Законодавство

вчора

Номери для машин можна замовити в інтернеті

В Україні спростили процедуру видачі  індивідуальних номерних знаків для автомобіля. Тепер водії можуть замовити їх у власному кабінеті на офіційному сайті сервісного центру МВС.  Відповідний наказ МВС набув чинності 12 лютого.

Для замовлення власнику потрібно ідентифікуватися за допомогою  електронного підпису, вказати регіон, в якому зареєстровано транспортний засіб і бажаний напис.  Тоді система перевірить його і надішле замовнику бланк для заяви, якщо номер вільний.

Читати далі →

15.02.2019

Більше ніяких сертифікатів - для розмитнення автомобіля тепер достатньо мати техпаспорт

В Україні змінили правила  для розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією. Тепер щоб розмитнити "євробляху" потрібно мати техпаспорт замість екологічного сертифіката.   Про це повідомляє Obozrevatel.

Такий екологічний сертифікат показує відповідність автомобіля рівню екологічних норм. Видають такі документи в Україні лише декілька організацій у Києві, Львові, Рівному, Запоріжжі.  Серед них "ДержавтотрансНДІпроект" і "Укрметртестстандарт". Раніше сертифікат був обов"язковим при першій реєстрації у сервісних центрах МВС нового чи використаного транспортного засобу і по суті завершував процедуру розмитнення.

Читати далі →

28.11.2018

Нові штрафи: скільки платитимуть п'яні водії

22 листопада депутати Верховної Ради проголосували за посилення покарання для водіїв у нетверезому стані. Це передбачає законопроект  №7279-д.

За новим законом за п"яне водіння впроваджується кримінальна відповідальність. Раніше цей пункт відносився до адміністративних правопорушень.

Читати далі →

23.11.2018

Пільги на ввезення електромобілів продовжили на 4 роки

Сьогодні Верховна Рада України продовжила пільговий режим ввезення електрокарів до 2022 року. Це передбачає законопроект №9620.

За законопроект проголосувало 236 народних депутатів. За документом ввозити електромобілі в Україну  без сплати податку на додану вартість (ПДВ) та акцизу можна буде  ще 4 роки.

Читати далі →

15.11.2018

Українським водіям зменшать можливість їздити ліворуч

В Україні хочуть зменшити кількість лівих поворотів на швидкісних трасах.  Про це повідомили у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
До двох третин аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин – повідомляє Мінрегіон.

Читати далі →

14.11.2018

Знижки, штрафи і перспективи - усі деталі про закони для "євробляхерів"

Минулого тижня Верховна Рада прийняла у другому читанні закони №8487 і №8488, які знижують акциз на ввезення нових та вживаних автомобілів. Приводом до прийняття став мітинг "євробляхерів" 7-8 листопада в урядовому кварталі. Страйкарі вимагали прибрати коефіцієнт віку в формулі розрахунку акцизу. Нові закони мали задовольнити вимоги "євробляхерів" і зробити розмитнення автомобілів доступним.

Читати далі →

12.11.2018

Розмитнення нових автомобілів та машин зі США - деталі про новий закон

8 листопада Верховна Рада України прийняла закон, що зменшує акциз на нові та вживані автомобілі. При цьому зберігається ПДВ в розмірі 20% і мито, що нараховується за вартістю автомобіля.

Щоб вирахувати ставку акцизу, варто помножити  базову ставку акцизу на коефіцієнт віку та коефіцієнт двигуна. Базова ставка на бензинове авто складатиме 50 євро, на дизельне – 75. Коефіцієнт віку для нових авто – 1.

Читати далі →

08.11.2018

"Новий законопроект не легалізує "євробляхи", - автоексперт

Сьогодні Верховна рада прийняла у другому читанні законопроект №8487 про розмитнення автомобілів. За законопроект проголусовало 250 депутатів. Закон набере чинності на наступний день після підписання головою Верховної Ради і Президентом.

Відповідно до нового закону, базовий акциз для нового легкового автомобіля з бензиновим двигуном становитиме 50 євро, з дизельним - 75 євро. Ставку акцизу для автомобілів з бензиновим двигуном об'ємом від 3 літрів підвищили до 100 євро, для дизельних об'ємом від 3,5 літри – до 150 євро. Новий законопроект суттєво знизить ціну розмитнення. Наприклад, за минулими правилами акцизний збір з 10-річного автомобіля з 1,5-літровим двигуном становив 2,6 €. За законопроектом №8487 - 750€. Також при ввезенні авто треба заплатити ввізне мито 10% від вартості авто, ПДВ - 20% від вартості машини, а також сплатити збір до пенсійного фонду - 3-5%.

Читати далі →

07.11.2018

"Новий законопроект може повернути корупційні техогляди" - експерт

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман запропонував повернути техогляд легкових автомобілів з 2022 року. Законопроект опубліковано на сайті Міністерства інфраструктури, скоро його винесуть на розгляд Верховною Радою.

Технічне обстеження легковиків пропонують проводити кожні 2 роки, а також при реєстрації або перереєстрації автомобіля і зміні його власника, переобладнанні авто та його виїзду за межі митного контролю України, незалежно від  дати минулої перевірки.

Читати далі →

31.10.2018

На зимовий період у Києві обмежили швидкість руху

У Києві обмежили швидкість руху автомобілів до 50 км/год на зимовий період.Таке рішення прийняла Київрада на початку жовтня.

Депутати Київради дозволили автомобілістам їздити на 17-ти столичних вулицях зі швидкістю до 80 км / ч. Серед них -  просп. Перемоги, Велика Кільцева дорога, Кільцева дорога, просп. Бандери, просп. Ватутіна, Наддніпрянське шосе, Набережне шосе, Столичне шосе, просп. М. Бажана, вул. О. Теліги. Рішення підтримали 74 депутати.

Читати далі →

31.10.2018

5 правопорушень, за які позбавляють водійських прав

Право позбавляти водіїв посвідчення на водіння транспортним засобом має лише суд. Патрульна поліція не має право забирати у водія права на постійній основі.

Інспектори ДАІ повинні тимчасово вилучити  у особи, що вчинила правопорушення, водійське посвідчення. Замість нього до винесення вироку суду водію видають тимчасовий дозвіл на керування транспортним засобом.

Читати далі →

23.10.2018

Невже справді легалізували "євробляхи"? - пояснення юриста

Протягом вчорашнього дня у більшості ЗМІ написали, що "євробляхи" легалізували. І що цьому посприяв Верховний Суд України. Ми спробували розібратися в цій ситуації, взявши до уваги думки юристів і розглянувши статті, за якими виносили рішення судді й притягували до відповідальності автовласника митники.

Читати далі →

23.10.2018

Є лише чотири шляхи — як розвиватиметься ринок електромобілів в Україні

Лишилося трохи більше двох місяців, коли електромобілі в Україні відносно дешеві. З перших днів наступного року такий транспорт подорожчає більш ніж на 20%. Адже із січня вже не діятимуть пільги з ввезення електромобілів в Україну. Нагадаємо, податкову знижку парламент ухвалив у вигляді змін до Податкового кодексу торік.

Читати далі →

18.10.2018

За перевищення швидкості вже почали штрафувати

Вчора почали штрафувати порушників швидкості на дорогах. До цього протягом тижня діяли пристрої вимірювання швидкості TruCam у тестовому режимі. За перший день роботи 16 жовтня протоколи склали на 231 водія.Таку інформацію розмістив на своїй сторінці у Facebook перший замначальник Департаменту патрульної поліції Олексій Білашицький.
Під час тестового режиму порушників відпускали без штрафу, лише попереджали про санкції. Вчора ж почали виписувати грошові стягнення.

Читати далі →

11.10.2018

Влада відмовилась надавати пільги покупцям електромобілів

Міністерство фінансів та Державна фіскальна служба України виступили проти пільги про доступне розмитнення при імпорті електромобілів. Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook народний депутат Тетяна Острікова .

Тетяна Острікова подала поправки до законопроектів 8487 та 8488. Однією з цих поправок є пропозиція продовжити пільгу щодо сплати ПДВ при імпорті електромобілів на два роки. Така пільга діє протягом 2018 року.  Ця поправка призведе до зменшення надходжень до державного бюджету , тому Мінфін та ДФС виступили проти неї.

Читати далі →

05.07.2018

Велосипедні доріжки мають бути ширшими, а велосипедисти — помітними — експерт

Згідно з новими будівельними нормами, до початку осені в Україні збільшиться кількість велодоріжок. Влаштування велосипедних доріжок і окремих смуг для велосипедистів стане обов'язковим при будівництві нових та реконструкції старих доріг.

Читати далі →

03.07.2018

Штрафний талон на склі і бонуси — порушників парковки каратимуть по-новому

 

Наприкінці вересня набуде чинності закон, що змінить систему штрафів за паркування в недозволених місцях.

"В Україні завжди була проблема з системою штрафів. Адже працівник поліції не мав права виписувати штраф без присутності водія. Водії це розуміли, і коли бачили поліцейського біля свого автомобіля, просто чекали, поки той поїде на наступний виклик", - розповідає Автопогляду автоюрист Володимир Караваєв.

Читати далі →

03.07.2018

Водіння в нетверезому стані стане кримінальним правопорушенням

 

Незабаром зросте відповідальність за водіння в нетверезому стані. У Верховній Раді зареєстрували законопроект, який пропонує виключити з Кодексу про адміністративні правопорушення норму про управління транспортом в нетверезому стані ст. 130 і перенести таку відповідальність до Кримінального кодексу, зробивши її кримінальним проступком.

Читати далі →

27.06.2018

Звуження доріг збільшить кількість аварій - експерт

 

В Україні планують звузити ширину смуг руху на дорогах . Цей захід має за мету зменшити швидкість водіїв та вирішити проблему з заторами. Оновлені державні будівельні норми вступлять в силу з вересня 2018 року.

Читати далі →

26.06.2018

Потрібно не лише збільшити штраф, а й провести інформаційну роботу - експерт

 

Штраф за непристібнуті паски безпеки планують збільшити з 50 до 850 гривень. Це передбачає законопроект№ 8492 від 18 червня 2018 року.
 
"Непристібнутий ремінь — це серйозне порушення і підвищити штраф — правильне рішення. Платити 50 чи 850 гривень — суттєва різниця. Але насправді ціна набагато вища — життя людини, і це потрібно пояснювати", - розповів Автопогляду автоюрист Володимир Караваєв.
 
Рівень користування пасками безпеки в Україні —найнижчий серед країн Європи. Тільки 15% водіїв пристібаються. У країнах ЄС водіїв, що постійно використовують ремені безпеки, у рази більше, і штрафи при цьому набагато вищі — 77 євро в Чехії, 135 — у Франції і т.д..
 
"Цей закон буде малоефективним. Перша причина — зараз більшість машин мають тонування. А якщо поліція не зможе засвідчити у затонованому автомобілі факт непристібнутого паска безпеки, то не зможе довести і факт правопорушення. Друга причина — потреба у проведенні пояснювальної роботи. Штраф збільшили — добре. Але також потрібно провести рекламну кампанію, показати, які наслідки можуть бути, навести порядок на дорогах , зробити доступні та безпечні автомобілі, приділяти увагу підготовці та здоров'ю водіїв. Тоді можна буде говорити про результат" , - говорить спеціаліст.
 
 
Серед інших нововведень, які можуть зменшити кількість аварій на дорогах, експерт вважає введення автоматичної фіксації порушень дорожнього руху. За офіційною статистикою, автоматична фіксація зменшує кількість аварій на 30 %.
 
Цей проект зареєстрували у Верховній Раді 18 червня. Законопроект ініціював Центр демократії та верховенства права в рамках кампанії "За безпечні дороги" для зниження рівня смертності на дорогах України.
 
Торік у Верховну Раду внесли законопроект №6720, який зобов'язує водіїв перевозити дітей, віком до 12 років або зростом менше 145 см, в автокріслах. Штраф за невиконання цієї вимоги передбачався від 255 до 340 грн. Проте законопроект так і не прийняли.

 

Читати далі →