30.12.2020

Із миттєвим прискоренням і 10-хвилинною зарядкою - огляд електромобіля Porsche Taycan

 Taycan - це перший електромобіль німецького виробника Porsche. Цього року він з'явився в Україні.  Щоб краще ознайомитися із машиною,беремо машину на тест-драйв у салоні "Порше Центр Київ Аеропорт" на Бориспільській трасі.

На випробування нам потрапляє версія 4S зі збільшеним об'ємом батареї і додатковими опціями. На одному заряді вона проїжджає від 407 до 463 кілометрів. А до 100 км/год розганяється за 4 секунди. Коштує такий тестовий Taycan 4,081,155 грн. 

З повним приводом і двома двигунами - знайомимося із новинкою

Taycan  - один із найбільш досконалих електромобілів у світі із можливістю найшвидше заряджатися. Модель пропонують у трьох версіях - 4S, Turbo, Turbo S. Вони відрізняються швидкістю розгону, потужністю, запасом ходу та іншими особливостями. Початкова ціна моделі в Україні -  3 391 600 грн, Йдеться в матеріалі GAZETA.UA

У електрокара - повний привід. Акумуляторні батареї розміщені в підлозі. Завдяки таким конструктивним рішенням модель має два багажники - спереду та позаду. Ц

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повно сучасних технологій і спортивні налаштування - тест-драйв Peugeot 508

 

Кузов має рекордну аеродинаміку виробника - особливості дизайну

У Taycan - впізнаваний дизайн бренду. Це помітно за округлими передніми крилами, низьким капотом і великими колесами. Новинка має оригінальний каплеподібний дах і масивні крила задніх коліс. Їх видно навіть водієві під час руху в дзеркало заднього огляду. У електромобіля чимало нестандартних рішень - від світлодіодних фар йдуть вертикальні дефлектори повітря для покращення рівня аеродинаміки, лючки гнізд зарядки із електроприводом і сенсором знаходяться із двох боків. Праворуч - порт для швидкого заряду, ліворуч - для звичайного. 

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Крім цього, встановлені приховані ручки дверей. Як тільки до машини підходиш із брелком, вони виїжджають. 

Задня частина Taycan стилістично перегукується із легендарним "911"-м. Оформлення світлотехніки в одну лінію додає спортивності моделі. Цікаво, що кузов машини має найкращу аеродинаміку в історії виробника Porsche - Сх 0,22 коефіцієнту опору повітрю.
Щодо підвіски, то вона в Porsche Taycan пневматична, із електрорегульованими амортизаторами, системою зміни жорсткості стабілізаторів і різними електронними помічниками. Завдяки цьому водій залежно від потреби може змінювати кліренс автомобіля. У тестовому авто він 140 мм. За потреби його можна збільшити до 150.

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Понад півтисячі коней під капотом - що тягне електрокар?

У рух електромобіль приводить два електродвигуни максимальною сумарною потужністю у 571 кінську силу. На задній вісі встановлена двоступенева трансмісія.
Номінальна ємність акумулятора - 93,4 кВт/годин.


Оригінальне відкриття й цікаве компонування - знайомимось з багажним відсіком

Як йшлося вище, у новинки два багажники - спереду та ззаду. Відсік позаду можна відчинити рухом ступні. Це зручно, коли руки зайняті вантажем. Він добре розпланований, має спеціальну нішу для блока зарядного пристрою. Сам відсік невеликий - на 407 літрів. Але додатковий вантаж можна покласти в передній багажник, який розміщений на місці звичного капоту.

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Його можна відчинити у оригінальний спосіб - погладити бампер пальцем. Відсік спереду невеликий - 84 літри.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Адаптивний круїз-контроль і чудове керування – огляд Infiniti QX 50

Його можна використовувати як місце для спортивної сумки. Там же розташували спеціальні ніші із кришками для зберігання ремкомплекту для ремонту шин.

Спортивна посадка і шик Porsche - пасажирські місця

Не зважаючи на те, що Taycan менший за Panamera, він має повноцінні задні місця для пасажирів.Через занижену лінію даху високим пасажирам задніх сидінь потрібно нахилятися під час посадки й висадки на задні місця.  За матеріалами, шкірою й ергономікою відчувається рівень автомобіля. 
Простору позаду в Taycan менше, ніж у Panamera, але двоє людей можуть зручно розташуватися. Також по центру влізе дитяче крісло з малюком.

Porsche Taycan
Porsche Taycan
 
Поєднання класики та інновацій - водійське місце

Водійське місце виглядає водночас інноваційно і класично. Технологічність відчувається за сучасними маніпуляторами й чотирма масивними моніторами на торпеді. Класика - за традиційним кермом бренду, добротною обшивкою шкірою і традиційним розташуванням деяких вузлів керування.

У рух електромобіль приводить два електродвигуни максимальною сумарною потужністю у 571 кінську силу.


Однією із такої данини традиціям є єдиний аналоговий пристрій на торпеді - це секундомір. Решта інформації виводиться на рідкокристалічні дисплеї. Один виконує роль панелі приладів. Два - мультимедійні функції для водія і пасажира. Четвертий відповідає за кліматичні та інші налаштування. До речі, приємно, що він зі зворотнім зв'язком - вібрує після натискання на кнопки.
Ковшоподібні сидіння зручні і мають великий діапазон налаштувань.

Porsche Taycan
Porsche Taycan


Поїхали!

Заводиться машина кнопкою ліворуч - як і всі Porsche. Щоб вона почала їхати, достатньо скористатися ручкою біля панелі приладів "R-N-D". 
"Тайкан" починає рух плавно. Відчувається великий запас потужності за абсолютної тиші. Бо шумоізоляція автівки на високому рівні.
Підвіска - в міру жорстка. Завдяки цьому керованість практично ідеальна. Здається, не існує швидкості, на якій неможливо справитися із цим електромобілем. 
Рульове керування гостре. Кермо дає водієві зворотній зв'язок, як у більшості спортивних машин.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим вирізняється нове покоління рамного пікапа - тест-драйв Nissan Navara (ВІДЕО)

Достатньо близько 4 секунд, щоб розігнатися до 100 км/год. Цікаво, що якщо в авто встановлена функція Launch Control,- прискорення може бути і за 2.8 cекунди. За рахунок різкого притиснення водія до сидіння і повної тиші - це не може не вражати. При чому з кожним новим рубежем швидкості керованість не погіршується. При швидкості понад 150 км/год контроль над автомобілем зберігається такий, як на більшості машин при 70 км/год.

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Допомагають вести авто безліч електронних помічників - контроль рядності руху, індикатори мертвих зон видимості, камери із хорошою якістю тощо.
Стосовно запасу ходу, то в місті можна вкластися у 300 кілометрів, якщо не обмежувати себе різкими стартами.

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Porsche Taycan
Porsche Taycan

Porsche Taycan
Porsche Taycan

GAZETA.UA, Володимир Мукан