Історія

01.02.2017

Не пий за кермом: добірка кращих соціальних реклам

У 2016 році кількість дорожньо-транспортних пригод в Україні, винними в яких були нетверезі водії, збільшилася майже на 22%. Це підрахували в управлінні безпеки дорожнього руху Національної поліції.

Через це вирішили посилити покарання за водіння в нетверезому стані на законодавчому рівні: мінімальний штраф тепер - 10,2 тис. грн. і позбавлення права керування транспортними засобами на один рік.

Читати далі →

28.01.2017

Яким був перший у світі штраф за перевищення швидкості

Перший в історії штраф за перевищення швидкості виписали 121 рік тому - 28 січня 1896 року. Це сталось у Лондоні. Уолтер Арнольд розігнався до 13 км /год у місці, де дозволена швидкість була 3,2 км/год.

Поліцейський переслідував авто порушника на велосипеді. У результаті водій отримав штраф на один шилінг (1/20 фунта стерлінгів).

Читати далі →

25.01.2017

9 кращих реклам про паски безпеки

Багато водіїв нехтують правилами безпеки в авто й не пристібаються. У тих, в кого автомобіль подає сигнал про непристібнуті паски, користуються "обманками" чи "пристібають" крісла позаду. Пояснюють, що паски безпеки не зручні, натирають, сковують рухи тощо.

Але за екстремальній ситуації на дорозі саме ремінь безпеки здатен врятувати життя - при зіткненні на швидкості 60 км/год на людину впливає сила співмірна 3 тоннам. Важко уявити, що може відбутись з водієм або пасажирами, якщо аварія станеться на швидкості за 100 км/год.

Читати далі →

24.01.2017

157 років тому з'явився двигун внутрішнього згоряння

24 січня 1860 року вважають офіційним Днем народження двигуна внутрішнього згоряння.

У цей день бельгійський інженер Жан Жозеф Этьен Ленуар запатентував свою ідею - запалити повітряно-газову суміш у газовому двигуні електричною іскрою. І до кінця 1860 року побудував двигун внутрішнього згоряння потужністю 11,97 к. с.

Читати далі →

18.01.2017

На честь ювілею Nissan Qashqai випустили святковий кліп

У лютому 2017 року Nissan Qashqai виповнюється 10 років.

Автовиробник святкує ювілей родоначальника сегмента кросоверів у світі, підготувавши спеціальне відео під назвою "10 років успіху".

Ексклюзивний короткометражний фільм розповідає про основні етапи становлення моделі, починаючи з початкових розробок 2002 року і старту активного виробництва 2007 року.

Читати далі →

28.11.2016

7 улюблених машин Фіделя Кастро

На минулих вихідних помер 90-літній кубинський лідер Фідель Кастро. Протягом півстоліття він керував Кубою, з якої побудував комуністичну державу. Фідель Кастро відомий не тільки як затятий революціонер, а й як власник колекції автомобілів.

Більшість своїх "залізних коней" Кастро отримував у подарунок від радянських лідерів. Утім іншого вибору по-суті й не було. Блокада Куби не дозволяла привозити автомобілі з інших країн.

Читати далі →

24.08.2016

5 українських автомобілів, які розробили за 25 років незалежності

За часи незалежності в Україні створили кілька концептів авто. У серії жоден із них поки що не пішов - розробки залишились експериментальними.

Gazeta.ua пропонує 5 найцікавіших концепт-карів, які створили протягом 25 років.

ЗАЗ "Снага"

Читати далі →

18.08.2016

5 цікавих фактів про легендарну гонку Mille Miglia

21 червня 1947 року вперше після Другої світової війни провели автоперегони Mille Miglia. Гонки проходили по дорогах загального користування і, на відміну від класичного ралі, її не перекривали. На маршруті перегонів таблички-показники, які вказували дорогу екіпажам. Згодом ці таблиці стали офіційним символом Mille Miglia.

Читати далі →

27.07.2016

26 років тому з конвеєра зійшов останній Citroen 2CV

26 років тому (27 липня) з конвеєра зійшов останній автомобіль Citroen 2CV. Ця машина може позмагатися за звання народної попри невеликий тираж.

Це не багато, якщо порівняти із Toyota Corolla (понад 40 млн. авто) VW Beatle, яких випустили більше 20 млн. машин.

Citroen 2CV - став народним у Франції, де його виробляли. У перші роки черга на купівлю машин розтягнулась на 5 років.

Читати далі →

09.06.2016

4 популярні моделі із V-подібним двигуном

9 червня 1889 року інженер Вільгельм Майбах запатентував двигун із V-подібним розташуванням циліндрів.

Цей двигун Майбах поставив на свій перший автомобіль Stahlradwagen.

Двигуни Maybach були легкими та надійними. Деякі з них розвивали потужність 240 к.с. Ними оснащували дирижаблі під час Першої Світової війни. Після війни Вільгельм Майбах продовжив виробництво двигунів. Сучасні авто бренду Maybach також оснащені V-подібними двигунами. Такий тип моторів також використовують на інших автомобілях преміум-класу та спорткарах, пише Gazeta.ua

Читати далі →