30.05.2018

Скільки коштують найдорожчі автомобільні бренди – Forbes склав свій рейтинг

Минулого тижня експерти американського журналу Forbes склали рейтинг найдорожчих автомобільних брендів у світі.

Як і торік, лідером стала японська марка автомобілів Toyota. Вартість бренду зросла  на 2.6 мільярда доларів: 2017 року її показник становив 42.1 мільярда,а  2018 року –  уже 44.7 мільярда.

Німецький бренд Mercedes-Benz посів друге місце у рейтингу автомобілів. Його вартість експерти оцінили в 34.4 мільярда доларів. Третю позицію посідає автомобільна марка BMW з показником капіталізації 31.4 мільярда доларів.

На щабель нижче опинилась японська автомобільна компанія Honda , вартістю у 25.5 мільярда. Замикає п"ятірку найдорожчих автомобілів німецький бренд Audi. Його вартість нижча, ніж у перших чотирьох автомобільних компаніях, і складає 14.8 мільярда доларів.

Також у ТОП-10 потрапили такі відомі автомобільні бренди: Ford (14.1 мільярда доларів), Chevrolet (11. 500 мільярда), Porsche (11.5 мільярда), Lexus (9.5 мільярда), Nissan (9.4 мільярда), Hyundai (8.7 мільярда) і Volkswagen (7.9 мільярда).

При створенні рейтингу американські експерти проаналізували дані 200 світових автомобільних брендів. Основними критеріями для формування списку найдорожчих автомобілів стали прибуток марок автомобілів за останні три роки та  вплив автомобільних брендів на  саму галузь.

Раніше Forbes назвав найдорожчі бренди у світі, лідером став Apple.

Надія Поліщук