20.08.2014

Як правильно обрати двірники на зиму

 

Двірники всередньому служать 2-3 роки. Як тільки вони починають гірше прилягати до скла та дубіють, їх змінюють на нові.

"Найпоширенішими є два типи двірників - каркасні та безкаркасні. Каркасний двірник складається із пластикової або металевої конструкції. До нього прикріплений гумовий очищувач. Металева конструкція прижимає очищувач до скла. Безкаркасний двірник візуально схожий на спойлер із гуми та пластика, - розповідає Сергій Бобров, продавець-консультант відділу запчастин столичного магазину "Кінг авто" на вул. Великій кільцевій. - Є ще й гібридні двірники. Вони мають нижчу конструкцію каркасу й аеродинамічну накладку.

Вартість каркасних двірників у магазинах і на ринках від 200 грн, безкаркасних - від 300 грн, гібридних - від 400 грн.

"Китайські підробки можна знайти й дешевше. Вони мають гіршу гуму, менш надійну конструкцію, тому й очищають значно гірше. Якщо каркасний двірник погано чистить скло, можна просто поміняти гумку на ньому за 20 гривень. Правда, це не завжди допомагає. Зараз здебільшого неякісні гумки. Вони не дуже еластичні. Краще міняти двірник повністю, обирати відомі бренди".

Найоптимальнішим типом двірників для зими є безкаркасні двірники, вважає Сергій Бобров.

"У них, на відміну від каркасних, не забивається сніг. Їх можна легко очистити від криги взимку. Достатньо лише легенько позгинати їх пальцями. Двірники з металевим каркасом взимку не щільно прилягають до скла. Через замерзлі краплі шарніри не рухаються, як потрібно. На зиму можна обрати й гібридні двірники, але вони коштують дорожче".

Перед вибором склоочисників автовласник повинен знати довжину двірників свого автомобіля й особливості їхнього кріплення.

"Кріплення може бути понад семи видів. Найбільш поширене серед бюджетних автомобілів - кріплення-гачок. Двірники з таким кронштейном встановлюють на Daewoo Lanos, Chevrolet Aveo, Chevrolet Lacetti , Hyundai Accent, KIA Rio та інші автомобілі корейського виробництва. На німецькі й французькі машини ставлять двірник із іншими кріпленнями".

 

Володимир Мукан