Кожні 2 роки у столиці Франції відбувається один з найбільших автосалонів Європи. Цьогорічний Паризький автосалон триває з 4 по 14 жовтня.
На такому мотор-шоу традиційно проводяться презентації найбільш важливих автоновинок. Цього року німецька компанія Audi представила декілька цікавих моделей:
На минулих вихідних у Києві відбувся 9-й OldCarLand. На найбільший технічний фестиваль приїхало чимало раритетних автомобілів. Автопогляд розповідає про найцікавіші з них:
1. Півтораповерховий ЛАЗ 5208 1994 року.
Ідея створення півтораповерхового туристичного автобуса була новою для українського автопрому з 1976 по 1990 рік. У 1994 році на виставці "Український автобус-94" у Львові показали півтораповерховий ЛАЗ 5208, оснащений 302-сильним двигуном Renault, коробкою передач від MAN. Автобус мав кондиціонер Thermo King та комфортабельні сидіння. Бокові вікна були вклеєні, на першому поверсі - туалет. В Україні є лише один такий автобус.
Цьогоріч на OldCarLand приїхало аж два Ford T. Привіз оригінальні "Бляшанки Ліззі" запорізький музей техніки Богуслаєва та технічний музей "Фаетон".
Один автомобіль у стандартній комплектації чорного кольору 1923 року. Друге авто – рідкісна зелена модель 1921 року випуску з закритим кузовом. Раму цього автомобіля сконструювали ще 1909 року.
Цих вихідних на ВДНГ відбувся найбільщий технічний фестиваль OldCarLand. Там були широко представлені довоєнні автомобіля. Серед них - чехословацька Skoda Popular 1100 OHV 1939 року. Власник автомобіля Володимир Резніченко розбирав двигун 22 рази.
Це масовий доступний чехословацький автомобіль 30-х років. Його виготовляли з 1938 по 1946 рік. На фестиваль приїхала модель комплектації кабріолет. Це доволі рідкісна комплектація цієї моделі, частіше зустрічаються родстер і седан.
28-30 вересня відбувся найбільший технічний фестиваль OldCarLand на ВДНГ у Києві. На нього приїхали старовинні автомобілі вітчизняного та іноземного виробництва. Найстарішим авто – понад 80 років. Автопогляд представляє найстаріші легковики фестивалю:
1. Ford T.
Уже цієї п"ятниці у Києві на ВДНГ почнеться найбільший технічний фестиваль OldCarLand.На ньому покажуть старовинні та рідкісні машини. А також автобуси, військову та мотоциклетну техніку.
Автопогляд пропонує 6 американських автомобілів, які варто побачити на OldCarLand.
У Київ вперше привезуть легендарний американський автомобіль Ford Model T. Побачити раритетне авто можна буде на фестивалі OldCarLand, що 28-30 вересня відбуватиметься на ВДНГ у Києві.
Саме Ford T вперше почали виробляти на конвеєрі, він став наймасовішою моделлю початку ХХ століття. З 1908 по 1927 рік виробник Ford Motor Company виготовив 16,5 млн машин цієї моделі. Рекорд лише через півстоліття побив Volkswagen Kafer.
28-30 вересня на ВДНХ відбудеться фестиваль ретроавтомобілів OldCarLand. На нього приїдуть сотні різних автомобілів. Серед них буде багато військової техніки. Велику її частину привезе Український військово-історичний музей. Пропонуємо 5 найцікавіших зразків військових автомобілів, які покажуть на фестивалі:
З 8 по 10 червня в Кам'янці-Подільському відбувся ІІІ Міжнародний фестиваль стилю. Головними подіями свята стали ретро-ралі та конкурс елеганцій. Журі визначило кращих представників у різних номінаціях: швидкості та зовнішньому виглядіавтомобілів.
10 червня у Кам'янці-Подільському завершився ІІІ Міжнародний фестиваль стилю"РетроФест".
Найважливішим заходом "Ретро-фесту" стало ралі "Від фортеці до фортеці". Ралі було серійним змаганням, адже воно було третім етапом Кубку України з ралі на раритетних автомобілях. Перший етап відбувся у Києві на фестивалі OldCarLand 27 квітня-1 травня. Другий – у Львові на Leopolis Grand Prix 1-3 червня. Ще три етапи Кубкупроведуть цього року в Олександрії, на Західній Україні і на осінньому фестивалі OldCarLand. Участь у ралі в Кам'янці-Подільському взяли 20 екіпажів.
На незмінному місці зустрічі - площі Вірменський ринок у Кам'янці-Подільському 8-10 червня зібралися раритетні автомобілі. Саме тут відбувся уже 3 фестиваль стилю – "РетроФест 2018".
У "РетроФесті 2018" взяли участь більше ніж 60 екіпажів з різних областей України та з-за кордону. ІІІ Міжнародний фестиваль стилю відбувся 8-10 червня у Кам'янці-Подільському. Автопогляд пропонує ознайомитися з найстарішими автомобілями фестивалю та їхніми власниками.
На "РетроФестивалі 2018", що відбудеться 8-10 червня в Кам"янці-Подільському, найпопулярнішим стане радянський автомобіль ГАЗ-21. Більше 10 учасників-власників цієї моделі уже зареєструвалися для участі у фестивалі, і реєстрація все ще триває.
З 1871 року у Німеччині діяла компанія Hanomag, що спеціалізувалася на виробництві поїздів. У 1905 році, за дорученням імператора Німеччини, компанія Hanomag приступає до створення і виробництва парових автомобілів для потреб армії. Крім того, у 1920-х роках фірма починає виробництво нового покоління цивільних автомобілів.
На "РетроФест2018" у Кам"янці-Подільському вкотре завітає "Каченя" з Молдови. Так називає свій Citro"n 2CV власник Петро Аргатов. Цьогоріч модель цього автомобілю святкує 70 річницю від своєї дати випуску.
У Франції Citro"n 2CV мав велике значення, адже його виготовляли для звичайного населення – селян і міщан. Його проектували як доступний за ціною та простий в обслуговуванні автомобіль. Citro"n 2CV конструювали пристосованим до сільських доріг та перевезення великої кількості вантажу. Він замінив французькому фермерові віз, а міщанину – велосипед.
Рідкісний в Україні автомобіль FSO Syrena показали на вихідних у Львові. Там у парку культури та відпочинку імені Богдана Хмельницького відбувався фестиваль старовинних автомобілів Leopolis Grand Prix.
FSO Syrena випускали в Польщі протягом 1957—1983 років. За цей час виробили 521 311 таких машин. Авто було дуже популярне в сусідній країні.
На фестивалі Leopolis Grand Prix, який проходив з 1 по 3 червня у Льовові, показали унікальний французький легковик Citro"n DS.
Це у перший автомобіль із гідравлічною підвіскою, "Сітроен ДС". Його випускали із 1955 до 1975 року. Коли треба їхати, машина піднімається. Можна змінювати кліренс — для поганих доріг робити його вищим, для хороших — нижчим.
Renault BDF2 1938 року показали на фестивалі старовинних авто Leopolis Grand Prix, що проходи в Львові з 1 по 3 червня.
Машина має масивні передні крила, завужену до низу решітку радіатора. Двері відчиняються проти руху. Дах Renault за потреби можна скласти.
Автомобіль на захід привезли із Польщі. Він відновлений із точністю до оригіналу. Має 2,3-літровий двигун потужністю 35 к.с. Максимальна швидкість машини - 90 км/год.
До Кам"янця-Подільського на "РетроФест" приїде радянський автомобіль 1946 року випуску - ЗІС 110 з водієм-колекціонером Ігорем Лащенком.
Автомобіль ЗІС 110 належить до представницького класу і є першим автомобілем післявоєнного СРСР. Серійне виробництво цієї моделі розпочалося у 1945 році, змінивши ЗІС-101. Це авто 40-х років вирізнялося з-поміж інших автомобілів СРСР потужним 8-циліндровим двигуном об"ємом 6 літрів. ЗІС 110 міг розганятися до 140 км/год. Автомобіль мав радіоприймач, гідравлічні склопідйомники і скляну перегородку, що відділяла пасажирський салон від салону водія.
У "РетроФесті" 8-10 червня в Кам"янці-Подільському візьме участь автомобіль США 30-х років – Packard 120.
Автомобіль почав виготовлятися в Детройті (штат Мічиган) компанією Packard з 1935 року. Packard 120 стала спробою американської фірми зберегти першість на ринку в період "Великої депресії" - найбільшої економічної кризи. Ця модель була помітно дешевшою від своїх попередниць - коштувала 980-1095 доларів (Packard B 1900 року випуску коштувала 2.5 тис.доларів, а Packard Twin Six 1915 року випуску – 7 тис. доларів).