Від Tama на свинцевих акумуляторах до технологічного Leaf - як розвивалися електромобілі Nissan
Нещодавно японський автовиробник Nissan відзначав День народження. 84 роки тому, 26 грудня, компанію створили. Звичною для нас її назва стала після злиття потужних японських фірм Nichon Sangio і Тobata Casting Co.
Слово Nissan виникло із перших складів Nichon Sangio. І невідомо було задумом чи співпадінням те, що "ніссан" із аккадської мови - це перший весняний плід. В Туреччині так називають перший теплий місяць року - квітень за Григоріанським календарем, а в Швеції протікає річка із такою назвою.
Однак, від чого б назва японського виробника не походила, він вже увійшов в історію як драйвер запровадження нових технологій в автомобільній галузі.
Наш портал пропонує 5 успішних електрифікованих моделей цього японського виробника, які виробляли серійно.
Tama
Так називався переший електромобіль японської компанії. І взагалі перша серійна електрична машина в світі. Модель почали випускати 1947 року - після того, як ціни на нафту й пальне у післявоєнній Японії підскочили майже удвічі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ракетні крила, море хрому та ненажерливі 7-літрові двигуни – як рекламували машини 1950-х
Машину робила фірма Tokyo Electric Cars Company, яка згодом увійшла в склад Nissan. Tamа мала на той час сучасний дизайн. Але оскільки акумулятори розмістили у днищі, то авто виглядало коротким і високим. Його електродвигун мав 100-кілометровий запас ходу. Двигун живився від свинцевих акумуляторів, йдеться на порталі electrocars.ua. Їх треба було заряджати більше 15 годин.
Hypermini
Цей електромобіль почали випускати 1999 року. Продавали через інтернет за $36,5 тис. Hypermini протримався на конвеєрі недовго - до 2001 року, зробили 219 одиниць. Електромобіль був призначений для великих міст. Його запас ходу - 115 км у міських умовах. Особливість кузова моделі в тому, що його каркас із алюмінієвих труб. Зовнішні панелі - із пластика.
Altima Hybrid
Седан почали виробляти 2007 року. В машини - 2,5-літровий бензиновий двигун і 30-кіловатний електричний. На електротязі й повному баці авто долає відстань 110 км. Середня витрата палива авто - 6,5-7 літрів, що дуже непогано для важкого седана великих розмірів.
Leaf
Модель стала одним із найбільш успішних електромобілів у світі. Його називають першим масовим електромобілем. Таке звання Leaf заслужив завдяки збалансованій пропорції ціни, якості й запасу ходу. На одному заряді електромобіль проїжджає 160 км. Має деталі ходової частини, взаємозамінні із іншими моделями цього японського виробника. На відміну від дорожчої "Тесли", у цій машині можна відносно недорого й без завад для електроніки автомобіля відновлювати розряджені елементи акумуляторної батареї.
МОЖЕ ЗАЦІКАВИТИ: 700 кілометрів по снігу, ожеледиці й найгірших українських дорогах – тест-драйв нового Nissan X-Trail
Всього продали понад 220 тис. Leaf. Вже стартував запис на покупки другого покоління цієї моделі. Схоже, вона буде не менш успішною, адже 10 тис. людей вже подали заявки.
e-NV200
Це електричний фургон. Його випробовували на полігонах компанії у різних країнах більше трьох років. Запустили виробництво з 2014 року. Машина оснащена тим же силовим агрегатом, що і Leaf. Проте завдяки використанню іншої системи рекуперації енергії від гальмування машина має хороший запас ходу -170 км з повним навантаженням. А він може везти 770 кг. Максимальна швидкість фургону - 120 км/год.
Ці машини вже закупили служби таксі США, компанія Coca-Cola та інші.
electrocars.ua