Житель міста Щорс власноруч переробив автомобіль, щоб той їздив на дровах.
Ентузіаст переробив свою стару Audi. Він впровадив у машину газогенератор, який виробляє енергію завдяки спалюванню дров. Конструкцію винахідник придумав сам, авто переробив за 2 роки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Від пилососів до машин - Dyson випускатиме електромобілі
Єдиний відреставрований "УралЗіС" брав участь у найбільшому технічному фестивалі України OldCarLand, який проходив на ВДНГ у вересні.
Ця вантажівка дуже рідкісна в Україні. У робочому стані їх не більше кількох. Відреставрована - єдина.
"УралЗіС" виготовляли за Уралом, у місті Міас. Під час Другої Світової війни туди евакуювали частину потужностей заводу ЗіС із Москви - аби у разі наступу німців на радянську столицю можна було далі виробляти машини для військових потреб. Взимку 1941 року прямо з "коліс", під відкритим небом йшов монтаж устаткування. Стіни зводили під час повної роботи заводу. В березні 1942 року почав працювати перший готовий цех нового підприємства.
Днями в інтернеті стала популярною новина про нещодавно зроблений "Запорожець" ЗАЗ-965 в осучасненому дизайні і з новими німецькими вузлами. Відео автомобіля поширив німецький користувач MegaRetr на YouTube, матеріали з'явилися на провідних автомобільних ресурсах України.
За зразок для "горбатого" взяли сучасні Fiat-500 і Volkswagen Beetle. Ідею та дизайн автомобіля власник взяв з 1960-х років, а технічне оснащення поставив сучасне. В результаті вийшов гармонійний легковик у ретродизайні. Машина має дводверний кузов. Передня частина повністю відповідає стилю "Запорожця" - за формою капота, формою фар, пропорцією крил і навіть емблемою.Також автомобіль має похилий дах. Позаду встановлені овальні видовжені ліхтарі. Проте двері, на відміну від 965-го, відчиняються за рухом, а не проти.
12 жовтня 1966 року з конвеєра заводу "Комунар" зійшли перші моделі ЗАЗ-966. Легендарний радянський автомобіль святкує 52 річницю.
Робота над створенням моделі почалася ще 1960 року, одночасно з серійним виробництвом її попередника - ЗАЗ-965. В кінці 1961 завод виробив перший дослідний зразок, який презентували на ВДНГ. Серійне виробництво автомобіля почалося з 1966 року. Випускали машину до 1972 року.
Сьогодні, 5 квітня, 1977-го почали серійно виробляти автомобіль "Нива". Позашляховик малого класу зійшов із конвеєра на Волжському автомобільному заводі. За 41 рік випустили більше 2 млн авто.
Роботу над автомобілем почали у 1970-му. Тоді голова Ради міністрів СРСР Олексій Косигін поставив завдання зробити машину "для села". Спочатку конструктори хотіли збільшити кліренс "Жигулів", але після деяких напрацювань вирішили зробити принципово інший автомобіль.
Аварії в дворі у зимову погоду трапляються мало не щодня. Особливо, коли за кермом однієї із машин малодосвідчений водій, а дорога покрита кригою. Ускладнює рух і сніг. Він обмежує видимість й приховує перешкоди у вигляді різноманітних клумб, парканів і ям.
Ми підготували добірку відео аварій у дворі взимку.
Щороку автомобільні компанії з багатьох країн світу презентують багато моделей. Одні - сходять з конвеєра вперше. Інші - піддають оновленню та модернізації. Нові транспортні засоби оснащують передовими технічними та інженерними розробками.
Кожного року на світових автомобільних ринках з'являється чимало нових моделей. Утім є й такі моделі, які з ринку зникають. Авто або перестають користуватися популярністю серед покупців, або бренди випускають їм на заміну нові моделі.
У цей день 60 років тому в місті Цвікау Східної Німеччини почали випускати малолітражку Trabant. За більш, ніж 30 років виробництва зробили понад 3 млн. машин цієї марки. Trabant в перекладі з німецької - це супутник. Автомобіль так назвали в честь першого запущеного радянського супутника у листопаді 1957 року. Ця машина стала символом цілої епохи для німців.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 маловідомих фактів про Москвич
У автомобіля був легкий кузов із дуропласта, що нагадував скловолокно. Цей матеріал робили із відходів бавовняного виробництва. Він не боявся корозії й був міцним.
Автомобільні компанії пропонували новітні на той час технології у серійних машинах – пневматичні склопідйомники, автоматичні коробки передач, гідропідсилювачі керма. Двигуни встановлювали із великим запасом потужності – на 200-350 к. с., об'ємом 3-7 л. Вони були довговічними, але неекономними – витрачали по 20-30 л бензину на 100 км.
Під час дощу погіршується стан асфальтового покриття та видимість на дорогах. Через негоду кількість ДТП зростає. Аварійні ситуації нерідко спричиняють самі водії.
Вони не змінюють манери керування автомобілем, які неприйнятні в дощ. Забувають, що на мокрій дорозі гальмівний шлях збільшується майже удвічі. Тому впоратися з керуванням стає важче.
Минулого року у Китаї створили власну копію Euro NCAP - авторитетної європейської рейтингової системи безпеки організації, яка тестує автомобілі.
Китайський аналог отримав ім'я China NCAP, і вже тривалий час проводить тести вітчизняних машин за м'якшими методиками, ніж Euro NCAP.
Цікаво, єдиним китайським авто, який отримав вищу оцінку за безпеку EuroNCAP, став седан Qoros 3 у 2013 році.
Вони такі різні: невинні, смішні, сексуальні, підступні, сильні, ніжні, звабливі, наївні. Це жінки.
Представниці жіночої статі значно підвищують інтерес до реклами у чоловічої аудиторії, переконані маркетологи.
Жінки - це насолода чоловіка. А що може бути краще, за цю насолоду? Правильно - коли жінка поруч ще з однією чоловічою насолодою - машиною.
Перша в історії реклама автомобіля з'явилась у 1898 році.
Тоді в журналі Scientific American вийшла публікація про продаж автомобілів компанії Winton Motor Carriage Company.
Машини коштували $1000. Компанія пропонувала покупцям позбутися коней і почати економити, бо пересування на моторизованому возі, який розганявся від 4,8 до 32 км на годину, могло обійтись у півцента за км, стверджувала реклама.
На дорогах України минулого року загинули 4 тис. людей і близько 31 тис. постраждали. Такі цифри навели у Держагентстві автомобільних доріг.
Часто жертвами аварій стають неуважні або необережні пішоходи, які "вискакують" перед машиною. Подекуди водію просто не видно людину і він не може вчасно зреагувати.
Ситуація, коли на дорозі на швидкості в автомобіля лопнуло колесо, така ж непередбачувана, як і сніг влітку.
Це постійний ризик, який нависає над водієм та пасажирами. На швидкості з розірваною шиною важко впоратись із машиною.
Ще однією небезпекою є те, коли колесо лопнуло у сусіднього автомобіля. За інерцією він може зачепити машини поруч і призвести до ДТП.
Volvo презентувала свій універсал V90 Cross Country.
Автомобіль успішно пройшов випробування Euro NCAP. Універсал похвалили за "пасивний" захист водія і пасажирів, а також за роботу систем активної безпеки. Поставили найвищі оцінки.
Gazeta.ua пропонує подивитись, як проходять краш-тести автомобілі з кузовом "універсал".
Поганий стан дороги приносить не лише дискомфорт від поїздки. Часто ями можуть стати причиною ДТП та пошкодження автомобіля.
За даними Київавтодора, у столиці капітального ремонту потребують 90% доріг.
Gazeta.ua пропонує добірку відео ДТП через ями на дорогах.
У 2016 році кількість дорожньо-транспортних пригод в Україні, винними в яких були нетверезі водії, збільшилася майже на 22%. Це підрахували в управлінні безпеки дорожнього руху Національної поліції.
Через це вирішили посилити покарання за водіння в нетверезому стані на законодавчому рівні: мінімальний штраф тепер - 10,2 тис. грн. і позбавлення права керування транспортними засобами на один рік.
З англійської "пікап" означає "піднімати", "підвозити". Громіздкий та сильний пікап є найкращим помічником для фермера - міні-вантажівка з відкритою задньою частиною.
Перші пікапи побачили світ у першій половині ХХ століття. Ці автомобілі мали максимум брутальності і мінімум комфорту.
У 80-х роках автовиробники почали обладнувати автомобілі більш комфортними опціями - м'якою панеллю приладів, кондиціонером, електросклопідйомниками. Це призвело до росту популярності пікапів.
Перший в історії штраф за перевищення швидкості виписали 121 рік тому - 28 січня 1896 року. Це сталось у Лондоні. Уолтер Арнольд розігнався до 13 км /год у місці, де дозволена швидкість була 3,2 км/год.
Поліцейський переслідував авто порушника на велосипеді. У результаті водій отримав штраф на один шилінг (1/20 фунта стерлінгів).