30.07.2021

Як їде новий Peugeot 2008 із найпотужнішим у лінійці двигуном на 155 "коней" - тест-драйв

З цього року в Україні почали продавати друге покоління французького кросовера Peugeot 2008. (ВІДЕО)

Модель виглядає свіжо й має чимало технічних рішень від флагмана марки. Щоб ближче познайомитися, беремо її на тест-драйв.

Знайомство

"2008"-й – це кросовер В-класу. Побудований на новій модульній платформі СМР. Її особливістю є те, що на ній можна створювати бензинові, дизельні й електричні моделі В і С класів. Наприклад, на такій зробили нові хетчбеки Opel Corsa та Peugeot-208. Привід у кросовера може бути тільки переднім.

Модель коштує від 609600 грн. Її продають у трьох комплектаціях – Аktive, Allure і GT-line.

Із двигунів можна обрати три варіанти бензинових силових агрегатів і один дизельний. Залежно від двигуна встановлюють 6-ступеневу автоматичну коробку передач або 8-ступеневу.

У нас на огляді – середня комплектація Allure із найпотужнішим в лінійці 1,2-літровим бензиновим двигуном і 8-ступеневим автоматом. Машини в цій комплектації із таким мотором вже були у продажу. Їх швидко розкупили. Тепер українські салони чекають на нові поставки кросоверів у такому варіанті.

Як виглядає ?

Peugeot 2008 виглядає у новому стилі марки. Його дизайн має чимало рис і елементів від "508-го". Наприклад, вертикальні ходові вогні у формі ікол хижака біля фар, розміщення індексу моделі над решіткою радіатора, різкі ребра жорсткості, що додають динамічного стрімкого вигляду.

Загалом кузов виглядає гармонійно. Лінія бічних вікон злегка спрямована вгору. За рахунок вставок із чорного глянцевого пластика 2008-й не здається важким. На дверях повно кутастих виштамповок і різких ліній. Завдяки таким рішення габарити машини візуально сприймаються по різному – залежно від того, з якого боку на них дивитися. Цікаво, що більша частина кузовних ліній зосереджена у районі дверних ручок. Тому там філенка дверей значно жорсткіша. Це практичне рішення, адже в багатьох машинах ця частина дверей є найбільш вразливою.

Задні ліхтарі й чорну вставку розмістили в одну вузьку смугу. В поєднанні з масивними вихлопними фальштрубами корма виглядає спортивно. Як і у флагмана Peugeot 508, ліхтарі дають об'ємне світло та нагадують кігті хижака.

По периметру нижня частина кузова оздоблена нефарбованим чорним пластиком, як у більшості позашляховиків. На даху встановлені рейлінги для кріплення дахового багажника.

Колеса – 17-дюймові на легкоспласних дисках. У базової комплектації встановлюють менші - на 16 дюймів. Кліренс – 18,5 сантиметрів. Цього більш ніж достатньо для міського кросовера. При цьому передній і задній звіси машини невеликі, є заводський захист картера двигун із металу.

Щодо підвіски, то спереду тут покращений "Макферсон". Позаду - напівзалежна П-подібна балка.

Що під капотом?

Тестовий автомобіль укомплектований найпотужнішим у лінійці бензиновим силовим агрегатом серії PureTech. Це турбований бензиновий трициліндровий двигун об'ємом 1,2-літри і потужністю 155 к.с.

Силовий агрегат зарекомендував себе на інших моделях як вдалий. До того ж, він брав премії у європейських конкурсах. У парі з ним встановлюють 8-ступеневий "автомат".

Машину, залежно від комплектації і бажання покупця, можуть оснащувати бензиновим турбованим 1,2-літровим двигуном потужністю 130 "коней". Він йде із 6-ступеневою автоматичною коробкою передач.

Також може бути 1,5-літровий дизель. Його встановлюють із 8-ступеневою коробкою передач. Всі силові агрегати відповідають нормам токсичності "Євро-6".

Який багажник?

Багажник в автомобіля невеликий. Особливо для сімейних поїздок. Він короткий і глибокий. Але за мірками кросоверів В-класу, його 434 літри об'єму не виглядають скромними. До того ж, у ньому розмістили зручні металеві гаки для кріплення вантажу, міцну фальш-підлогу із добротною ручкою і спеціальну нішу із дверцею для знака аварійної зупинки.

Було б добре, якби у відсіці встановили розетку на 12 вольт й паски на липучках для кріплення сумок.

Чим здивує салон?

Дизайн салону в новинки сучасний і практичний. Загалом машина як для свого класу доволі простора. Позаду місця для голови, плечей і ніг буде вдосталь для людей зростом понад 190 см.

На задньому сидінні вільно сядуть двоє. За потреби можна посадити й пасажира по центру заднього дивану. Єдине, йому трохи заважатиме горб поздовжнього тунелю на підлозі.

Із приємних рішень для пасажирів другого ряду – 2 зарядки для мобільних телефонів і світлодіодні сенсорні плафони над кожною дверцею. Кожен із них дає яскраве світло.

За кермом

Водійське місце кросовера виглядає сучасно й стильно. Торпеда, як у найсвіжіших моделях бренду, дворівнева. Зроблена із якісних матеріалів. Її основна частина – з м'якого пластика, центральна вставка – прогумована, а деякі елементи покриті глянцевим рояльним лаком. У центральній частині під монітором впадає в око ряд оригінальних металевих кнопок із світлодіодними індикаторами. Ними приємно користуватися – відчувається зворотній зв'язок.

Під клавішами – невеликий бардачок для телефона чи гаманця. Його кришка сконструйована таким чином, що може слугувати підставкою для більшості сучасних смартфонів. При цьому на екран телефона водію буде зручно дивитися.

Родзинкою інтер'єру місця водія 2008-го є об'ємна 3D-панель приладів. На ньому найважливіша інформація виводиться поверх іншої. Дивлячись на екран панелі, відчувається, що якісь показники знаходяться далі, а якісь – ближче. Такої опції немає навіть у флагмані виробника.

Традиційно для цієї французької марки новинка оснащена невеликим кермом зі зрізаними краями вгорі та внизу. Маніпулятор коробки передач такий же, як у найсучасніших моделях концерну. У ньому є окрема клавіша "паркінгу", вона винисена на верхню частину ручки.

Сидіння – зручні, із бічною підтримкою. Вони мають великий діапазон регулювань. Єдине, шкода, що кут нахилу спинки змінюється за допомогою тугої ручки-шайби. Частині жінок буде незручно нею користуватися.

Із переваг водійського місця в цьому авто – ергономіка. Незважаючи на оригінальний дизайн, всі важелі й перемикачі знаходяться на своїх місцях. Довго шукати якусь кнопку не приходиться. Крім того, у середній комплектації "Алюр" машина має чималий список опцій. Серед них система Android Auto/Apple Car Play, підігрів передніх сидінь, клімат контроль, камера заднього огляду на 180 градусів, круїз-контроль із обмежувачем швидкості тощо.

Поїхали!

Автомобіль стартує жваво. Педаль газу вміру чутлива. Передачі перемикаються швидко й невідчутно.

Перше, що привертає увагу в перші хвилини водіння - це хороша шумоізоляція. Не чутно ні шуму дороги через колісні арки, ні великих вібрацій.

Стосовно підвіски, то вона м'яка. За комфортом не поступається "Сітроену С5". Лежачі поліцейські, ями, бруківку та каналізаційні люки автівка проїжджає практично без дискомфорту. І що прикметно – не розгойдується на поганій дорозі. Завдяки цьому машина лишається добре керованою і на швидкості понад 160 км/год.

У поворотах на високій швидкості крени є, але значно менші очікуваних і не такі відчутні, як у "Сітроен С5". Характер машини на трасі ближчий до 508-го.

Рульове керування має середню гостроту. Воно точне і чітке. На високій швидкості відчувається зібраність кросовера та контрольованість.

Як виявилося, радіус керма дуже зручний для маневрування в місті – на парковках, утруднених заїздах і виїздах. Через його форму із чотирма гранями легко контролювати на дотик ступінь повернення рульового колеса.

У автомобіля є три режими їзди – економічний, звичайний і спортивний. Мені найбільше сподобався спортивний. У ньому "автомат" із запізненням перемикає передачі, тому машина швидко прискорюється.

Машина споживає у місті 7,7 літрів бензину на 100 кілометрів пробігу в місті й 5,3 літри у заміському циклі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Можна кататися без гальм і частих підзарядок - як їде новий Nissan Leaf

 

Володимир Мукан