01.04.2019

Розганяється до стоні за 9 секунд – на що звернути увагу у Mazda CX-3

Оновлену Mazda CX-3 в Україні почали продавати торік
Оновлену Mazda CX-3 в Україні почали продавати торік

Оновлену Mazda CX-3 в Україні почали продавати торік. Це найменший кросовер японського виробника. Він зроблений на базі хетчбека Mazda 2.

Нова машина синього кольору стоїть у закритому приміщенні компанії "Авто Інтернешнл" на столичному проспекті Степана Бандери. Її ­пропонують на тест-драйв. Вартість моделі — від 650,4 тис. грн.

Автомобіль має масивну решітку радіатора й світлодіодні фари з лінзами. Лінія вікон задніх дверей злегка піднята. На дверцятах багажника — невеличкий козирок. Нижня частина кузова оздоблена чорним матовим пластиком і хромованими накладками.

Автомобіль має масивну решітку радіатора й світлодіодні фари з лінзами
Автомобіль має масивну решітку радіатора й світлодіодні фари з лінзами

У тестової СХ3 — повний привід. Його система запозичена у більшого й дорожчого позашляховика СХ5 — привід на задні колеса під'єднується автоматично, коли пробуксовують передні.

У машини 2-літровий бензиновий двигун із підвищеним ступенем стиснення і ланцюговим приводом. Коробка передач — автоматична.

Багажник кросовера невеликий — на 350 літрів
Багажник кросовера невеликий — на 350 літрів

Багажник кросовера невеликий — на 350 літрів. Не дуже зручним є борт: потрібно високо піднімати сумки. Розпланований відсік добре: оббитий практичним пластиком, є місце під фальш-підлогою.

Запасне колесо до машини не йде. Замість нього лежить ремкомплект для шин із компресора і герметика. Ліхтар освітлення багажного відсіку має вимикач. Це зручно, коли потрібно на тривалий час відчинити багажник і не розряджати акумулятор.

Задній дверний отвір знизу невеликий, як і у більшості машин цього класу. Місця для ніг задніх пасажирів мало, особливо тих, хто високого зросту. Проте голова у стелю не впирається. У спинці сидіння є підлокітник із підстаканником.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде новий фастбек Peugeot 508

На водійському місці просторо. Сидіння має легку бокову підтримку, підігрів та електропривід із пам'яттю положень. Торпедо виготовлене з жорсткого пластика, вздовж йде вставка з алькантари — штучної замші. Як і в інших Mazda, кнопок на торпедо небагато. По центру — сенсорний рідкокристалічний дисплей. Біля важеля коробки передач — джойстик керування мультимедійною системою, регулятор звуку й вмикач спортивного режиму.

На водійському місці просторо. Сидіння має легку бокову підтримку, підігрів та електропривід із пам'яттю положень
На водійському місці просторо. Сидіння має легку бокову підтримку, підігрів та електропривід із пам'яттю положень

На центральному місці панелі приладів замість спідометра встановили тахометр, подібно до спортивних мотоциклів. Кермо триспицеве із підігрівом. Проте він працює лише у зоні правильного хвату — по боках. Між сидіннями є підстаканники, розраховані на різні розміри склянки.

Затискаю педаль гальм, торкаюся кнопки запуску двигуна — й машина заводиться. Над козирком панелі приладів відчиняється прозорий проекційний дисплей. На ньому відображається швидкість кросовера. Переводжу важіль коробки передач у режим їзди й рушаю.

Автомобіль без затримок реагує на дотик до педалі акселератора, швидко прискорюється.

Автомобіль без затримок реагує на дотик до педалі акселератора, швидко прискорюється
Автомобіль без затримок реагує на дотик до педалі акселератора, швидко прискорюється

Керування — гостре, як у спортивних хетчбеків, підвіска жорстка. Порівняно із більшістю поза­шляховиків цього класу, в нього невеликий радіус розвороту — можна одним махом розвернутися на двосмуговій дорозі. У машини є камера заднього огляду. Вона автоматично вмикається під час руху заднім ходом.

Виїжджаю на вул. Набережно-Хрещатицьку, їду в середній смузі. Час від часу на бічних дзеркалах миготять червоні індикатори виявлення машин у мертвій зоні видимості. Проекційний дисплей починає відображати попередження і знаки обмеження швидкості. Як тільки заїжджаю в тунель, автоматично вмикаються фари.

Автівка має сенсорний рідкокристалічний дисплей
Автівка має сенсорний рідкокристалічний дисплей

На Житомирській трасі випробовую спортивний режим. На ньому з ручним перемиканням передач автомобіль розганяється до 100 км/год приблизно за 9 секунд. На швидкості понад 140 км/год кермо стає важчим, але машина добре керована.

Раніше "Автопогляд" розповідав про ТОП-3 найнадійніших кросоверів

Володимир Мукан