19.05.2019

Збалансований характер і приємна ціна — огляд Opel Astra

Авто має турбований бензиновий двигун на 1,4 літра потужністю 140 к.с
Авто має турбований бензиновий двигун на 1,4 літра потужністю 140 к.с

Opel Astra є найдешевшим німецьким седаном, який продають в Україні. Він коштує від 429 тис. грн.

Блакитний легковик припаркований по вул. Кирилівській в Києві біля представництва Peugeot Citroen Ukraine. Віднедавна французька компанія придбала Opelі почала продавати машини цієї марки. Домовляємося про тест-драйв новинки — отримуємо розкладний ключ від машини у повній комплектації.

Кузов Astra не має різких ребер жорсткості і кутастих вигинів. Всі лінії кузова плавні. Між стійкою лобового скла і рамкою передніх дверей встановлена невелика кватирка, подібна до такої самою в районі задніх дверей.  По центру переднього бампера на його найбільш уразливій частині — велика пластикова вставка із чорного нефарбованого пластика. Це практично, бо дрібних пошкоджень на цьому матеріалі в разі подряпин не буде видно. Кліренс автомобіля - 16,5 сантиметрів. Цього достатньо, щоб заїхати на високий бордюр у місті.

Авто жваво набирає швидкість
Авто жваво набирає швидкість

Як і у всіх Opel Astra, що продають в Україні,  автомобіль має турбований бензиновий двигун на 1,4 літра потужністю 140 к.с. Коробка передач тестової машини — автоматична.

Багажник Opelмає широкий проєм. Його місткість — 460 літрів. Під фальш-підлогою прикручене запасне колесо. У відсікові передбачене місце для знака аварійної зупинки і аптечки. З внутрішньої частини борта встановлені металеві гачки для закріплення вантажу. Такі зазвичай є в позашляховиках. Відкривати багажник можна з брелка або з кнопки на торпеді по центру. Зручніше було б, якби кнопка була ближче до водійських  дверей або на задній емблемі, як у вищого за класом   Opel Insignia.

Посадка на задньому сидінні зручна. Місця там більше, ніж у більшості седанів цього класу. При зрості 188 сантиметрів ноги в спинку переднього сидіння не вптираються. Голова також не дістає до стелі. По центру теж можна зручно вмоститися, адже подушка сидіння немає звичного горба, а спинка — підлокітника.

Кузов Astra не має різких ребер жорсткості і кутастих вигинів
Кузов Astra не має різких ребер жорсткості і кутастих вигинів

На водійському місці посадка зручна. Огляду трохи заважає додаткове вікно перед стійкою лобового скла. Кермо з підігрівом, обтягнуте шкірою.   Панель приладів розроблена в традиційному стилі — спідометр і тахометр поміщені в кола з хромованим обідком. Проекційного дисплею в автомобілі немає. Проте у місці, де його зазвичай встановлюють, - яскравий червоний індикатор. Він попереджає водія у випадку ймовірної небезпеки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Менше шуму і нові амортизатори - як поводиться оновлений Citroen C4 Cactus на українських дорогах

Торпеда зроблена частково із м"якого пластика. Всі основні кнопки і перемикачі знаходяться в стандартних місцях, як на більшості німецьких машин. По центру торпеди — рідкокристалічний дисплей мультимедійної системи. Під ним встановили понад 30 кнопок, поділених на різні зони — музичних, кліматичних та інших налаштувань. До розташування кожної з них звикаєш не одразу.

Панель приладів розроблена в традиційному стилі — спідометр і тахометр поміщені в кола з хромованим обідком
Панель приладів розроблена в традиційному стилі — спідометр і тахометр поміщені в кола з хромованим обідком

Між передніми сидіннями встановили зручний підлокітник — його можна регулювати вперед-назад.

Набирає швидкість автомобіль жваво. Рульове керування в міру гостре, підвіска середньої жорсткості, комфортніша, ніж у Chevrolet Cruze цього ж класу. Передачі "автомата" перемикаються без помітних ривків. Їду машиною в напрямі вул. Сагайдачного поступово сутеніє — автоматично вмикаються фари.

Витрата палива в його режимі падає на літр — до трохи більше 5 літрів на 100 кілометрів
Витрата палива в його режимі падає на літр — до трохи більше 5 літрів на 100 кілометрів

Після виїзду на Бориспільську трасу вмикаю круїз-контроль — витрата палива в його режимі падає на літр — до трохи більше 5 літрів на 100 кілометрів. У місті машина споживає понад 8,5 літрів бензину.

Автомобіль немає спортивного режиму, проте на швидкості 150 км/год добре тримає дорогу. Кермо стає трохи важчим.

Оновлений французький хетчбек CitroenC4 Cactus оснащений 1,6-літровим дизельним двигуном потужністю 100 к. с. і роботизованою коробкою передач.  Раніше "Автопогляд" розповідав про те, як авто поводиться на українських дорогах.

Володимир Мукан