В Україні хочуть зменшити кількість лівих поворотів на швидкісних трасах. Про це повідомили у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
До двох третин аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин – повідомляє Мінрегіон.
Минулого тижня Верховна Рада прийняла у другому читанні закони №8487 і №8488, які знижують акциз на ввезення нових та вживаних автомобілів. Приводом до прийняття став мітинг "євробляхерів" 7-8 листопада в урядовому кварталі. Страйкарі вимагали прибрати коефіцієнт віку в формулі розрахунку акцизу. Нові закони мали задовольнити вимоги "євробляхерів" і зробити розмитнення автомобілів доступним.
8 листопада Верховна Рада України прийняла закон, що зменшує акциз на нові та вживані автомобілі. При цьому зберігається ПДВ в розмірі 20% і мито, що нараховується за вартістю автомобіля.
Щоб вирахувати ставку акцизу, варто помножити базову ставку акцизу на коефіцієнт віку та коефіцієнт двигуна. Базова ставка на бензинове авто складатиме 50 євро, на дизельне – 75. Коефіцієнт віку для нових авто – 1.
Сьогодні Верховна рада прийняла у другому читанні законопроект №8487 про розмитнення автомобілів. За законопроект проголусовало 250 депутатів. Закон набере чинності на наступний день після підписання головою Верховної Ради і Президентом.
Відповідно до нового закону, базовий акциз для нового легкового автомобіля з бензиновим двигуном становитиме 50 євро, з дизельним - 75 євро. Ставку акцизу для автомобілів з бензиновим двигуном об'ємом від 3 літрів підвищили до 100 євро, для дизельних об'ємом від 3,5 літри – до 150 євро. Новий законопроект суттєво знизить ціну розмитнення. Наприклад, за минулими правилами акцизний збір з 10-річного автомобіля з 1,5-літровим двигуном становив 2,6 €. За законопроектом №8487 - 750€. Також при ввезенні авто треба заплатити ввізне мито 10% від вартості авто, ПДВ - 20% від вартості машини, а також сплатити збір до пенсійного фонду - 3-5%.
Прем'єр-міністр Володимир Гройсман запропонував повернути техогляд легкових автомобілів з 2022 року. Законопроект опубліковано на сайті Міністерства інфраструктури, скоро його винесуть на розгляд Верховною Радою.
Технічне обстеження легковиків пропонують проводити кожні 2 роки, а також при реєстрації або перереєстрації автомобіля і зміні його власника, переобладнанні авто та його виїзду за межі митного контролю України, незалежно від дати минулої перевірки.
У Києві обмежили швидкість руху автомобілів до 50 км/год на зимовий період.Таке рішення прийняла Київрада на початку жовтня.
Депутати Київради дозволили автомобілістам їздити на 17-ти столичних вулицях зі швидкістю до 80 км / ч. Серед них - просп. Перемоги, Велика Кільцева дорога, Кільцева дорога, просп. Бандери, просп. Ватутіна, Наддніпрянське шосе, Набережне шосе, Столичне шосе, просп. М. Бажана, вул. О. Теліги. Рішення підтримали 74 депутати.
Право позбавляти водіїв посвідчення на водіння транспортним засобом має лише суд. Патрульна поліція не має право забирати у водія права на постійній основі.
Інспектори ДАІ повинні тимчасово вилучити у особи, що вчинила правопорушення, водійське посвідчення. Замість нього до винесення вироку суду водію видають тимчасовий дозвіл на керування транспортним засобом.
Протягом вчорашнього дня у більшості ЗМІ написали, що "євробляхи" легалізували. І що цьому посприяв Верховний Суд України. Ми спробували розібратися в цій ситуації, взявши до уваги думки юристів і розглянувши статті, за якими виносили рішення судді й притягували до відповідальності автовласника митники.
Лишилося трохи більше двох місяців, коли електромобілі в Україні відносно дешеві. З перших днів наступного року такий транспорт подорожчає більш ніж на 20%. Адже із січня вже не діятимуть пільги з ввезення електромобілів в Україну. Нагадаємо, податкову знижку парламент ухвалив у вигляді змін до Податкового кодексу торік.
Вчора почали штрафувати порушників швидкості на дорогах. До цього протягом тижня діяли пристрої вимірювання швидкості TruCam у тестовому режимі. За перший день роботи 16 жовтня протоколи склали на 231 водія.Таку інформацію розмістив на своїй сторінці у Facebook перший замначальник Департаменту патрульної поліції Олексій Білашицький.
Під час тестового режиму порушників відпускали без штрафу, лише попереджали про санкції. Вчора ж почали виписувати грошові стягнення.
Міністерство фінансів та Державна фіскальна служба України виступили проти пільги про доступне розмитнення при імпорті електромобілів. Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook народний депутат Тетяна Острікова .
Тетяна Острікова подала поправки до законопроектів 8487 та 8488. Однією з цих поправок є пропозиція продовжити пільгу щодо сплати ПДВ при імпорті електромобілів на два роки. Така пільга діє протягом 2018 року. Ця поправка призведе до зменшення надходжень до державного бюджету , тому Мінфін та ДФС виступили проти неї.
Згідно з новими будівельними нормами, до початку осені в Україні збільшиться кількість велодоріжок. Влаштування велосипедних доріжок і окремих смуг для велосипедистів стане обов'язковим при будівництві нових та реконструкції старих доріг.
Наприкінці вересня набуде чинності закон, що змінить систему штрафів за паркування в недозволених місцях.
"В Україні завжди була проблема з системою штрафів. Адже працівник поліції не мав права виписувати штраф без присутності водія. Водії це розуміли, і коли бачили поліцейського біля свого автомобіля, просто чекали, поки той поїде на наступний виклик", - розповідає Автопогляду автоюрист Володимир Караваєв.
Незабаром зросте відповідальність за водіння в нетверезому стані. У Верховній Раді зареєстрували законопроект, який пропонує виключити з Кодексу про адміністративні правопорушення норму про управління транспортом в нетверезому стані ст. 130 і перенести таку відповідальність до Кримінального кодексу, зробивши її кримінальним проступком.
В Україні планують звузити ширину смуг руху на дорогах . Цей захід має за мету зменшити швидкість водіїв та вирішити проблему з заторами. Оновлені державні будівельні норми вступлять в силу з вересня 2018 року.
У Верховній Раді пропонують врегулювати питання автомобілів на єврономерах. Для цього власників таких машин хочуть зобов'язати сплатити до держбюджету символічний внесок, який саме, поки невідомо.
"Щодо єврономерів можу повідомити, що вже досягнуто економічного та політичного консенсусу. У результаті останніх акцій протесту і роботи в комітеті вийшли на рішення про те, що власники авто на єврономерах заплатять до держбюджету символічний внесок", - заявив Олександр Кірш, глава підкомітету Верховної Ради з питань вдосконалення Податкового кодексу.
З цього тижня поліси на автоцивілку можна купувати в електронному вигляді. 7 лютого набирає чинності відповідне розпорядження Нацкомфінпослуг.
"Електронний страховий поліс має таку ж юридичну силу, як і традиційний на бланку. Його не обов"язково видруковувати. Фактично - це запис у базі даних Моторного (транспортного) страхового бюро України. Його розпізнають за номером автомобіля, полісу чи за ідентифікаційним номером машини. Запровадження електронного полісу убезпечить власників автомобілів від шахраїв. Його не можна підробити чи загубити," - розповідає начальник відділу зовнішніх зв'язків страхової компанії "Інго Україна" Олександр Мельничук.
Пільги на паркування автомобілів на місцях для людей із обмеженими фізичними можливостями цього тижня розширили. Кабінет міністрів України прийняв постанову, якою дозволив безкоштовно ставити машини на спеціальних парко-місцях не лише людям із ураженим опорно-руховим апаратом, а й іншим інвалідам всіх груп.
Вже більше місяця на підпис у Президента лежить новий закон про зміни в стосовно паркування та евакуації автомобілів. Його народні депутати прийняли у грудні торік. Тепер документ повинен підписати Петро Порошенко.
"Мета закону - впровадити систему паркування автомобілів і навести порядок на стоянках. Наша проблема не відсутність парко-місць, а неорганізований рух. У містах немає знаків і схем, які б вказували на наявні стоянки,- каже автомобільний юрист Володимир Караваєв.