Ford Thunderbird 1972 року випуску показали на найбільшому технічному фестивалі України OldCarLand, який проходив у Державному музеї авіації.
Thunderbird належить до класу американських масклкар, або м"язистих авто.
Ці автомобілі виробляли в США протягом 1960-1970-х роках. Їх вирізняли великі розміри, потужність і об"єм двигуна. Класичний представник цього класу - Thunderbird шостого покоління – дводверне купе завдовжки 5,7 м і вагою понад 2 тонни.
Рідкісний в Україні Fiat 1100D 1964 року випуску привезли на вихідних у Київ на найбільший технічний фестиваль OldCarLand, який проходив у Державному музеї авіації.
Італійський автомобіль на заході презентував Запорізький музей техніки "Фаетон". У його колекції авто з"явилося 4 місяці тому. Машина відреставрована й робоча, має всі оригінальні деталі.
Дах Fiat- 1100D- білий, сам автомобіль блакитний. Має округлі форми крил, притаманні для моделей 1950-х років, чимало хромованих деталей. Передні двері машини відчиняються проти руху. Задні - за рухом, як і в сучасних автомобілів. На решітці радіатора встановлена оновлена на той час емблема італійської марки. Вона пізніше лягла в основу логотипу радянського ВАЗу. Емблема продубльована й на колісних ковпаках.
Рідкісний Mercedes-Benz 190 SL 1958 року випуску зі складним дахом показали на вихідних у Державному музеї авіації серед більш як півтисячі старовинних авто. Там проходив фестиваль ретротехніки Oldcarland. Власник автомобіля отримав гран-прі заходу. Зображення цієї автівки помістять на офіційну афішу весняного Oldcarland.
"Це спортивний легкий автомобіль. Воно призначене для тих, хто полюбляє отримувати задоволення від їзди. Має атрибути дорогої машини - червоний шкіряний салон, дорогу оббивку й унікальний сірий колір", - каже представник власника Анатолій Захарченко.
Рідкісний Opel Admiral 1939 року випуску показали на найбільшому ретрофестивалі України OldCarLand.
Німецький автомобіль вищого класу потрапив в Україну під час Другої світової війни. Він має масивні передні крила й вбудовані між ними й капотом фари. Це найбільше авто серед всіх моделей цієї німецької марки 1937-1945 років випуску. Його довжина 5,2 м, а ширина - 1,8 м. На його хромованій решітці радіатора написано вертикально назва марки. Над нею - стара емблема Opel. Автомобіль не має бічної стійки кузова. Двері водія і переднього пасажира відчиняються за рухом, а задні проти руху. Перед передніми дверима прикріплені вінкери - вказівники поворотів, які встановлювали на машинах, випущених у першій половині ХХ століття.
Ексклюзивний і раритетний автомобіль ЗІЛ-115 презентували на фестивалі OldCarLand, який проходив на вихідних у Державному музеї авіації. З 1978-го по 1983-й виробили 106 автомобілів цієї моделі. На таких їздили перші секретарі ЦК Компартії Радянського союзу.
"ЗІЛ-115 мав статус офіційного радянського лімузину. Особливості його виробництва були засекреченими. За заводською картотекою цей автомобіль 82-го року був призначений для Михайла Горбачова. Утім достеменно відомо, що на ньому їздив перший секретар Комуністичної партії Грузії Едуарду Шеварнадзе", - розповідає власник авто, директор реставраційної майстерні Vintage Motors Артем Рудницький.
Команда OldCarLand провела прес-конференцію у інформаційній агенції України УНІАН. Розповіли на ній про деякі "родзинки" заходу, майбутній музей транспорту, перспективи й реальний стан справ на ринку старовинної техніки. Презентували законопроект, над який більше року працювали всі зацікавлені в розвитку ретроруху в Україні.
Автомобільні компанії пропонували новітні на той час технології у серійних машинах – пневматичні склопідйомники, автоматичні коробки передач, гідропідсилювачі керма. Двигуни встановлювали із великим запасом потужності – на 200-350 к. с., об'ємом 3-7 л. Вони були довговічними, але неекономними – витрачали по 20-30 л бензину на 100 км.
Під час дощу погіршується стан асфальтового покриття та видимість на дорогах. Через негоду кількість ДТП зростає. Аварійні ситуації нерідко спричиняють самі водії.
Вони не змінюють манери керування автомобілем, які неприйнятні в дощ. Забувають, що на мокрій дорозі гальмівний шлях збільшується майже удвічі. Тому впоратися з керуванням стає важче.
Минулого року у Китаї створили власну копію Euro NCAP - авторитетної європейської рейтингової системи безпеки організації, яка тестує автомобілі.
Китайський аналог отримав ім'я China NCAP, і вже тривалий час проводить тести вітчизняних машин за м'якшими методиками, ніж Euro NCAP.
Цікаво, єдиним китайським авто, який отримав вищу оцінку за безпеку EuroNCAP, став седан Qoros 3 у 2013 році.
Вони такі різні: невинні, смішні, сексуальні, підступні, сильні, ніжні, звабливі, наївні. Це жінки.
Представниці жіночої статі значно підвищують інтерес до реклами у чоловічої аудиторії, переконані маркетологи.
Жінки - це насолода чоловіка. А що може бути краще, за цю насолоду? Правильно - коли жінка поруч ще з однією чоловічою насолодою - машиною.
Перша в історії реклама автомобіля з'явилась у 1898 році.
Тоді в журналі Scientific American вийшла публікація про продаж автомобілів компанії Winton Motor Carriage Company.
Машини коштували $1000. Компанія пропонувала покупцям позбутися коней і почати економити, бо пересування на моторизованому возі, який розганявся від 4,8 до 32 км на годину, могло обійтись у півцента за км, стверджувала реклама.
На дорогах України минулого року загинули 4 тис. людей і близько 31 тис. постраждали. Такі цифри навели у Держагентстві автомобільних доріг.
Часто жертвами аварій стають неуважні або необережні пішоходи, які "вискакують" перед машиною. Подекуди водію просто не видно людину і він не може вчасно зреагувати.
Ситуація, коли на дорозі на швидкості в автомобіля лопнуло колесо, така ж непередбачувана, як і сніг влітку.
Це постійний ризик, який нависає над водієм та пасажирами. На швидкості з розірваною шиною важко впоратись із машиною.
Ще однією небезпекою є те, коли колесо лопнуло у сусіднього автомобіля. За інерцією він може зачепити машини поруч і призвести до ДТП.
Volvo презентувала свій універсал V90 Cross Country.
Автомобіль успішно пройшов випробування Euro NCAP. Універсал похвалили за "пасивний" захист водія і пасажирів, а також за роботу систем активної безпеки. Поставили найвищі оцінки.
Gazeta.ua пропонує подивитись, як проходять краш-тести автомобілі з кузовом "універсал".
Поганий стан дороги приносить не лише дискомфорт від поїздки. Часто ями можуть стати причиною ДТП та пошкодження автомобіля.
За даними Київавтодора, у столиці капітального ремонту потребують 90% доріг.
Gazeta.ua пропонує добірку відео ДТП через ями на дорогах.
Водійські посвідчення не потрібно буде змінювати кожні 5-15 років у залежності від категорії. Про це повідомили у Міністерстві внутрішніх справ.
"Є світова практика відносно водійських посвідчень, і ми будемо її дотримуватись. Ніяких "кожні п'ять років" не буде. Є діючі законні норми", - написав міністр МВС Арсен Аваков на своїй сторінці у Facebook.
У 2016 році кількість дорожньо-транспортних пригод в Україні, винними в яких були нетверезі водії, збільшилася майже на 22%. Це підрахували в управлінні безпеки дорожнього руху Національної поліції.
Через це вирішили посилити покарання за водіння в нетверезому стані на законодавчому рівні: мінімальний штраф тепер - 10,2 тис. грн. і позбавлення права керування транспортними засобами на один рік.
Назва Fabia походить від англійського - "Fabulous" - неймовірний, вражаючий.
Škoda Fabia в Україні двічі ставала автомобілем року: перемагала у номінації "Легковий автомобіль міні і малого класу 2008" та "Краще співвідношення ціна/якість 2008".
Чеський автозавод почав випускати Fabia у 1999 році. У 2006 на заміну вийшла Fabia другого покоління. Обидві моделі засновані на платформі концерну Volkswagen.
Коли температура стає нижчою +7 градусів, варто переходити із літньої гуми на зимову. Вона м'якша, зроблена з матеріалу, що не твердне на холоді, й краще утримує авто на ожеледиці.
Коштують нові зимові покришки від 530 грн. Вартість залежить від розміру колеса й виробника. Найдешевші - зроблені в Україні, Китаї, Білорусі та Росії. Найдорожчі - німецькі, американські, фінські, французькі й італійські. У продажі десятки різновидів гуми - за ціною, малюнком, матеріалом і типом протекторів. Щоб зробити найбільш вдалий вибір, варто звернути увагу на особливості кожної з моделей.
Який розмір обрати?
Для більшості сучасних автомобілів можна обрати різні розміри коліс. Це передбачає їхня конструкція. Наприклад, із 13-дюймових до 15. Ходова автомобіля й прилади нормально працюватимуть як із більшими, так і з меншими колесами. Однак на зиму у жодному разі не варто купувати колеса більшого розміру на зиму. Менші колеса ніби врізаються у сніг і кригу, краще вигрібають. Через те, що мають високий профіль, менше навантаження йде на амортизатори й інші деталі ходової частини. Вони легші, тому їх легше зупинити гальмівній системі.
Якими мають бути протектори?
Зовні моделі зимових шин відрізняють за малюнком. Він може бути "для європейської зими" та для "суворих умов". У першої - широкі водовідводи вздовж всієї площі, небагато шашок і ребер, у другої - більші та глибші канави, масивніші ґрунтозачіпи та більше розрізів і ламелей.
Купуючи покришки, слід враховувати, що моделі "для європейської зими" призначені переважно для їзди мокрим асфальтом й кашею зі снігу та піску. Такі підходять для їзди містом або рівними трасами.
"Ця гума легка, від неї менше шуму й дозволяє розвивати високі швидкості. Для жителів районних і невеликих обласних центрів варто обирати моделі "для суворої зими". У цих населених пунктах дороги чистять погано, багато ям. На шині має бути чимало гострих ребер. Вони врізатимуться у сніг. Також добре є коли багато ламелей. Ці деталі утримують авто на слизоті. Для жителів сіл і тих, хто їздить погано очищеними міжміськими дорогами, краще купувати гуму під шипи. Шипи найкращі для ожеледиці, вони врізаються в кригу й утримують авто на дорозі", - радить спеціаліст із підбору шин Юрій Клещук
Направлені протектори чи асиметричні?
Протектори на гумі можуть бути по різному розміщені - направлені, ненаправлені чи асиметричні. Для руху по снігу та по льоду найкращі з направленим малюнком. Асиметричні - найбільш підходящі для швидкісних машин. Для ненових автомобілів із поведеним кузовом краще купувати із ненаправленим малюнком. У разі нерівномірного стирання шин, їх можна міняти місцями.
Коштують нові зимові покришки від 530 грн. Вартість залежить від розміру колеса й виробника. Найдешевші - зроблені в Україні, Китаї, Білорусі та Росії. Найдорожчі - німецькі, американські, фінські, французькі й італійські.
"Якщо обирати із найдешевших моделей, то доволі виносливі українські "Росава". Російська "Кама" поступається нашій і китайській гумі. Білоруські "Белшина" на рівні з нашою. Але має менший вибір моделей, - говорить чоловік. - Щоб взути "Сенса" або "Ланоса" у вітчизняні шини, потрібно 2 тисячі гривень, у польські чи словацькі - 3 тисячі, у французькі чи німецькі - 6 тисяч гривень. Найдорожчі колеса будуть м'якшими і менше шумітимуть. Можливо, на 3-5 метри матимуть коротший гальмівний шлях. Такі дорого коштують, бо мають націнку за відому торгову марку. Також у ціну вкладені випробування коліс на спеціальних полігонах при заводах. Впливає на вартість і рік розробки моделі. Зазвичай найновіші - дорожчі".
Гума має бути свіжою
Перед купівлею шин їх варто перевірити, чи не браковані. Гума має бути свіжою. Рік її випуску вказаний збоку та на етикетці. Торішні та позаторішні покришки брати не варто, у них грубіша гума, буде гірше зчеплення з дорогою.
"Проведіть рукою всередині шини, - радить спеціаліст. - Вона там має бути однорідною без пухирців. На шиномонтажі попросіть у збортовану на диск шину дати тиск 3,5 атмосфери. Має витримати".
Хочуть зняти акциз на переобладнання вантажних автомобілів на пасажирські. Це передбачає законопроект, який депутати зареєстрували у Верховній Раді минулого тижня.
"Після того, як його приймуть, з"являться нові робочі місця. На Західній Україні це цілий сегмент бізнесу в якому працює щонайменше 50 тисяч осіб, а буде 150 тисяч осіб",- каже автомобільний експерт Владислав Бовсуновський.