16.02.2017

Infiniti Q70 - автомобіль, із якого не хочеться виходити

Infiniti Q70 - це автомобіль преміального класу. У ньому зосереджені всі напрацювання японського автовиробника за багато років. Із цервня цей седан почали продавати у нас. У найдешевшій комплектації машина коштує 1 047 200 грн. Беремо його на тест-драйв, аби дізнатися, що таке досконалість по-японськи.

Седан має виразний дизайн
Седан має виразний дизайн


Перше враження

До машини у найдорожцій комплектації підводить Володимир Іванов, представник виробника.
""У ції моделі дуже багато різноманітних технологій. Окрім двозонного клімат-контролю, який може підтримувати різну температуру на місцях водія і пасажирів, є іонізація повітря. Після натиснення кнопки на консолі в салоні з"явиться аромат лісу. Для цього спеціальний фільтр в машині наповнили екстрактом виноградної кісточки. Також є система, яка знижує шуми під час руху. Як тільки датчики звуку визначають сторонні звуки в авто,  комп"ютер машини подає у дверні динаміки шум іншої частоти і заглушає гул дороги, - говорить він. Дає брелок від автомобіля.

 

У седана скляний панорамний дах. За потреби його частково можна відчинити
У седана скляний панорамний дах. За потреби його частково можна відчинити

 


Цей седан коштує 1 595 680 гривень. Має повний привід і 3,7-літровий двигун на 333 кінські сили. Цікаво, що на відміну від подібних моделей інших виробників, Infiniti має атмосферний силовий агрегат без турбонадуву.

Кузов легковика виглядає динамічно
Кузов легковика виглядає динамічно

Дизайн машини впізнаваний. Кузов має динамічні лінії, які додають машині стрімкого вигляду. У автомобіля масивні 18-дюймові колеса на легкосплавних дисках.

Машина оснащена повним приводом. Він автоматично вмикається, коли потрібно
Машина оснащена повним приводом. Він автоматично вмикається, коли потрібно

Фари із лінзами і світлодіодами спрямовують пучок світла у бік повороту керма. Всі вікна із зеленкуватим відтінком. Вони не пропускають ультрафіолетове світло у спеку. Дах машини скляний, за потреби його частину можна відчинити. 

 

Панель приладів оздоблена кленом
Панель приладів оздоблена кленом

 

Оглядаємо салон

Салон автомобіля просторий. Між передніми сидіннями близько 30 сантиметрів вільного місця. У людини із 2-метровим зростом голова не впиратиметься у стелю. Торпеда й карти дверей мають вставки із клена, алюмінію і м"якого пластика. Сидіння, кермо й підлокітники обтягнуті шкірою.

Як тільки водій зупиняє авто, щоб вийти, сидіння його відсовує назад, а рульова колонка підіймається
Як тільки водій зупиняє авто, щоб вийти, сидіння його відсовує назад, а рульова колонка підіймається


Водійське крісло із електроприводом, підігрівом, вентиляцією і пам"яттю. Положення сидіння можна запрограмувати під потреби двох людей. Підігрів сидінь не має таймера відключення, як у недорогих моделях. Зате його можна регулювати у 8 напрямах. Влітку — вмикати вентиляцію, щоб стало прохолодніше. У спинках передніх сидінь вмонтовано по парі динаміків. У підголівники — монітори. Пасажири позаду можуть дивитися через них фільми. 

З місця водія хороший огляд
З місця водія хороший огляд

На задньому ряду сидінь місця вдосталь для трьох. Простору для ніг більше, ніж у позашляховику Mitsubishi Pajero. Зі спинки заднього сидіння можна витягти підлокітник. У ньому — пульт керування мультимедійною системою із екраном і 5 кнопок управління положенням і підігрівом задніх сидінь. Є підстаканники.

Кермо злегка перевантажене кнопками
Кермо злегка перевантажене кнопками


Заднє вікно можна закрити із середини ролетом. Для цього тиснуть кнопку на задньому підлокітнику або на торпеді біля місця водія.



Оглядаємо багажник

Багажник автомобіля місткий, на 500 літрів. Це на 29 літрів менше, ніж у BMW 525 цього ж класу. Однак у німецького легковика — масивні петлі кріплення кришки багажника. У Infiniti замість них — амортизатори. Вони не забирають простору в багажному відсіці.

Багажник великий. Має доводку кришки
Багажник великий. Має доводку кришки

Спинки задніх сидінь не розкладаються, однак лижі чи інші довгі речі можна просунути із багажника в салон через люк у спинці заднього сидіння. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яскравий дизайн й спортивна керованість - тест-драйв оновленого Nissan Juke

Кришку багажника достатньо тільки прикривати. Він зачиниться сам. Машина оснащена системою доводки.

динаміки у спинках передніх сидінь. У автомобілі є система подавлення шгумів дороги
динаміки у спинках передніх сидінь. У автомобілі є система подавлення шгумів дороги


Рушаємо

Посадка на водійському місці невисока, видно дутий капот. Оглядовість краща, ніж у такого ж за класом шведського седана Volvo S80. Збоку добре видно, бо стійка між лобовим склом і дверима не широка. А простір позаду і "мертву зону" добре охоплюють великі бічні дзеркала.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Великий, але керований - тест-драйв Ford EDGE

Торпеда зроблена із м"якого пластику. По центру — 7-дюймовий сенсорний монітор мультимедійної системи. Трохи нижче — стрілочний годинник. Через мультимедійну систему можна вмикати музику, заходити у інтернет, запускати навігатор і слідкувати за обслуговуванням автомобіля. Вона показує, через який час потрібно змінити мастило, фільтри й інші розхідники. На дисплеї відображається і тиск кожного колеса.


Пристібаюся паском безпеки, він автоматично затягується, але тіло не  перетискає. Затискаю гальма й торкаюсь кнопки "Старт" - двигун заводиться. Його ледь чутно. Водійське крісло підсуває мене до керма, а рульова колонка опускається в руки. Кермо тепле, має підігрів. Це приємно у мороз, коли салон ще не встиг обігрітися.
Перемикач режимів водіння ставлю на "сніг". Автомобіль на ньому менше пробуксовуватиме, а системи безпеки швидше спрацюють, якщо машину занесе. Важіль коробки передач-варіатора переводжу на "Драйв" і тисну на газ — авто плавно набирає швидкість.

Панель приладів оздоблена кленом
Панель приладів оздоблена кленом

Виїжджаю на вул. Жилянську в Києві. Варіатор сам обирає потрібні передачі, перемикає їх без ривків. Повертати автомобілем легко. Кермо на невеликій швидкості важке. Воно точніше, ніж у "Тойоти Кемрі" останнього покоління.

Адаптивні фари машини
Адаптивні фари машини


Підвіска автомобіля м"яка, дрібні вибоїни й нерівності навколо каналізаційних люків зовсім не відчутні. В салоні шум від двох тракторів у правій смузі не проникає.
Як і в Nissan, седан обладнаний системою Safety Shield. Вона складається із набору електронних опцій. Наприклад, біля правої та лівої стійок між лобовим склом і дверима час від часу засвічуються жовтогарячі лампи. Повідомляють про наближення транспорту в мертвих зонах видимості.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:Місткий та економічний — тест-драйв Nissan Sentra

Якщо не увімкнути потрібний сигнал повороту і перетнути лінію розмітки, в салоні лунає гучний сигнал. Так електроніка попереджає про несподіваний виїзд зі своєї смуги. Убезпечує водіїв від сну на дорозі. 

У місті машина споживає всередньому 15 літрів пального. Якщо часто прискорюватися, то на літр більше.

Всі ручки хромовані
Всі ручки хромовані


На Бориспільській трасі переводжу автомобіль у спортивний режим. Вийшло розігнати Infiniti до 100 км/год за 7 секунд. Коли стрілка спідометра дійшла до 180 км/год, двигун став працювати гучніше, але машина лишалася добре керованою. На високій швидкості авто притискає до асфальту й на поворотах його не кренить. Після перших різких поворотів електроніка сильніше затягнула пасок безпеки.

Автомобіль має режим для їзди по снігу.
Автомобіль має режим для їзди по снігу.


По дорозі до Переяслава-Хмельницького на екрані бортового комп"ютера замиготів жовтий трикутник із знаком оклику. Так машина повідомляє, що закінчилася рідина для омивання скла. Неподалік від села Дівички потрапляю на слизьку ділянку дороги, різко тисну на гальма. Спрацьовує АБС і машина вирівнюється. У звичайному режимі водіння ведучі колеса задні. У екстрених ситуаціях і пробуксовках комп"ютер машини приєднує й передній привід.
По дорозі у Київ випробовую круїз-контроль на швидкості 90 км/год. Infiniti підтримує цю швидкість. Не потрібно тиснути на газ, лише кручу кермо. Коли авто наблизилося до "ГАЗелі" у нашій смузі попереду, то саме знизило швидкість до 70 км/год і підтримувало дистанцію.

Дзеркала заднього огляду із вбудованими камерами
Дзеркала заднього огляду із вбудованими камерами


На трасі автомобіль споживає 12-13 літрів бензину на 100 км. Якщо перевести машину в економічний режим, можна зекономити 1,5-2 літри.
Загалом Infiniti Q70 - це представницький дорогий автомобіль. Він недешевий експлуатації, бо потребує обслуговування на сервісах із висококваліфікованим персоналом і апетит у седана немалий порівняно із машинами класу В і С. Однак він дарує неймовірне задоволення від їзди - машина добре керована на швидкостях понад 150 км/год, підвіска й десятки електронних систем роблять поїздку дуже комфортною. Після подорожей на 200-500 кілометрів втома практично не відчутна.

Великий й інформативний монітор мультиимедійної системи
Великий й інформативний монітор мультиимедійної системи

Показники із панелі приладів зчитувати легко
Показники із панелі приладів зчитувати легко
Кнопки керування бортовим комп’ютером
Кнопки керування бортовим комп’ютером
 
Кнопки, екран і висувні підстаканники підлокітника задніх пасажирів
Кнопки, екран і висувні підстаканники підлокітника задніх пасажирів
 
Сидіння має 8 ррізноманітних регулювань
Сидіння має 8 ррізноманітних регулювань
Сидіння в автомобілі просторне. Вільно сяде 4 пасажири
Сидіння в автомобілі просторне. Вільно сяде 4 пасажири
Під місуем підлкітника лючок для того, аби перевозити довгу речі
Під місуем підлкітника лючок для того, аби перевозити довгу речі
Сидіння має пам’ять на двох водіїв
Сидіння має пам’ять на двох водіїв
 
На підлокітнику Infiniti Q70  більше 10 кнопок. Можна керувати кліматом, музикою і налаштуванням сидінь
На підлокітнику Infiniti Q70 більше 10 кнопок. Можна керувати кліматом, музикою і налаштуванням сидінь
 
Дифлектори повітря для пасажирів заднього сидіння
Дифлектори повітря для пасажирів заднього сидіння

 

Володимир Мукан