19.08.2021

Яскравий і прудкий - як їде новий Opel Corsa

Новий Opel Corsa продають в Україні з минулого року. Це шосте покоління моделі. Вона має приблизно ті ж габарити, що і попередня генерація, однак стилістично новинка стала інакшою. 

В Україні Corsa коштує від 428 тис. грн. Аби ближче познайомитися із нею, беремо хетчбек на тест-драйв. (ВІДЕО)

Знайомство

Модель Corsa з'явилася 1982 року. В той час більшість європейських виробників запускали в серію невеликі передньопривідні хетчбеки. Зазвичай такі недорого коштували й були зручними для поїздок у великих містах.

Corsa 1990-х практично щороку входить у "десятку" найпопулярніших машин Європи. За весь час продали понад 13 мільйонів авто цієї моделі. До речі, із всіх Opel частка продажу Corsa займає понад 25%.

Теперішнє шосте покоління моделі збудоване на платформі PSA CMP. Таку ж має "Пежо 2008", "Пежо 208", "Сітроен С3", ДС3 та інші. Її особливістю є те, що на цій базі можна створювати автомобілі різного вигляду із бензиновими, дизельними і електричними силовими агрегатами.

Від чого залежить ціна?

В Україні хетчбек продають із трьома варіантами бензинових 1,2-літрових двигунів. Це може бути атмосферний силовий агрегат потужністю 75 кінських сил, турбований на 100 к.с. або турбований на 130 "коней". Найслабший із цих двигунів комплектують механічною коробкою передач, в парі із турбованими йде 8-ступеневий автомат.

Модель пропонують у трьох комплектаціях - "Едішн", "Елеганс" і "Джіеслайн". У першому варіанті хетчбек продають за 428 тис. грн. У нас на огляді машина із найпотужнішим двигуном у лінійці, панорманим дахом і більшістю опцій, як в "Джіеслайн". Вартість найдорожчої комплектації - 635 тис. грн.

У всіх комплектаціях є електричний підсилювач керма, система моніторингу тиску в шинах, круїз-контроль, система екстреного гальмування, система розпізнавання дорожніх знаків, електроніка, що утримує авто в своїй смузі й багато інших корисних опцій.

Дизайн

Стиль компактного хетчбека виробник дещо змінив. Модель стала перегукуватися із автомобілями вищого класу цього бренду. Наприклад, лицева частина подібна до такої, як у "Інсігнії". Також дизайнери додали чимало елементів, які додають легковику спортивного вигляду.

Різкі ребра жорсткості на боковинах кузова додають машині динаміки. А дах чорного кольору робить авто візуально легшим. Проте так може виглядати лише машина в максимальній комплектації, ця опція доступна тільки для неї.

Корма хетчбека перегукується із лицевою частиною. Теж є подібні виштамповки в бампері. Якщо спереду в них встановлені протитуманки, то позаду - катафоти. Цікаво зроблена емблема. Вона додатково слугує ручкою для відчинення багажника, під нею дві кнопки - одна для спрацювання центрального замка, інша - для відкриття п'ятої дверці. Над заднім номерним знаком знаходиться ширококутна камера на

180 градусів.

Колеса новинки - 16-дюймові. В усіх комплектаціях йдуть легкосплавні диски, але різних дизайнів і кольору. У максимальній авто комплектують дисками чорного кольору. Вони додають моделі агресивності.

Кліренс у Corsa - 15 сантиметрів. Приблизно такий, як у більшості кросоверів. Важливо, що губа переднього бампера встановлена вище за стандартні бордюри. Отже, не зачіпає їх під час паркування.

Передня підвіска хетчбека - макферсон. Задня - напівзалежна П-подібна балка кручення.

Багажник

Кришка багажника відчиняється високо. Це зручно для людей зростом понад 190 сантиметрів. З обох боків на внутрішній частині дверей є ручки-кишеньки.

Але сам відсік у моделі невеликий - 309 літрів до полиці. Проєм для речей теж вузькуватий. Вмістити сюди габаритний дитячий возик чи пару великих валіз буде складно.

Фальш-підлога виконана якісно. Вона товста й жорстка, виконує додаткого роль площини, що гасить шум і вібрацію. Під фальш-підлогою - докатка і домкрат. Можна ще щось покласти.

Салон машини

Всі двері відчиняються широко. Зручно заходити в салон огрядним людям. Налаштовую водійське крісло під себе, розміщуюся за ним на задньому дивані.

Зі зростом 190 сантиметрів на задньому ряду тіснувато - коліна впираються в сидіння, голова не випрямляється. У тестовій машині в максимальній комплектації позаду встановлені імпульсні електросклопідйомники - достатньо раз торкнутися кнопки і скло повністю опускається або піднімається. У базовій комплектації на задні двері встановлюють механічні склопідйомники.

За кермом

На місці водія тісноти не відчувається. Торпеда зроблена таким чином, що вона по мінімуму виступає. Тому тут, в районі бардачка буде зручно й довгоногим людям. Торпеда злегка повернута до водія, вона зроблена із якісних матеріалів. По центру - 10-дюймовий екран, на місці важеля коробки передач - маніпулятор. До речі, такий самий встановлений у "Пежо", "Сітроен", "ДС".

Між сидіннями є підлокітник, який можна регулювати й використовувати як додатковий бардачок. Перед маніпулятором перемикання передач є місце для мобільного телефона. У нашій комплектації пристрій можна заряджати безконтактно.

Блок "клімату" винесли окремо, а не інтегрували в цей екран. Так набагато зручніше користуватися в дорозі.

Кермо обтягнуте шкірою зі зрізаним колом обода внизу. З таким легше виходити з машини й тактильно контролювати кут повороту рульового колеса. Панель приладів складається із одного квадратного рідкокристалічного дисплея.

Сидіння зручне, із легкою бічною підтримкою, великим діапазоном регулювань. Проте жінкам з манікюром і огрядним людям буде не дуже зручно користуватися шайбою регулювання нахилу спинки сидіння. Наприклад, в корейських і японських автомобілях встановлюють ручку, підняттям якої можна обирати кут нахилу спинки

Під час руху

Тисну кнопку запуску двигуна, переводжу маніпулятор коробки передач у "Драйв" і рушаю. Огляд із водійського місця хороший. Дзеркала добре охоплюють простір позаду. Приємно, що у нашому авто встановлені індикатори мертвої зони видимості. У місті завдяки неї легко помітити машини, які не видно в дзеркала. У центральне люстерко видно ситуацію на дорозі добре, якщо опущені підголівники. У піднятому положенні вікна практично не видно.

Підвіска машини - пружна, працює тихо. Дає хороший зворотній зв'язок від дороги. Коробка передач працює непомітно - вона вдало обирає передачі, перемикає їх без ривків і не шумить.

Керувати машиною приємно, у нього гостре рульове. А 130-сильний турбодвигун жваво розганяється. До 100 км/год авто прискорюється за 8,7 секунд. Налаштування підвіски, керма провокують водія на розгони та маневри.

Біля маніпулятора коробки передач є регулятор режимів їзди. Як і в більшості машин, можна обрати економічний, нормальний і спортивний. Цікаво, що навіть в економічному режимі машина не стає надто повільною. Є система страт-стоп, що глушить двигун під час нетривалих зупинок. До речі, налаштована вона добре. Робить це у потрібні моменти. Під час пропускання пішоходів не активується.

Якщо їздити 90 км/год і не потрапляти в пробки, то на 100 кілометрів йтиме близько 4,5 літрів пального. Якщо проходити цю відстань в еко-режимі можна зекономити й більше.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде новий Peugeot 2008 із найпотужнішим у лінійці двигуном на 155 "коней" - тест-драйв

Нагадаємо, минуло року в Україні почали продавати Opel Zafira Life. Мінівен нового покоління отримав більшу довжину кузова, преміальний дизайн салону і новітнє технічне обладнання.

Володимир Мукан