Автошкола

12.01.2017

Як правильно запускати двигун у сильні морози - поради експерта

 - У сильні морози швидше розряджається автомобільний акумулятор, особливо неновий. Тому двигун завести складніше, - каже Павло Лозовенко, автоексперт і керівник клубу технічної класики Old Car Service. Мав більше 20 автомобілів. Розповідає, як правильно заводити двигун у морози. 

Читати далі →

08.01.2017

Що взяти з собою під час подорожі у хуртовину (Інфографіка)

Під час снігопадів і сильних морозів автомобілісти нерідко потрапляють у непередбачувані ситуації. Машину може викинути в кювет, потрапити у пробку або на ділянку дороги, яку перекрили.

"Якщо подорожі у хуртовину неможливо перенести й треба їхати на відстань понад 70 кілометрів, то до цього слід ретельно підготуватися", - каже водій-далекобійник Анатолій Пугач.

Він радить виїжджати із повним баком пального. Не відомо, в яку ситуацію потрапите.

"Може бути таке, що авто забуксує і аби виїхати із складної ділянки, треба буде спалити немало пального. Якщо машину викине за межі дороги, чекаючи рятувальників, прийдеться не глушити двигун, щоб пічка в салоні гріла", - говорить він.

Читати далі →

30.12.2016

5 способів зупини авто на слизькій дорозі

На слизькій і засніженій дорозі гальмівний шлях збільшується у три рази. Під час гальмування автомобіль може занести у бік чи викинути на зустрічну смугу.
"Особливо важко зупиняти авто" - каже старший інструктор центру контр-аварійної підготовки "Альфа-Щит" Сергій Гільов.

Якщо треба лише знизити швидкість, можна відпустити газ і котитися на передачі. Двигун через увімкнену трансмісію гальмуватиме машину. Одночасно можна тиснути на гальма у півсили і не витискати зчеплення.

Читати далі →

27.12.2016

На що звертати увагу при запуску двигуна взимку

 Автовласники ненових і дизельних автомобілів нерідко взимку стикаються з проблемою запуску двигуна. На вихідні синоптики прогнозують сильні морози до -25C. Пропонуємо 7 способів запустити мотор у сильний мороз

Акумулятор залишайте в теплі

Читати далі →

30.07.2016

Як не перегріти двигун у спеку - 7 порад

Одна з найчастіших причин перегріву двигуна - вихід з ладу термостата або радіатора.

Пропонуємо 7 порад, що допоможуть не перегріти двигун у спеку.

Перевіряйте радіатор. Якщо рідина сочиться із радіатора - то при високих температурах вона витікатиме швидше, а у дальній дорозі може взагалі закінчитися. Також потрібно перевіряти, чи радіатор не забився брудом - тоді не буде доступу повітря.

Читати далі →

12.06.2016

Інструктор розповів, чим варто обладнати автомобіль водія-новачка

Новачкам після купівлі авто бажано встановити дзеркала "мертвої зони", радить інструктор столичної автошколи Олег Міняйло.

"Таке допоможе побачити машини в недоступній частині видимості. У більшості моделей бічні дзеркала не охоплюють весь простір у районі задніх крил. Тому часто не видно авто, яке йде на обгін".

Читати далі →

03.05.2016

Як їздити в дощ

У дощ водіїв підстерігає значно більша небезпека на дорогах, ніж за сухої погоди.

На мокрому асфальті зчеплення шин із покриттям зменшується. Також ускладнюють рух калюжі та погана видимість.

У мокру погоду слід зважувати усі фактори. Щоб правильно керувати автомобілем у дощ, потрібно розуміти який у вас рівень зчеплення з дорогою. Обираючи безпечну швидкість, звертайте увагу на зчеплення коліс із дорогою, а вже потім обирайте безпечну траекторію у поворотах. Остання повинна бути у межах своєї смуги, радить Михайло Горбачов, автогонщик, інструктор і автор книг про безпечну їзду. Він розповідає, як правильно їздити в дощ.

Читати далі →

23.04.2016

Інструктор розповів, як водіям-новачкам перебороти страх на дорозі

Водії початківці зіштовхуються із низкою проблем під час перших виїздів. Зазвичай труднощі виникають через страх і нерозуміння дій всіх учасників дорожнього руху.

"Для початку потрібно навчитися відчувати габарити автомобіля і довести до автоматизму усі рухи", - радить Михайло Горбачов, автогонщик, інструктор i автор книг про безпечну їзду. Він розповідає, як швидко опанувати найбіль шеобхідні навики водіння.

Читати далі →

01.03.2015

Як не потрапити в аварію під час дощу

У дощ обмежена видимість і довший гальмівний шлях, тому трапляється більше аварій ніж у суху погоду.

"Найбільш небезпечний період – це 3-10 хвилин після початку зливи. Водії не встигають прейти на інший стиль водіння. Їдуть, як і в суху погоду, а машина вже поводить себе інакше",  -  каже "Автопогляд" Сергій Гільов, інструктор-викладач школи контраварійного водіння "Драйв-клуб Альфа щит". Там навчають діяти в екстремальних ситуаціях за кермом.
У дощ гіршає видимість. На бічних дзеркалах накопичуються краплі, вікна пріють. Погано видно на далекі відстані.

Читати далі →

22.02.2015

"Говоріть коротко, інакше обдурять" - водій розповів, як правильно розмовляти майстрами

 

 

Під час діагнозтики неполадки на СТО варто звертати увагу на поведінку майстрів і майстрів-прийомщиків. Вона видає надійність майстерні, вважають у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

"На порядних сервісах дають видрукуваний перелік необхідних деталей із ціною. Заздалегідь кажуть, з чим можуть виникнути труднощі в процесі роботи. Пропонують на вибір оригінальні й неоригінальні запчастини. Дають гарантію на свою роботу", - каже "Автопогляд" Вадим Карнаухов, водій-професіонал, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв.

Читати далі →