05.03.2019

Mazda 6 на українських дорогах – потужна і швидка

Проїзд через лежачі поліцейські і ями в салоні відчується більше ніж в "Тойоті Кемрі"
Проїзд через лежачі поліцейські і ями в салоні відчується більше ніж в "Тойоті Кемрі"

Нову Mazda 6 почали продавати в Україні торік. Це третє покоління моделі після глибокого рейстайлінгу. Автомобіль пропонують у двох кузовах - седан і універсал. Беремо на тест-драйв машину в найповнішій комплектації "топвінтер" із 2,5-літровим бензиновим двигуном на 194 к. с. і автоматичною коробкою передач.

Знайомство

Червоний седан із 19-дюймовими колесами на легкосплавних дисках стоїть на парковці компанії "Авто Інтернешнл" у Києві. Зовні помітно, що кузов лишився таким, як і раніше. Проте має іншу лицеву панель, задні ліхтарі та більше хромованих накладок. Загалом легковик став соліднішим і водночас агресивнішим на вигляд.

Якщо ж вдатися детальніше до змін, помітно, що у блокфарах Mazda 6 вбудували ходові вогні та протитуманки. Світлодіодні фари можуть автоматично переходити із ближнього на дальнє світло і навпаки. Натомість внизу бампера, де зазвичай встановлюють протитуманки, з'явилися додаткові дефлектори із хромованими накладками. У корпусах бічних дзеркал, над заднім номерним знаком і під передньою емблемою встановлені камери.

Регулятори і перемикачі центральної консолі віддають прохолодою, зроблені із металу
Регулятори і перемикачі центральної консолі віддають прохолодою, зроблені із металу

На кришці багажника із правого боку розміщено напис SKYACTIV. Це означає, що всі технології в будові автомобіля оптимізовані — двигун має кращий коефіцієнт корисної дії, кузов — більший відсоток міцної сталі.

Оглядаємо багажник

Багажник відсік — місткий, на 480 літрів. Висота завантаження багажу — оптимальна, так само, як і ширина проєму.

Петлі кришки багажника заховані під обшивкою, щоб не заважали багажу. З обох боків — невеликі пластикові ніші для пляшок і банок.

Багажник відсік — місткий, на 480 літрів
Багажник відсік — місткий, на 480 літрів

Є пасок фіксування вантажу. Під фальш-підлогою встановлений органайзер з компресором і ремкомплектом шин. Запасним колесом автомобіль не укомплектований.

Так, як і в Mazda 6 першого покоління, у новинці спинки задніх сидінь відкидуються за допомогою спеціальних важелів у багажнику.

Оглядаємо салон

На задньому дивані просторо, вільно помістяться троє дорослих. У підлокітнику в спинці сидіння є два USB-порти, підстаканники та кнопки увімкнення підігріву сидінь. Це незручно, бо кнопки можна ненароком натиснутися. А коли троє пасажирів позаду, то добратися до вимикачів складно.

Заднє вікно за сидінням оснащене сонцезахисною шторою з електроприводом. Керувати нею можна лише з торпеди.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде новий фастбек Peugeot 508

За кермом

Посадка на водійському кріслі низька. Однак ні бічні стійки, ні козирок панелі приладів огляду не заважають. Торпеда зроблена із м'якого пластику, обтягнута двома видами шкіри. Дверні карти оздоблені деревом і алюмінієм.

Посадка на водійському кріслі низька
Посадка на водійському кріслі низька

Кнопок на торпеді небагато, всі встановлені в ряд, як у БМВ. Регулятори і перемикачі центральної консолі віддають прохолодою, зроблені із металу.

Передні крісла зручні, мають електропривід, підігрів, вентиляцію і пам'ять на кілька положень.

Їдемо

Тисну кнопку запуску двигуна, переводжу важіль коробки передач на "драйв" - і рушаю. Керування автомобілем гостре, підвіска — середньої жорсткості. Проїзд через лежачі поліцейські і ями в салоні відчується більше ніж в "Тойоті Кемрі". Проте у поворотах автомобіль значно стійкіший, на нерівностях машина не розгойдується.

Двигун реагує на натиснення педалі газу без затримки, а передачі перемикаються плавно.

Запасним колесом автомобіль не укомплектований
Запасним колесом автомобіль не укомплектований

Як тільки автомобіль розігнався понад 10 км/год, перестав працювати сенсор центрального дисплея - щоб водій не відволікався. На лобовому склі з'явилася проекція із показниками швидкості й вказівниками навігатора.

Проїжджаю столичною вул. Хрещатиком. Змінюю смугу, не увімкнувши повороту, - і кермо у декілька разів стає важчим, воно, ніби впирається. Так Mazda 6 убезпечує водія від випадкового виїзду зі своєї смуги. Час від часу миготять жовтогарячі іконки на краях бічних дзеркал із попередженням про машини у мертвій зоні видимості.

Коли на вул. Богдана Хмельницького пішохід вибіг на дорогу, на лобовому склі з'явилася проекція в червоній рамці "гальмуйте".

У місті автомобіль споживає близько 9 літрів пального
У місті автомобіль споживає близько 9 літрів пального

У місті автомобіль споживає близько 9 літрів пального. На світлофорах і короткочасних зупинках електроніка Mazda 6 глушить двигун. Як тільки приймаю ногу із гальм, він знову заводиться.

Виїжджаю на Бориспільську трасу. До 100 км/год "шістка" прискорюється за 8 секунд. При 140 км/год седан добре керований, відчувається запас потужності.

На швидкості до 80 км/год при невеликих навантаженнях електроніка Mazda 6 відключає два циліндри для економії пального. Тоді споживання падає до 6 літрів на 100 кілометрів.

Нещодавно "Автопогляд" розказав про огляд Mazda CX-3.

 

Володимир Мукан