Автопрактикум

18.07.2018

Стає популярний новий спосіб дешевої покупки вживаних авто - 3 факти

Стає популярний новий спосіб дешевої покупки вживаних авто - 3 факти

Є повно способів зекономити на придбанні вживаного автомобіля. Наприклад, купити машину на "бляхах" із ризиком конфіскації, придбати морально застаріле авто без подушок безпеки й кондиціонера, чи заплатити за битий легковик і півроку його відновлювати. Практично у кожного способа є великі мінуси. Крім одного - замовлення авто зі США.

Читати далі →

12.07.2018

Які мотоцикли найпопулярніші в України - 3 бестселлери

Які мотоцикли найпопулярніші в України - 3 бестселлери

За перше півріччя в Україні продали 8795 мотоциклів. Це на 70,5% більше за минулорічні показники. При цьому попит на вживані мотоцикли виріс лише на 23,5%.

Spark

Читати далі →

09.07.2018

Експерт розповів, чи є майбутнє в українського автопрому

Експерт розповів, чи є майбутнє в українського автопрому

 

За останні 10 років українське автовиробництво зменшилось в 10 разів. В травні 2018 року на вітчизняних заводах виготовили 442 автотранспортних засоби і цифра зменшується — повідомляє "Укравтопром".

Читати далі →

23.03.2018

Як заощадити на КАСКО - 5 дієвих порад

Як заощадити на КАСКО - 5 дієвих порад

Власники вживаних 5-7-річних машин останнім часом стали не так часто купувати страховки КАСКО. Вважають їх занадто дорогими.

Зараз, щоб оформити КАСКО із нульовою франшизою на 5-річний ZAZ Lanos, потрібно понад 6 тис. грн. Страховка популярних Skoda Octavia ще дорожча.

Ми поспілкувалися зі спеціалістом страхової компанії "ІНГО Україна" і виокремила 6 способів заощадити на полісі КАСКО.

Читати далі →

11.02.2018

6 проблем, які чекають водіїв у люті морози

6 проблем, які чекають водіїв у люті морози

Перед зимовою поїздкою водії часто зіштовхуються із безліччю неприємностей. Серед них є такі, що не дадуть завести автомобіль, а є і ті, яких не видно, але їхнє усуннення на на СТО виллється у чималу суму.

Пропонуємо підбірку із 6 найпоширеніших проблем із автомобілями у морози.

Сів акумулятор. Є два фактори, які найбільше впливають на цю ситуацію: вік акумулятора та тепература на вулиці. При сильному морозі може сісти й відносно новий акумулятор. Якщо в перші морози акумулятор слабо "крутить" стартер, його потрібно перевірити або замінити. Якщо ж це сталося з новим акумулятором, то заміна АКБ нічого не дасть. Варто перевірити, який заряд дає генератор. Зазвичай саме в ньому причина "смерті" нових акумуляторів. 

Читати далі →

07.02.2018

Говоріть коротко, інакше обдурять - водій розповів, як правильно розмовляти майстрами

Говоріть коротко, інакше обдурять - водій розповів, як правильно розмовляти майстрами

 

 

Під час діагнозтики неполадки на СТО варто звертати увагу на поведінку майстрів і майстрів-прийомщиків. Вона видає надійність майстерні, вважають у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

"На порядних сервісах дають видрукуваний перелік необхідних деталей із ціною. Заздалегідь кажуть, з чим можуть виникнути труднощі в процесі роботи. Пропонують на вибір оригінальні й неоригінальні запчастини. Дають гарантію на свою роботу", - каже "Автопогляд" Вадим Карнаухов, водій-професіонал, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв.

Читати далі →

12.12.2017

80 км/год для збитого пішохода - те саме, що випасти з десятого поверху - експерт розповів, як швидкість впливає на наслідки

80 км/год для збитого пішохода - те саме, що випасти з десятого поверху - експерт розповів, як швидкість впливає на наслідки

2317 людей загинули на українських автошляхах із січня 2017-го. Це утричі більше, ніж гине за рік наших військових на Донбасі. За три роки війни не стало 2333 військовослужбовців.

"Основна причина більшості аварій - перевищення швидкості. Із 2014 року правоохоронці її не фіксують і не накладають штрафів. Друга причина - нетверезі за кермом," - говорить Владислав Антонов, засновник інтернет-порталу dtp.kiev.ua Публікує інформацію про аварії, відстежує їхні причини.

Читати далі →

29.11.2017

Як не потрапити в аварію під час ожеледиці - 5 простих порад

Як не потрапити в аварію під час ожеледиці - 5 простих порад

 

Сьогодні вперше за цьогорічну осінь з"явилася ожеледиця. Вранішній мокрий сніг у Києві перетворився на кригу. У такий період трапляється найбільше аварій, бо водії не встигають пристосуватися до нових дорожніх умов.

Читати далі →

30.11.-0001

Які зимові шини купити - 4 критерії вибору

Коли температура стає нижчою +7 градусів, варто переходити із літньої гуми на зимову. Вона м'якша, зроблена з матеріалу, що не твердне на холоді, й краще утримує авто на ожеледиці.
Коштують нові зимові покришки від 530 грн. Вартість залежить від розміру колеса й виробника. Найдешевші - зроблені в Україні, Китаї, Білорусі та Росії. Найдорожчі - німецькі, американські, фінські, французькі й італійські. У продажі десятки різновидів гуми - за ціною, малюнком, матеріалом і типом протекторів. Щоб зробити найбільш вдалий вибір, варто звернути увагу на особливості кожної з моделей.

Який розмір обрати?

Для більшості сучасних автомобілів можна обрати різні розміри коліс. Це передбачає їхня конструкція. Наприклад, із 13-дюймових до 15. Ходова автомобіля й прилади нормально працюватимуть як із більшими, так і з меншими колесами. Однак на зиму у жодному разі не варто купувати колеса більшого розміру на зиму. Менші колеса ніби врізаються у сніг і кригу, краще вигрібають. Через те, що мають високий профіль, менше навантаження йде на амортизатори й інші деталі ходової частини. Вони легші, тому їх легше зупинити гальмівній системі.

Якими мають бути протектори?

Зовні моделі зимових шин відрізняють за малюнком. Він може бути "для європейської зими" та для "суворих умов". У першої - широкі водовідводи вздовж всієї площі, небагато шашок і ребер, у другої - більші та глибші канави, масивніші ґрунтозачіпи та більше розрізів і ламелей.
Купуючи покришки, слід враховувати, що моделі "для європейської зими" призначені переважно для їзди мокрим асфальтом й кашею зі снігу та піску. Такі підходять для їзди містом або рівними трасами.
"Ця гума легка, від неї менше шуму й дозволяє розвивати високі швидкості. Для жителів районних і невеликих обласних центрів варто обирати моделі "для суворої зими". У цих населених пунктах дороги чистять погано, багато ям. На шині має бути чимало гострих ребер. Вони врізатимуться у сніг. Також добре є коли багато ламелей. Ці деталі утримують авто на слизоті. Для жителів сіл і тих, хто їздить погано очищеними міжміськими дорогами, краще купувати гуму під шипи. Шипи найкращі для ожеледиці, вони врізаються в кригу й утримують авто на дорозі", - радить спеціаліст із підбору шин Юрій Клещук

Направлені протектори чи асиметричні?

Протектори на гумі можуть бути по різному розміщені - направлені, ненаправлені чи асиметричні. Для руху по снігу та по льоду найкращі з направленим малюнком. Асиметричні - найбільш підходящі для швидкісних машин. Для ненових автомобілів із поведеним кузовом краще купувати із ненаправленим малюнком. У разі нерівномірного стирання шин, їх можна міняти місцями.
Коштують нові зимові покришки від 530 грн. Вартість залежить від розміру колеса й виробника. Найдешевші - зроблені в Україні, Китаї, Білорусі та Росії. Найдорожчі - німецькі, американські, фінські, французькі й італійські.
"Якщо обирати із найдешевших моделей, то доволі виносливі українські "Росава". Російська "Кама" поступається нашій і китайській гумі. Білоруські "Белшина" на рівні з нашою. Але має менший вибір моделей, - говорить чоловік. - Щоб взути "Сенса" або "Ланоса" у вітчизняні шини, потрібно 2 тисячі гривень, у польські чи словацькі - 3 тисячі, у французькі чи німецькі - 6 тисяч гривень. Найдорожчі колеса будуть м'якшими і менше шумітимуть. Можливо, на 3-5 метри матимуть коротший гальмівний шлях. Такі дорого коштують, бо мають націнку за відому торгову марку. Також у ціну вкладені випробування коліс на спеціальних полігонах при заводах. Впливає на вартість і рік розробки моделі. Зазвичай найновіші - дорожчі".

Гума має бути свіжою

Перед купівлею шин їх варто перевірити, чи не браковані. Гума має бути свіжою. Рік її випуску вказаний збоку та на етикетці. Торішні та позаторішні покришки брати не варто, у них грубіша гума, буде гірше зчеплення з дорогою.
"Проведіть рукою всередині шини, - радить спеціаліст. - Вона там має бути однорідною без пухирців. На шиномонтажі попросіть у збортовану на диск шину дати тиск 3,5 атмосфери. Має витримати".

Читати далі →

31.01.2017

Як правильно мити авто в морози

Як правильно мити авто в морози

 

До мийки автомобіля взимку варто підходити обережно. Особливо, у 10-градусні морози, пояснюють маляри автосервісу на вул. Великій Кільцевій у Києві.

"Якщо машина нова, то її можна сміливо мити. Нічого її фарбі не загрожує, бо там немає сколів і подряпин. А ось автомобілі, яким більше року, не варто мити в морози. Найнижча безпечна температура для миття — це 2-5 градусів морозу. Якщо холодніше, на мийку не заїжджайте", - каже автомаляр Володимир Костюк.

Читати далі →

12.01.2017

Як правильно запускати двигун у сильні морози - поради експерта

Як правильно запускати двигун у сильні морози - поради експерта

 - У сильні морози швидше розряджається автомобільний акумулятор, особливо неновий. Тому двигун завести складніше, - каже Павло Лозовенко, автоексперт і керівник клубу технічної класики Old Car Service. Мав більше 20 автомобілів. Розповідає, як правильно заводити двигун у морози. 

Читати далі →

08.01.2017

Що взяти з собою під час подорожі у хуртовину (Інфографіка)

Що взяти з собою під час подорожі у хуртовину (Інфографіка)

Під час снігопадів і сильних морозів автомобілісти нерідко потрапляють у непередбачувані ситуації. Машину може викинути в кювет, потрапити у пробку або на ділянку дороги, яку перекрили.

"Якщо подорожі у хуртовину неможливо перенести й треба їхати на відстань понад 70 кілометрів, то до цього слід ретельно підготуватися", - каже водій-далекобійник Анатолій Пугач.

Він радить виїжджати із повним баком пального. Не відомо, в яку ситуацію потрапите.

"Може бути таке, що авто забуксує і аби виїхати із складної ділянки, треба буде спалити немало пального. Якщо машину викине за межі дороги, чекаючи рятувальників, прийдеться не глушити двигун, щоб пічка в салоні гріла", - говорить він.

Читати далі →

03.11.2016

Юрист розповів, які штрафи загрожують власникам нерозмитнених авто

Юрист розповів, які штрафи загрожують власникам нерозмитнених авто

Митна служба і поліція лякають високими штрафами водіїв автомобілів з іноземною реєстрацією. У деяких справах вже фігурують позови на 500 і 600 тис. грн. За що виставляють штрафи і кому з водіїв варто боятися митників  розповів юрист Сергій Книш.

За що можуть нарахувати штраф власникові нерозмитненого авто?

Читати далі →

30.12.2016

5 способів зупини авто на слизькій дорозі

5 способів зупини авто на слизькій дорозі

На слизькій і засніженій дорозі гальмівний шлях збільшується у три рази. Під час гальмування автомобіль може занести у бік чи викинути на зустрічну смугу.
"Особливо важко зупиняти авто" - каже старший інструктор центру контр-аварійної підготовки "Альфа-Щит" Сергій Гільов.

Якщо треба лише знизити швидкість, можна відпустити газ і котитися на передачі. Двигун через увімкнену трансмісію гальмуватиме машину. Одночасно можна тиснути на гальма у півсили і не витискати зчеплення.

Читати далі →

02.11.2016

4 способи зекономити на зимовій гумі

4 способи зекономити на зимовій гумі

Як тільки температура опускається нижче 7 градусів тепла, бажано міняти літні автошини на зимові. Комплект зимових покришок для бюджетних популярного радіусу 13-15 дюймів обійдеться у понад 3 тис. грн.

Пропонуємо 4 варіанти заощадити на шинах до настання холодів.

Два зимові колеса замість чотирьох

Читати далі →

27.12.2016

На що звертати увагу при запуску двигуна взимку

На що звертати увагу при запуску двигуна взимку

 Автовласники ненових і дизельних автомобілів нерідко взимку стикаються з проблемою запуску двигуна. На вихідні синоптики прогнозують сильні морози до -25C. Пропонуємо 7 способів запустити мотор у сильний мороз

Акумулятор залишайте в теплі

Читати далі →

21.12.2016

Як законно подовжити перебування в Україні нерозмитненого авто

Аби затримати нерозмитнений автомобіль до місяця в Україні, його власники беруть довідки на СТО та в лікарнях.

"У ній має бути вказано, що хвороба була така, що людина не могла керувати автомобілем — це переломи, втрата зору, епілептичні напади або проблеми із серцем", - говорить перекупник столичного авторинку на вул. Перова Євген Маслов.

Читати далі →

15.11.2016

Стали відомі штрафи за їзду на нерозмитненому авто

Стали відомі штрафи за їзду на нерозмитненому авто

 

За останній рік в Україну ввезли близько 16 тис. автомобілів на іноземній реєстрації, порахували у Всеукраїнській асоціації автомобільних імпортерів і диллерів.

Зазвичай автомобілі ввозять за трьома популярними схемами — як транзит, як авто нерезидента і як машина іноземної організації. Кожен із таких способів ввезення має чітко визначені терміни перебування авто на території України.

Читати далі →

01.12.2016

Як працює найпростіша схема ввезення нерозмитнених авто

Як працює найпростіша схема ввезення нерозмитнених авто

25 839 грн коштує "ввезення нерозмитненого автомобіля під ключ". Такі послуги пропонує компанія "Євро-драйв". Гроші беруть є євро.

Працівник фірми їде в Литву й знімає відеоогляди вживаних іномарок на прохання клієнта. Надсилає їх через інтернет. Обране авто перевозить через кордон і приганяє із всіма документами власнику.

Читати далі →

16.11.2016

Стало відомо, чому вживані авто з ЄС ніколи не подешевшають в Україні

Стало відомо, чому вживані авто з ЄС ніколи не подешевшають в Україні

Вживані автомобілі за кордоном коштують у два рази дешевше, ніж в Україні. Наприклад, ціна 5-річного Mitsubishi Colt у Польщі 3,4 тис. євро. В Україні — 6,9 тис. Вартість 4-річного Peugeot 207 у Чехії 3,7 тис. євро. Це на 3,3 тис. дешевше, ніж у нас. Розрив між українською й іноземною ціною на авто, яким понад 10 років, ще більший. Скажімо, Mazda 6 2003 року випуску коштує 2,3 тис. євро в Словаччині. У нас — 65,7 тис. євро.

Читати далі →