятора.

Володимир Мукан